Tympiikö jatkuva naiminen koskaan?
Kommentit (50)
Kun ei täällä puhuta sinusta ja sun vaimostasi, tai edes teidän seksistänne, vaan yleisesti. Ja kyllä minä muistan kuinka kirjoittelit, että vaimosi ei saanut muutakuin yhdynnällä, koska väkisin repi sinut päällesi.. Ja okei selvä, mutta pysy edes jutuissasi.
Suora lainaus sun teksistäsi "Joo ymmärrän kyllä, että luetunymmärtäminen on vaikeaa, jos on kateellinen siihen, että toiset naiset saa ja haluaa yhdynnöissä orgasmeja." mistä sinä aina vaan revit tuon älyttömän kateusjuttusi? En ole kellekkäänn kateellinen, kun ei ole tarvetta. Saan päivittäin, en vain kerran viikossa, montakin orgasmia. Lisäksi meillä myös naidaan, ja todella rakastan mieheni kullia, kun sen seuraavaksi varmaan kirjoitat.
Kun saisikin joskus edes harvakseltaan jatkuvaa naimista mutta ei, kotona ja muualla aina nopeasti ohi..
En ole koskaan väittänyt ettei vaimoni saisi orgasmeja suuseksillä ja sormettaen. On saanut aina kun on halunnut. Enimmät on kumminkin halunnut yhdynnöissä vuosikymmenten aikana ja siksi vaikka keskeyttänyt nuolemiset, jotta saanut yhdynnässä. Sen olen kyllä kirjoittanut, ettei pelkällä klitoriksen ulkopuolisella hyväilyllä, ei nuolemalla eikä sormettaen ole saanut koskaan. Aina vaatinut sormet hieromaan pillun sisältä.
Sinullakin näyttää olevan valikoiva muisti ja muistat vain ne asiat, mitkä tulee sun klitoriksen autuutta. Kehtaat vielä väittää, etten olisi huomioinut vaimon klitorista, vaikka enin osa seksiajasta on aina mennyt klitoriksen yms hyväilyihin ennen yhdyntöjä ja aina pitkänkaavan kautta. Tulee toistoja, kun täällä ei lueta mitä kirjoitan ja keksitään sitten kaikkea paskaa mikä ei pidä paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan väittänyt ettei vaimoni saisi orgasmeja suuseksillä ja sormettaen. On saanut aina kun on halunnut. Enimmät on kumminkin halunnut yhdynnöissä vuosikymmenten aikana ja siksi vaikka keskeyttänyt nuolemiset, jotta saanut yhdynnässä. Sen olen kyllä kirjoittanut, ettei pelkällä klitoriksen ulkopuolisella hyväilyllä, ei nuolemalla eikä sormettaen ole saanut koskaan. Aina vaatinut sormet hieromaan pillun sisältä.
Sinullakin näyttää olevan valikoiva muisti ja muistat vain ne asiat, mitkä tulee sun klitoriksen autuutta. Kehtaat vielä väittää, etten olisi huomioinut vaimon klitorista, vaikka enin osa seksiajasta on aina mennyt klitoriksen yms hyväilyihin ennen yhdyntöjä ja aina pitkänkaavan kautta. Tulee toistoja, kun täällä ei lueta mitä kirjoitan ja keksitään sitten kaikkea paskaa mikä ei pidä paikkansa.
Sun viestin sisällön voi ihan arvata sitä erikseen lukematta. Sen verran sitä samaa sontaa suollat päivästä toiseen. Opettelisit mielummin panemaan vaimollesi orkun.
Ja miksei saisi "klitoriksen autuutta" julistaa sun "ihanimman ja parhaimman jne emätinorgasmin vierellä? Mutta kun sinun vaimosi....jne
Pääsisipä joskus kokeilemaan. Yhdeksän naista ollut vuosikymmenten saatossa, mutta yksikään ei ole kovin pitkiä/usein toistuvia jaksanut. Orgasmit kai uuvuttaa...
Vierailija kirjoitti:
Ja miksei saisi "klitoriksen autuutta" julistaa sun "ihanimman ja parhaimman jne emätinorgasmin vierellä? Mutta kun sinun vaimosi....jne
En ole hehkutranut yhdyntäorgasmien paremmuutta . Se on toi yksi hemmo joka siitä jätkuvasti inttää ja pitää ainoana oikeana. Olen anranut vaimon päättää miten milloinkin haluaa. Yhdyntä orgaamien saantiin tarvitaan molempien panostamista. Suuseksillä ja sormettaen riittää lähinnä minun tekeminen ja vaimo saa nauttia. Vaimo ollut siitä onnellisessa asemassa, että saanut molempia elämänsä aikana riittävästi ja niin paljon kuin on halunnut. Kyvyt ja halut muuttuneet pirkän parisuhteen aiikana., joten aikansa kutakin. Yhä jatkuu silti vielä.
