Onko teillä varaa kampaajaan
Okei olen sairastellut vuosia ja opiskelenkin vielä. Kosmetologilla käyn välillä ripsiä laitattamassa koska näytän vähän enemmän ihmiseltä. Taukoa siitäkin pidän välillä. Mutta kampaajaan en raaski. Olen viimeemsi ITSE maksanut kampaajasta 2020. Muuten käynyt jollain harjoittelijalla, joka tekee puoleen hintaan, tai sitten olen itse värjännyt. Kaksi viimeistä kertaa toinen olin hiusmallina ja sain ilmaisen pään ja toisella kertaa mun kummitäti maksoi mulle synttärilahjaksi kampaajakäynnin. Nyt pukkaa jo niin rumaa juurikasvua, mutta ennemmin syön sen 150-200e kuin mätän kampaajaan.
Elän sairasrahalla ja toimeentulotuella.
Kommentit (25)
Olen työssäkäyvä perheenäiti. Nippa nappa raaskin käydä kerran vuodessa kampaajalla tasoittamassa latvat ja siistimässä kulmakarvat. En värjää tai permanenttaa hiuksiani ikinä ja tykkään pitää hiukset pitkinä.
Käyn vain leikkauttamassa hiukset nykyään en värjäytä niitä enään.Olen jo vanha enkä jaksa niitä joka kuukausi värjäyttää.Tosin olen kuullut että ammattikouluissa saa halvan hiusten leikkausten tai mitä haluaa halvemmalla jos uskaltaa nuorien antaa laittaa.
Ei ole. Värjään ja leikkaan itse hiukseni, silloin ja siten kuten huvittaa.
Joku aika sitten ajattelin kannattaa meidän paikallista hiusalan-opiskelijaa, joka teki edullisesti oppilastöitä kotonaan (50€).
Oli niin huono lopputulos, että maksan mieluummin muutaman kympin väreistä ja/tai valkaisusta.
Lopputulos oli siis, että 50 €:lla sai puhtaat ja sävytetyt hiukset.
Tienaan 10.000€/kk ja 17v poikani leikkaa mun hiukset. Toki millikoneella kaikki pois, mutta ei maksa paljon shampootkaan. Hyvää säästöä! Ei ne suuret tulot vaan pienet menot.
T. M45
Värjään itse ja joku tuttu leikkaa latvat. Aiemminkin kävin kampaamokoulussa leikkauttamassa.
Olisi varaa mutta en käy kampaajalla kuin noin 5 vuoden välein, turhaa rahan menoa enkä muutenkaan ole ulkonäkökeskeinen mitenkään
Olen pienituloinen, käyn kampaajalla kolmen kuukauden välein. Raidat ja leikkaus.
En käy kampaajalla. Olen opetellut leikkaamaan itse hiukseni. Nuoruuden huonot kokemukset kampaajista säikäytti.
Kerran vuoteen käyn. Nyt kun on tullut harmaita niin kasvivärjään myös kerta vuoteen.
Leikkasin ja värjäsin itse taas hiukseni. Sakset maksoi jo ittensä takas. Väri kympin.
Itse en käy, mutta lapsille maksan.
Mulla työkaveri sano, et sillä ne ripsihommat maksaa ainakin 70e. Ei ehkä joka kerta,mut käy niitä myös huoltamassa, et kyl niihinkin sen pari sataa saa parissa kuussa menemään.
Vierailija kirjoitti:
Tienaan 10.000€/kk ja 17v poikani leikkaa mun hiukset. Toki millikoneella kaikki pois, mutta ei maksa paljon shampootkaan. Hyvää säästöä! Ei ne suuret tulot vaan pienet menot.
T. M45
Mun mies vetää itte omat milli koneella pois.
Olisi kyllä varaa, mutta käyn vain kolmisen kertaa vuodessa. En tykkää kun vieras ihminen tulee liian lähelle. Puolipitkät suorat hiukset joita en värjää niin tuo käyntitiheys melkein riittää.
Ei ole. Värjään ja leikkaan itse. Värit ja sävytys maksaa n. 30e/kk. Pitkien hiusten latvat helppo leikata itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. M45Mun mies vetää itte omat milli koneella pois.
Vielä paljon halvempaa kun ei tarvitse hankkia sitä poikaakaan.
Käyn kerran kuussa värjäyttämässä juurikasvun ja tasoittelemassa vähän. Tienaan hyvin.
On, viimeksi kävin 2vkoa sitten, seur ajan varasin huhtikuun alkupuolelle. En tupakoi eikä alkoholiakaan pahemmin kulu, en laitata ripsiä enkä kynsiä joten säännölliset kampaajakäynnit suon itselleni. Ja enää ei mene asuntolainaankaan rahaa joten juu on varaa käydä kampaajalla.
Käyn laittamassa ripset ns. kiinalaisella tekee pimeästi. Siksi saa halvalla. Mutta joo eipä siitä itse tehdystä vaalennuksesta kovin hyvää tule, toki jos haluaa vain vaaleahkon, niin onhan sekin kiva. Itse haluan blondin värin. Tuo mun mustanharmaa juurikasvu vanhentaa kun muutenkin niin vanha nainen jo oon :D
AP
Ei. Omakin akka tulee kalliiksi.