Heteronainen, millaisia tuntemuksia sinussa aiheuttaa ajatus, että joutuisit nuolemaan naisen pillua?
Meinaako laatta lentää vai voishan se nyt onnistua, kun pitää vaan silmät kiinni?
Kommentit (47)
Naisten keskustelutapaan kuuluu sosiaalisen yhtenäisyyden ylläpito. He eivät kovin herkästi esitä lauman johtajanaaraan tai keskustelun ensimmäisistä mielipiteistä poikkeavia näkemyksiä.
Suljetaanpa sata naista viikoksi leiriin, annetaan vähän päihteitä mukaan ja katsotaan, mitä tapahtuu. Ja ennen kuin revit rintaliivisi, niin varaan itselleni oikeuden erehtyä. Olen kuitenkin melko vakuuttunut siitä, että lähinnä keskustelun aiheiksi nousevat prosenttiosuudet ja suuseksin raja ja määritelmä.
Tähän on sinänsä ihan turha vastata, kun heterona en naisista ole kiinnostunut. Edes alkoholin vaikutuksen alla ei onnistuisi. Iskisi varmasti pakokauhu ja alkaisin väkivaltaiseksi jos joku nainen yrittäisi painostaa/pakottaa sellaiseen.
Ei pysty. Olen muuten kyllä avoin uusille jutuille seksissä ja olen antanut ryhmäseksissä tai toisen parin kanssa seksissä toisen naisen nuolla minua. Se ei inhottanut tai kiihottanut, mutta ei ole oikein kiinnostusta toistaa tätä enää koskaan. Toisen naisen nuoleminen inhottaa ihan ajatuksenakin, olen siis ilmeisen umpihetero itse.
Aviomies on selkeästi bi-curious ja se aihe kiihottaa kovasti itseäkin, hän ei voi kuvitella mitään romanttista tai suhdetta miehen kanssa mutta mielellään kokeilisi ottaa suihin mieheltä ja antaisi miehen työntyä anaaliin ja laueta sinne. Toistaiseksi ajatus että tämä olisi kertakokeilu ja hän ei ihan varma ole vielä lähdetäänkö tähän koskaan vai jääkö fantasiaksi. Kiihottava ajatus molemmille.
N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asian voisi kääntää myös niin, että mitä ajatuksia miehessä aiheuttaa ajatus, että joutuisi imuttamaan toisen miehen kullia? Umpihetero, sukupuolesta riippumatta, ei vaan ole kiinnostunut seksistä saman sukupuolen kanssa. Jos nämä ajatukset tuntuvat kiinnostavilta, niin vähintään on ns. bicurious.
Tämäpä, umpiheterona miehenä en voisi kuvitellakkaan imeväni jonkun munaa saatikka työntävän sitä peräreikääni
Juuri kuvittelit! Taitaisit kaivata oikein isän kädestä.
Oksettaa ajatus. En pystyisi koskemaan edes sormella.
Pillua ei koskaan jouduta nuolemaan!
Kylläpä naiset suhtautuvat kielteisesti pillun nuolemiseen. Voiko mieskin vaan sanoa, että se on ällöttävää?
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä naiset suhtautuvat kielteisesti pillun nuolemiseen. Voiko mieskin vaan sanoa, että se on ällöttävää?
Mua on nuorempana nuoltu ja paras nuolenta ikinä olikin. Kumpikin tytöistä suihkunraikkaina ja myöh. kosteina toistensa pillujen hyväilyistä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse hetero? Kiinnostaisiko sinua imeä toista miestä vai tuntuisiko vastenmieliseltä? Voisiko nainen sitten sinulle todeta, että sinun vehkeen imeminen on ällöttävää.
Vierailija kirjoitti:
Jonkun tosi kauniin naisen kanssa voisin kuvitella tekeväni kaikkea muuta, mutta pillua en pystyisi nuolemaan, se tuntuisi liian ällöttävältä. Nainen saisi kyllä nuolla minua, se olisi ok.
Todennäköisesti tuomittavaa, mutta itsellä ihan sama: en pystyisi, enkä edes haluaisi pystyväni, nuolemaan toista naista, mutta toisinpäin se olisi enemmän kuin ok, että kaunis ja naisellinen nainen nuolisi minua intohimoisesti ja laukeasin hänen nuolemisesta.
Olen kerran nuollut pillua. Se oli ihan kivaa, mutta ei herättänyt mitenkään ihmeempiä fiiliksiä. Kiva kokemus kuitenkin ja oli oikein ihana se nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse hetero? Kiinnostaisiko sinua imeä toista miestä vai tuntuisiko vastenmieliseltä? Voisiko nainen sitten sinulle todeta, että sinun vehkeen imeminen on ällöttävää.
Olen.
Ei erityisesti kiinnostaisi, mutta ei erityisen vastenmielistäkään, jos puhdas ja tauditon mulkku.
Ei voisi todeta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkun tosi kauniin naisen kanssa voisin kuvitella tekeväni kaikkea muuta, mutta pillua en pystyisi nuolemaan, se tuntuisi liian ällöttävältä. Nainen saisi kyllä nuolla minua, se olisi ok.
Todennäköisesti tuomittavaa, mutta itsellä ihan sama: en pystyisi, enkä edes haluaisi pystyväni, nuolemaan toista naista, mutta toisinpäin se olisi enemmän kuin ok, että kaunis ja naisellinen nainen nuolisi minua intohimoisesti ja laukeasin hänen nuolemisesta.
Mutta oletko sitten täysin hetero? Itse olen heteromies ja aika mahdottomalta tuntuisi ajatus, että joku komea sporttikundi imisi minua intohimoisesti.
Kerran sovin yhden naisen kanssa, että saan panna sen miestä, jos ensin panen sen kanssa. Pari rohkaisuryyppyä se vaati ja en tiedä mutta kun siinä suudeltiin pitkään (tarvitsin pitkää lämmittelyä), niin sehän alkoi vähitellen tuntumaan ihan mukavalta ja kun se toinen nainen lämmitteli minua myös kädellään, niin alkoi tuntumaan todella mukavalta. Sitten kun nuolin sitä, niin ei tuntunut siinä kohtaa ollenkaan pahalta, kun olin niin kiihottunut.
Jälkeenpäin sitten oli vähän yök-fiilis.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Yleensä heteromiestä kiihottaa vagina, eikä ällötä, ellei sitten ole esim. todella matalat testot. Sen sijaan heteronaista luonnollisesti ällöttää vagina. Minusta nämä ovat aivan eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Kiihottavalta. Usein olen unelmoinut että saisin nuolla (ja olla nuoltavana). Vasta näin myös unen jossa nuolin ja tyydytin naista(harmi kun heräsin ennen loppua😅)
Et ole hetero.
Yhtään ei ole ällöttävää! Jännitin hirveästi ensimmäisellä kerralla, mutta sitten se tuntuikin tosi luontevalta ja todella kiihottavalta! Oikea ihminen, joka on puoleensa vetävä, niin ei ällötä. Sukupuoli on sivuseikka.
Nykyään miehelläkin voi olla pillu, menkat ja raskauksia!
Jos siellä pillussa olisi ja maistuisi mun oman miehen tai varsinkin salarakkaan sperma, voisin nuolla puhtaaksi, en muuten.