Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kahden lapsen äidit: monta kertaa viikossa harrastuksia?

Vierailija
02.05.2007 |

Mä käyn 2-3 kertaa viikossa jumpassa. Onko tää teidän mielestä paljon, vähän vai ihan sopivasti? Isä hoitaa yleensä lapset, joskus mummu tai pappa. Lähden jumppaan yleensä 17-18 maissa ja tulen tunnin päästä takaisin. Matkaan ei mene juuri mitään aikaa.

Miehellä myös omat menonsa, jolloin minä kotona.

Onko kolmekin kertaa viikossa paljon? Haluaisin yhden kerran lisää, mutten uskalla ehdottaa sitä miehelle...

Olen hoitovapaalla ja lapset 10kk sekä pian 3v.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ainoa mihin pääsen lastenhoitopulman takia-

Vierailija
2/32 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ainoa mihin ehdin, kun alkaa vasta kahdeksalta. Muut harrastukset voi unohtaa, mies tulee töistä n. klo 19 ja sen jälkeen ei paljon mihinkään enää ehdi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään harrastuksia.

Vierailija
4/32 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia harrastuksia tasan 0 viikossa, noin kerran kuussa käyn polkaisemassa kirjastossa yksin. Samoja määriä on muillakin tuntemillani pienten lasten äideillä.

Mielestäni 3 x viikossa on paljon.

Vierailija
5/32 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on mukisematta lasten kanssa sen ajan. Hän käy itsekin salilla 4 kertaa viikossa. Olen hoitovapaalla ja sitten kun menen töihin niin en varmaan raaski ihan noin paljon harrastaa vaan haluan olla lasten kanssa.

Vierailija
6/32 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi lasta (vajaa 4v kaksoset). Käyn salilla myös viikonloppuisin eli tuo kaikki mitä luettelin ei tapahdu arkipäivinä :)

Vierailija
7/32 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä kaikki harrastukset tällä erää. Lapset 2kk ja 2,5v.

Nostan hattua, että jaksat huolehtia itsestäsi ja osaat irtautua perheestä tuon 3 kertaa viikossa. Itselleni juuri tuo irtautuminen tuottaa ongelmia...

Vierailija
8/32 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei iltaisin neulomista lueta harrastukseksi.

Vierailija
9/32 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä 3x viikossa EI todellakaan ole liikaa. sen verranhan ihmisen pitää liikkua, jotta pysyy terveenä eikä liho. Itse asiassa JOKA päivä pitäisi urheilla ainakin 30min hikeen saakka!! Eli todellakin kaikki itsestään huolta pitävät (samalla lastensa hyvinvointia ajattelevat) harrastavat liikuntaa tai mitä tahansa (tietty henkinenkin hyvinvointi tärkeää) ainakin se 2-3 kertaa viikossa. Jos isä ei voi hoitaa, hankkikaa joku ulkopuolinen hoitaja!!

Vierailija
10/32 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset 2v ja 3v. jossain vaiheessa haluaisin aloittaa ratsastuksen uudestaan.

Vierailija
11/32 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei helvetti soikoon ikinä tee muuta kun kökkii perheensä kanssa himassa!! missä teidän elämä on????

vai loppuuko se siihen, kun tulee lapsia?? mun ei ainakaan ole loppunut, päinvastoin! haluan näyttää itselle ja muille, että tämä äitihän ei jää kotiin makaamaan ja lihomaan ja rupsahtamaan!!

vai asutteko kaikki jossain periferiassa??

Vierailija
12/32 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ei sitäkään. Jouduin joka kerta hankkimaan lastenvahdin kun mies on aamusta iltaan töissä.

Minulle oma aika on sitä kun olen töissä, poissa lasten luota. Liikuntaa voi harrastaa lastenkin kanssa.

Siis: kyllä 3 kertaa viikossa jumpassa kuulostaa paljolta ;)

Vierailija
13/32 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden kanssa voi liikkua ja harrastaa, myös pienten kanssa.

Vierailija:

jos ei helvetti soikoon ikinä tee muuta kun kökkii perheensä kanssa himassa!! missä teidän elämä on????

vai loppuuko se siihen, kun tulee lapsia?? mun ei ainakaan ole loppunut, päinvastoin! haluan näyttää itselle ja muille, että tämä äitihän ei jää kotiin makaamaan ja lihomaan ja rupsahtamaan!!

vai asutteko kaikki jossain periferiassa??

Vierailija
14/32 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aion taatusti ratsastaa taas vähintään viisi kertaa viikossa. Hepat tosin sitten omassa pihassa, joten ei ongelmaa. Ja onhan se paskanlappuukin mun harrastus. Eli käytännössä harrastan 7 kertaa viikossa :)

Vierailija
15/32 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oikeesti auttaa ehkäisemään mm. sydän-javerisuonitauteja. ei sillä myöskään laihdu, jos on paino-ongelmaa. ainakin meillä lapset liikkuu vielä niin hitaasti, ettei siinä tule edes lämmin, vaikka kuinka yrittäisi!

Vierailija
16/32 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

EMPATIAA; siskot!!!

Olen itsekin odottanut 5 vuotta,että pääsen jumppaan- ei se ole mikään vitsi

- ei vaan raaski aina tilata MLL:n ( 4,20 e/ tunti jos hoitsun yleensä saa) tai yksityisen kotipalvelufirman lastenhoitajaa ( 27 e/ tunti), että pääsisi jumpaan- eli ei kaikilla mies tms verkosto auta irrottatumisessa...

T: nro 2

Vierailija
17/32 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla onkin järjettömän hyvä tukiverkko, kiitos omalle äidilleni, joka ymmärtää, mitä se äitiys on, hyvinä ja huonoina päivinä :)

Vierailija
18/32 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

24h lasten kanssa...Jos löytäisin jonkun luotettavan hoitajan edes kerran viikossa, niin toiveena ois päästä käymään ratsastamassa..

Vierailija
19/32 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikun kyllä lasten kanssa, kävelen tuplarattaita lykkien n. 5 km/päivä, pelataan futista ja juostaan muuten, teen lihaskuntoliikkeitä kotona. Mutta kun en pääse kotoa juuri tuon useammin, lähtisin niin kovin mielelläni.

T: nro 3 jonka mies tekee töitä klo 9-19, 6 päivää viikossa (ok, lauantaina vähän lyhyemmän päivän).

Vierailija
20/32 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn jumpassa tai salilla 4 kertaa viikossa ja sen lisäksi olen yhden illan joko kaupoilla, ystävien kanssa syömässä, leffassa tms.