Yökylässä Maria Veitola kausi 10 OFFICIAL
Kausi sisältää uusia yökyläilyjä, ja vieraina nähdään muun muassa kirjailija Satu Rämö, mediapersoona Niko Saarinen sekä Osmo ja Peltsi Peltola. Ensimmäisessä jaksossa vieraillaan Arja Saijonmaan luona Tukholmassa.
Katso lähetysajat : Yökylässä Maria Veitola - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (263)
Saijonmaa on niin raskasta kuunneltavaa. Kohuotsikoista itkeminen, siis joskus 70-luvun hämärissä olleista. Kukaan muu ei enää muista kuin hän itse.
Arja vaikuttaa ihan kivalta vaikka vois noilla mertieillään olla diivakin.
Kauneusleikkausarpi vissiin korvan edessä Arjalla.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin heti Saijonmaan jakson. Harmitti kun Veitola oli itse jatkuvasti äänessä, olisi nyt kerrankin antanut jakson tähden puhua.
Tämä! Hoki koko ajan että on sillä ollut upea elämä ja sitten jopa keskeytti kun toinen yritti puhua.
Vierailija kirjoitti:
Joko tällä kaudella Metsäketo?
Kuka sitä haluaa nähdä tai kuulla. Ei kukaan. Siskonsa perässä kulkeva aikamiespoika.
Herranen aika miten nuorekas Arja Saijonmaa on. Omat vanhemmat nuorempia ja ihan rapistuneita. Ihan kuin olisi 60+. Mistä lie nuoruuslähteestä juonut 🙂
Onko tuolla koulutusta mihinkään vai onko ainut osaaminen juoruilu?
Arja jakson katoin ja tuntui, että kesken loppui. Siitä olisi helposti saanut useamman jakson. Aivan upeita asioita on Arja läpikäynyt, tuottanut tehnyt... Tarinoita toisensa perään ja kaikki totta!
Itse suosittelisin Arjalle avustajaa, joka kävisi ne sen päiväkirjat ja dokumentit läpi ja arkistoisi ne. Siellä on runsaasti myös historiaa meille kaikille, eikä vaan Arjan omia juttuja.
Arjakaan ei enää mikään nuori tyttö ole ja jos tuommoien määrä tietoa ja taitoa jää tuntemattomien käsiin hänen mentyään... auts.
Elämäni biisissä Arjasta en tykännyt ollenkaan, kun hänen tapansa laulaa on raskas. Olihan siellä tietty huumori esillä ja se, että osaa nauraa itselleen - sitä arvostan olkoon kuka vaan. Nytkin aivan kuka vaan, kun oven avas ja kävelylle lähtivät. Todellakin voisi diivan elkein elellä, mutta njääh. Itse raahaa kansionsa lentokoneeseen ja menoksi. :D
Maria oli ehkä pikkasen innoissaan välillä ja halusi kovasti lopettaa Arjan lauseet. Sellainen päällepuhuminen alkoi muakin ärsyttää. En ole Mariassa ennen tuommoista piirrettä huomannut. Sillä ajattelin, että halusi olla niin mieleinen vieras, että innoissaan "mäpä luen sun ajatuksia" - vaikkei yksikään osunut.
Kai sitä nyt kuka tahansa tv- ohjelmassa esittää parastaan, eikä ehkä käyttäydy niin kuin arkena.
En ihan nielemättä kyllä heidän ainaiseen häpi häpi -onneen uskoisi.
Hjallis on todella herkkä ja lempeä ihminen.
Ilmiannettu........KERTOKAA MIKSI KATSOTTE KUN ETTE HÄNESTÄ PIDÄ . VASTATKAA.
Vierailija kirjoitti:
Kauhee akka toi Arja.
Miksi sitten kyyläät häntä. Onko pakko?
Veitolaa potuttaa selvästi kun hän on vain haastattelemassa eikä pääse päsmäämään ja olemaan ohjelman tähti. Huomaa päälle puhuminen.
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä nyt kuka tahansa tv- ohjelmassa esittää parastaan, eikä ehkä käyttäydy niin kuin arkena.
En ihan nielemättä kyllä heidän ainaiseen häpi häpi -onneen uskoisi.
Miksi kyyläät kun et pidä hänestä .voitko vastata.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiannettu........KERTOKAA MIKSI KATSOTTE KUN ETTE HÄNESTÄ PIDÄ . VASTATKAA.
Maria. Soo soo.
Vierailija kirjoitti:
Tarpeettomampaa sarjaa ei nykytarjonnasta löydy.
Sinun mielipide. Sarjallaon katsojia ja siksi pyörii vieläkin. Pysy sinä poissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Veitolalla on pottakampaus?
Ihan hänen oma asia. Ei kuulu sulle. ÄÄlä Katso jos haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Saijonmaa on niin raskasta kuunneltavaa. Kohuotsikoista itkeminen, siis joskus 70-luvun hämärissä olleista. Kukaan muu ei enää muista kuin hän itse.
Mitä päliset. Älä saatana kuuntele.
Onnittelut, että olet ymmärtänyt rajoittuneisuutesi, mutta anna muiden tykätä.