Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan kammottavimmat ja rumimmat muotitrendit

Vierailija
23.02.2026 |

Aloitan: isot silmälasit

Kommentit (497)

Vierailija
401/497 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun jätetään pois silikoni, botox ja hyaluroni niin ihmiset kaunistuisivat helposti.

IS uutisoi, että muhkeat pyllyt, silikonirinnat ja huulet ovat nyt out. Täytteitä poistetaan ja ihmisiä ennallistetaan tuon trendin jäljiltä. Seuraavaksi lähtevät varmaan tatuointihihat?

Vierailija
402/497 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bypias-vaatteet. Niin luksusta 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/497 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Douple denim

Löysät vaatteet naisilla

Vierailija
404/497 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan tyyliin sopimattomat vaatteet. Itse olen pienikokoinen, mutta persjalkainen. Porkkanamallin farkut olis kamalan näköiset, samoin liian baggyt.

Vierailija
405/497 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaan tyyliin sopimattomat vaatteet. Itse olen pienikokoinen, mutta persjalkainen. Porkkanamallin farkut olis kamalan näköiset, samoin liian baggyt.

Se, ettei ole omalle vartalonmallille ja omille väreille sopivaa tyyliä vaan mennään juuri muotien mukana. Ihmisillä pitäisi olla enemmän rohkeutta pitää kiinni niistä malleista ja väreistä sekä tyyleistä, jotka sopivat juuri heille itselleen. Ei niin, että matkitaan jotain influencereita ja muita julkkiksia sekä ostetaan kauden trendit sopivatpa ne tai eivät. 

Vierailija
406/497 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehillä oli 2000 lkuvulla sellanen ihmeellinen polkka joka oli liiskattu suortuvilla eteen. aivan kamala, joku chris angel tyylinen.

Vierailija
407/497 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. nopeet lasit on kyllä aika kamalat. Harvoin niitä enää nykyisin näkee, onneksi. 

Vierailija
408/497 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telkussa  usein nähty, että tungetaan joku paita edestä housujen kauluksen sisään ja takana roikkuu vapaasti. Joka naisen mahan saa pullottamaan tuolla tyylillä.🤢

Vierailija
409/497 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suominaiset ei osaa pukeutua tyylikkäästi.

Onneks SuomiMIES osaa!!

Vierailija
410/497 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auts. Mun kasvoilla pienet silmälasit nimittäin näyttää aivan järkyttäviltä jonka takia isot. Eikä muodin takia. Maksoin näistä 800€ koska haluan nähdä. Ilman laseja en näkisi

Monitaholaseissa on pakkokin olla isompi kehysmalli, muuten ei toimi. 

Ei pidä paikkaansa. Itsellä on aika pienet kehykset ja erittäin suuri ero tehojen välillä.  Kehykset ovat ajalta, jolloin ei noita jättipokia edes ollut.

Vierailija
411/497 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Telkussa  usein nähty, että tungetaan joku paita edestä housujen kauluksen sisään ja takana roikkuu vapaasti. Joka naisen mahan saa pullottamaan tuolla tyylillä.🤢

Tämä! Näyttää ihan siltä, että tyyppi on tullut kauhealla kiireellä vessasta ja paita jäänyt housun sisään vaan yhdestä kohdasta. Tämä on yksi näistä "muoti-ilmiöistä", jota on todella vaikea käsittää. Mikä siinä on ideana, tietääkö joku?

Vierailija
412/497 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Näyttää ihan siltä, että tyyppi on tullut kauhealla kiireellä vessasta ja paita jäänyt housun sisään vaan yhdestä kohdasta. Tämä on yksi näistä "muoti-ilmiöistä", jota on todella vaikea käsittää. Mikä siinä on ideana, tietääkö joku?

Luin jostain, että ideana on  vyön solki, jonka pitää näkyä, koska siinä on ne muotisuunnitteijan nimikirjaimet.😂😂

Vyö on niin kallis, että kaikkien pitää nähdä se.😂

Vierailija
413/497 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennekynnet, jotka assosioituvat epähygienisyyden kanssa ja sen että niiden kynsien alle kerääntyy ällöttävää bakteeripitoista moskaa. En haluaisi syödä salaatteja jotka on valmistanut ihminen rakennekynsin ja paljain käsin.

Vierailija
414/497 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nollarin alussa oli muotia resorihelmaiset pitkät topit joissa oli yleensä kimaltavia kiviä.

Järkytyin kun sairaalan labrasta hiippaili pari päivää sitten pois noin 19v tyttö sellainen yllä!

Jotenkin huvittaa tämä 2000-luvun tyylille yököttely. Tiedätkö mitä, olen 46 ja minulla on vieläkin tuon ajan vaatteita, myös noita toppeja. Minusta ne edelleen näyttävät hyville. Ne oli vielä tuohon aikaan tehty paremmasta materiaalista ja olivat persoonallisia. Vaikka en enää nykyään vetäisi low cut farkkuja päälle stringien kanssa niin pidän 2000-luvun topeista ja paidoista. Parempia kuin nykyajan tylsä massatuotettu väritön "muoti" 

Varmaan näytät hyvältä keski-ikäisenä teinivaatteissasi. Kai sinulla on vielä napakoru, napapaidat ja vesirajahameet tallella, niin

Minulla on vesirajahame, olen just käyttänyt sitä töissä. Olen vain aina koko elämäni tykännyt minihameista.

T. 55 v akateeminen nainen, arvostettu työpaikka 😃

Vierailija
415/497 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ehkä tunnistavat tällaisen hahmon. Helsinki, kallio, punavuori, töölö. Nainen 25-35v. Lyhyt otsatukka, hyvin kapeat pirikiikarit, hihaton kiiltelevä miesten koripallopaita jossa tribaalikoristeita, kivipestyt miesten hopparit joissa vyönä 80-luvun kravatti ja vyötärön alta pilkistävät lilat verkkosukkahousut, neliökärkiset ja -korkoiset smurffinsiniset nilkkurit ja tyyliin lidlin muovipusseista tehty laukku. Awww niin uniikkia ja randomia. Ei voi ku ymmärtää.

Toi kuulosti minusta hyvältä. En itse osaisi ja uskaltaisi, mutta ilahdun aina, kun näen jotain persoonallista tyyliä, johon on selvästi panostettu.

Vierailija
416/497 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ysäriltä: kiiltävät jokasään mustat saappaat, joissa joku suorakaiteen muotoinen metallilogo varressa. Omani piilotin komeroon kun oli mielestäni niin hienot, etten niiden pieneksi käydessä olisi halunnu antaaa niitä naapurin lapselle. 

Ruutuflanelliset edestä napitettavat hihattomat mekot, joiden alle valkoinen poolopusero ja juhla-asu oli valmis.

Liian isot muhkeat muodottomat toppatakit, jossa kaikki maailman värit.

Aikuisilla roikkuvat nahkatakit ja paljettikoristellut neuleet

Jostain syystä silloin mekoissa vyötärölinja roikkui pepun alapuolella. Kaikista kamalimman näköistä. Jakkuasuissa kaikki muu roikkui paitsi olkatoppaukset :D

Myöhemmin ne muoviset chokertribaalikaulakorut, tiimarin kaulakorut, tuttikorvakorut, aarikan puukorut masentavissa sävyissä, farkut piti ratkoa puntista auki, että ne asettuivat filan lenkkareiden päälle. Europe housesta vielä muovisia puhallettavia n

Minä tykkään alaslasketuista vyötöröistä 20 - 30-lukujen tyyliin. Toivottavasti ne palaisivat. 80-luvun lopulla taisi olla jossain vaiheessa muotia, vai olikohan se 90-luvulla. Minulla oli silloin tennismekkomainen mekko, joka oli kiva.

Vierailija
417/497 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

korkeat korot,joilla ei osata kävellä

olkalaukku miehellä

polviin ulottuvat leveät housut

merro ja maastohiusut /shortsit

Kireä paita lihavilla

marimekko

turkki

karvalakki

kumisaappaat yleisillä paikoilla 

bikinit

stringit

kireät housut, joissa korostetaan pers että

isot logot

bille beino 

Alapeukutin koska åitkät polviin asti ulottuvat Bermuda-shortsit eli golf-shortsit ovat tyylikkäät. Toivottavasti niitä näkyisi enemmän. Persposket paljastavat mikroshortsit ovat karseita.

Vierailija
418/497 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikki muumiaiheinen tavara

kansitakit

purjehduskengät

miesten pehmiskengät

persvakovaatteet varsinkin ihonväriset legginsit

Kaikki muumiaiheet ovat naurettavia aikuisella, mutta purjehduskenhät ja kansitakit ovat todella tyylikkäitä.

Vierailija
419/497 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se uskovaisten vekkihame -tyyppinen vaatetus.

Siis vekkihame ja verkkaritakki yhdistettynä rumiin kenkiin.

Ennenvanhaan oli niiden lapsitehdasuskovaisten vakiovaate.

Ei taida uskovaisten pukeutumistyylit olla koskaan mitään varsinaisesti muodissa olevaa. Muorissa kyllä.

Vierailija
420/497 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lappubixut sellaisella naisella jolla on grammakin ylipainoa.

Minusta uimarannalla saa olla oma itsensä,,ei tarvitse näyttää mallilta. Muodikasta ja trendikästä on itseluottamus bikineissä, vaikka kroppa ei olisi täydellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi