Yökylässä Maria Veitola kausi 10 OFFICIAL
Kausi sisältää uusia yökyläilyjä, ja vieraina nähdään muun muassa kirjailija Satu Rämö, mediapersoona Niko Saarinen sekä Osmo ja Peltsi Peltola. Ensimmäisessä jaksossa vieraillaan Arja Saijonmaan luona Tukholmassa.
Katso lähetysajat : Yökylässä Maria Veitola - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (263)
Arja Saionmaa 81v on kyllä upea nainen. Mikä ryhti ja liikkeet. Tästä jaksosta täysi kymppi.
Vierailija kirjoitti:
Veitolaa potuttaa selvästi kun hän on vain haastattelemassa eikä pääse päsmäämään ja olemaan ohjelman tähti. Huomaa päälle puhuminen.
Haista nyt paskas. Tän ohjelman hän on itse luonut . Ymmärrätkö? Älä katso.
Upea jakso. Tuota olisi katsonut useamman tunnin. Ja Saijonmaalla uskomaton ura.
Arja Saionmaalla pikkasen katkeruutta meitä kielitaidottomia suomalaisia kohtaan. Muuten tykkäsin ja kuten joku jo esitti kaikki nyt kirjoihin. Upea ura hänellä!
Hyi helvetti miksi tuo veitola edes elää. Ei tarvisi televisiossa olla.
Vierailija kirjoitti:
Arja Saionmaalla pikkasen katkeruutta meitä kielitaidottomia suomalaisia kohtaan. Muuten tykkäsin ja kuten joku jo esitti kaikki nyt kirjoihin. Upea ura hänellä!
Vähän sai sellaisen kuvan siitä purkauksesta. Siihen asti oli mukava fiilis hänestä.
Miksi Niko oli niin masentuneen kyllästyneen ja kyynisen oloinen. Ilo kadonnut silmistä. Väsynytkin. Löytäispä ihmisen rinnalle.
Arja on ihanin ja fiksu suomalais- kansainvälinen lahjakas nainen.Hyvin tulivat toimeen Maria ja Arja.Hieno jakso!
Vierailija kirjoitti:
Saijonmaa on upea. Häntä olisi kuunnellut vaikka kuinka kauan.
Minusta hän miettii paljon mitä muut ajattelevat hänestä. En jaksa katsoa sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veitolaa potuttaa selvästi kun hän on vain haastattelemassa eikä pääse päsmäämään ja olemaan ohjelman tähti. Huomaa päälle puhuminen.
Haista nyt paskas. Tän ohjelman hän on itse luonut . Ymmärrätkö? Älä katso.
Eikö Anna Perho käynyt yökyläilemässä ennen Mariaa
Vierailija kirjoitti:
Miksi Niko oli niin masentuneen kyllästyneen ja kyynisen oloinen. Ilo kadonnut silmistä. Väsynytkin. Löytäispä ihmisen rinnalle.
Semmoisen Nikon mä olen tuntenut yläasteelta lähtien. Jatkuvstihan se sanoo, että hänen julkisuuskuvansa lähti väärille raiteille. "mä en oo sammoinen kuin moni luulee!"
Upea Arja Saijonmaa, Loistava taiteilija, mielenkiintoinen elämä hänellä, aivan omaa ansiotaan Upeaa. Marja hoitaa ohjelman hyvin, kateelliset vaan moittii . Suomessa kaikki haluaa jos millä tavalla olla julkkiksia , tekemättä mitään: menevät missä aita on alin.
Vierailija kirjoitti:
Niin. se raha ei takaa onnellisuutta ja Niko on jotenkin lapsellinen ikäisekseen, kertoo panoistaan liian avoimesti. Ei löydä parisuhdetta niin kun ei Esko Eerikäinenkään.
Olen pitänyt Saijomaata rasittavana ihmisenä, mutta ajattelin antaa mahdollisuuden tänään. 10 minuuttia riitti sitä itseriittoisuutta, oli pakko vaihtaa kanavaa ja tämä on sattunut vain kerran aiemmin Veitolan ohjelman kanssa. Silloin kyläpaikkana oli joku rasittava räppärikakara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sai sellaisen kuvan siitä purkauksesta. Siihen asti oli mukava fiilis hänestä.
Arja Saijonmaa osaa diivan elkeet ja on kova ja kylmä ihminen. Jos asiat menevät hänen mielensä mukaan, pysyy nahoissaan. Ihan turhaan Veitola hänen luonaan yökyläili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. se raha ei takaa onnellisuutta ja Niko on jotenkin lapsellinen ikäisekseen, kertoo panoistaan liian avoimesti. Ei löydä parisuhdetta niin kun ei Esko Eerikäinenkään.
BB-talossa jo katsoin, että ei ole helppo ura pojalla. Saanut varmasti siipeensä, aina puolustuskannalla. Äitinä tulee suru, pitäisikö hänen jättää tuo kylmä ja raaka somejulkisuus ja tehdä ihan muuta?
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti miksi tuo veitola edes elää. Ei tarvisi televisiossa olla.
Miksi puhut noin ikävästi? Olet itse todella ikävä ihminen.
Hyvät 3 osaa. Kiitos Maria hyvästä sarjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arja Saijonmaa osaa diivan elkeet ja on kova ja kylmä ihminen. Jos asiat menevät hänen mielensä mukaan, pysyy nahoissaan. Ihan turhaan Veitola hänen luonaan yökyläili.
Katkera tuntui olevan Suomea ja suomalaisia kohtaan kohtaan.
Saijonmaa oli kyllä upea. Voiko Veitolan tilalle vaihtaa Saijonmaan yökyläilemään?