Jostain syystä hyvään seksiin ei kyllästy koskaan. N29
Vierailija kirjoitti:
Ei niin, mutta hyvä seksi ja naiminen eivät ole (ainakaan välttis) synonyymejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niin, mutta hyvä seksi ja naiminen eivät ole (ainakaan välttis) synonyymejä.
Ei olekaan, muttei hyvä seksi ilman naimistakaan ole hyvää.
EI tymmi. Panisin enempikin mutta emännällä ei kestä paikat.
Yllä ilmeisesti miehen kirjoitus. Noh, ei se kaikille miehillekkään ole pakollista, saati naiselle. Ja mites impotentit miehet, he voivat antaa vaimoilleen erityisenkin hyvää seksiä, ei siihen aina kalua tarvita.
Ei toisten tapoja saada hyvää seksiä voi toinen arvottaa.
Vierailija kirjoitti:
Yllä ilmeisesti miehen kirjoitus. Noh, ei se kaikille miehillekkään ole pakollista, saati naiselle. Ja mites impotentit miehet, he voivat antaa vaimoilleen erityisenkin hyvää seksiä, ei siihen aina kalua tarvita.
Ilmeisesti ja ilmeisesti. Impotentit miehet voi tuottaa naiselleen seksiä, mutta hyvää se ei ole kummallekaan. Mies kärsii kykenemättömyydestä, sanoin nainen miehen vajaavaisuudesta ja kullin puutteesta, sekä miehen huonosta olosta ja mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti ja ilmeisesti. Impotentit miehet voi tuottaa naiselleen seksiä, mutta hyvää se ei ole kummallekaan. Mies kärsii kykenemättömyydestä, sanoin nainen miehen vajaavaisuudesta ja kullin puutteesta, sekä miehen huonosta olosta ja mielestä.
Kyllä on taas niin tietävä mies, kuten yleensä. Miten kuvittelet tietäväsi mikä kullekin on hyvää seksiä. Minä esim nautin valtavasti seksistä ihan ilman kulliakin pillussa.
Ja voi voi, jos mies on impotentti, niin ei voi mitään. Hyvin suuri osa naisista saa elää samaa elämää kuin impotenttikin: ilman orgasmia.(jonka hyvin helposti voi tuottaa jos vain haluaa) Mies tai kalu ei ole maailman napa!!
Ei ole koskaan seksi tympinyt. Eipä kyllä huonoa seksiäkään ole ollut kuin muutaman yhden yön jutun kanssa aikoinaan. Lähes joka päivä sitä saa ja annan oman rakkaan kanssa. Naisia olemme molemmat, jos sillä on jotain merkitystä.
Valitettavasti täytyy vastata, että tympii enemmän kuin ennen. Onhan se jyystö aika tylsää. Joskus jopa hieman kivuliasta ja silloin kaikki halut katoaa ja toivoo vain sen olevan äkkiä ohi. Nuorempana sitä muka halusi niin paljon, nykyään voisi ennemmin lukea vaikka kirjaa.
Jos paneminen tympii, lopettakaa paneminen. Ongelma ratkeaa näin helposti.
Mua alkoi tympimään panemisen vähäisyys kotona ja tein omat raktaisuni. Ja taas hymyilee elämä.
Minua tympis myös, jos ei mieheni nuolisi ja sormettaisi ainakin muutamat orkut päivässä. Mutta hän tekee, ja saa myös naida, ja usein samalla soermettaa mulle sen orkun, jotain extrahienoa.
Ihme saitti, kun ei pysty edes lainaamaan ja vastaamaan toisen kommenttiin?
Joo ymmärrän kyllä, että luetunymmärtäminen on vaikeaa, jos on kateellinen siihen, että toiset naiset saa ja haluaa yhdynnöissä orgasmeja. Mistä se revit tän "vaimosi ei koskaa noulemalla ja sormettamalla orgasmiaan??? Olen eräänkin kerran kirjoittanut, että viime vuodet hän ei ole muuta halunnut ja saanutkaan kuin nuolemalla. Sinun "ei koskaan" on arviolta vain noin 2500 kertaa, jakautuen liki koko parisuhteen ajalle.
En ole missään koskaan väittänyt, että naisen pitäisi saada yhdynnöissä orgasminsa. En ole vaatinut sitä koskaan vaimoltakaan vaan vaimo saanut itse aina valita tavan, kun ollut kerran mahdollista. Minusta se ei ole ollut tähänkään asti kiinni, ei kullistani, eikä liikkumiskyvystäni. Eilenkin nuolin ja sormetin ensin orgasmin, sitten vaimo imutteli kulliani niin pitkään, että meinasin jo tulla ja viimeisteltiin seksi takaa naimalla ja laskemalla spermat pillun perille. Meillä seksiin kuuluneet aina suuseksi molemmin puolin sekä naiminen. Muuten ei vaimoa edes kiinnosta. Jos en tunne, että vaimo on halukas seksiin, meillä ei ole seksiä sinä iltana. Minun haluni ja syttymiseni vaatiii vaimon haluamisen. Mitä kiimaisempi pillu sen kovemmat halut.