Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on elämäntilanteesi sinulla, joka olet nyt linjoilla?

Vierailija
27.09.2008 |

Mä naimisissa ja kahden lapsen äiti. Istun alakerrassa, juon siideriä ja kuuntelen musiikkia. Iskä hoitaa lapset nukkumaan, yksin! Ihanaa =)

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista kaksi nukkuu. vanhin katsoo iskän kanssa selviytyjiä telkkarista. Kaksi koiraa kyhnää jaloissa ja itse suunnittelen nukkumaan menoa, koska aamulla pitää mennä töihin jo seiskaksi...

Vierailija
22/40 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi nukkuu ja mies katsoo Uutisvuotoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nuorin ja vanhin lapsi mummolassa yökylässä ja tuo keskimmäinen (3v) kasaa uutta palapeliään vieressäni. Mies on kahden kaverinsa kanssa saunomassa. Käydään tuon pojan kans viemässä miehet tuossa 22.30 aikoihin keskustaan viettämään hauskaa vapaailtaa ja tullaan kotiin nukkumaan.

Vierailija
24/40 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
25/40 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armas ukko yövuorossa. Lapset molemmat yöunilla. Itse kerään tarmoa suihkuun lähtöön..=) Hyvä päivä ollut, lapset ja aikuiset kaikki hyvällä mielellä.

Vierailija
26/40 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
27/40 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun koneella ja etsin mammavaatteita nettikaupoista, mies tekee keittiöhommia. Kohta syödään jäätelöä ja sitten nukkumaan.

Vierailija
28/40 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yhden 3,5-vuotiaan pojan äiti. Tässä koneella istun, just söin iltapalan. Lapsi nukkuu ja mies on töissä. Mietin, että siirtyiskö telkkarin ääreen...

Vierailija
29/40 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nyt hoitovapaalla, lapset 10kk ja 3v. Vuodenvaihteessa palaan töihin mutta tekemään vaan puolikasta jotta saadaan lapset hoidettua kotona vielä.

Nyt otin just Koffin jääkaapista, mies silittää yläkerrassa ja 3v taisi nukahtaa siinä samalla.

Vierailija
30/40 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nukkumassa. Mies omalla tietokoneellaan selaamassa nettiä. Söimme juuri iltapalaa, kohta menemme nukkumaan.

Vierailija
31/40 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa, joka nyt nukkuu jo. rahahuolia on , mutta ei me nälkään kuolla...muksut nukkuu.

Vierailija
32/40 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkättiin just huonekalut uuteen järjestykseen, huh :) Mies säätää uutta läppäriä, menen kohta nukuttamaan vauvaa.

Vierailija
33/40 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oon ollut kamalassa krapulassa.. huomenna ajoissa ylös ja kirjoitan gradua KOKO PÄIVÄN! Kamala stressi tuosta gradusta kun käyn kokopäivätöissä :( Tekis mieli ottaa saikkua ja kirjoittaa vain ma-ti!

Ihanan rauhallista ja tasapainoista elämää teille monella! Tuleeko muuten elämä paremmaksi tai mukavammaksi lasten myötä? Meillä ei siis lapsia..

Vierailija
34/40 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisimme menneet synttäreille isommallakin kokoonpanolla, mutta kahdella lapsella enterorokko juuri päällä. isovanhempia oltaisiin varmaan pyydetty hoitajiksi, mutta vastoin luuloa rokko onkin tarttunut myös joihinkin vanhempiin ja en halunnut sitä riskiä isovanhempien kohdalla ottaa.

Vierailija
35/40 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

35!

Nauti vielä elämästäsi, kun sinulla ei ole lapsia. Tulet tuota elämääsi vielä kaipaamaan =)

Onhan tässä puolensa, että on lapsia. En kyllä pois vaihtaisi. Mutta olisi se kiva välillä olla rauhassa, ilman että pitää ottaa muita huomioon. Tai olisi kiva edes pystyä jättämään jotain pöydälle ilman että lapsi vie sen. Tai sy

Vierailija
36/40 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-vuotiaan tytön ja helmikuussa syntyvän pojan yksinhuoltajaäiti. Elää hymyilee ja kovasti odotetaan sikoisen kanssa helmikuuta ja syntyvää pikkukaveria.,,,:)

Vierailija
37/40 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin juuri huomisten juhlien kakku tehtyä, koko päivä ollaan huiskittu keittiössä. Juhlien järjestäminen on kyllä kivaa mutta rankkaa! Viime yönä vauva heräsi monta kertaa ja saatiin nukutuksi vain max 5 tuntia (sisältäen monta herätystä välissä). Mitenkähän käy ensi yönä? Vielä ei kuitenkaan malttaisi mennä nukkumaan, kun "oma aika" on vasta alkanut...

Mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille!

Vierailija
38/40 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

4- vuotiaan tytön ja helmikuussa syntyvän vauvan yksinhuoltajaäiti. Elämä hymyilee ja malttamattomasti odotetaan esikoisen kanssa helmikuuta ja pikkuveikan syntymää...

Vierailija
39/40 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva nukkuu ja todennäköisesti herää taas kohta, isompikin lapsi taisi nukahtaa kun on niin hiljaista. mies on töissä toisella paikkakunnalla, kotiutuu aamuyöstä. minä hörpin mehua ja surffailen täällä, menen vauvan viereen ja nukkumaan itsekin sit kun se alkaa huudella mua.

Vierailija
40/40 |
27.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja taapero nukkuvat. Valvon yksin vielä ja nautin rauhallisesta hetkestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan