Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

80-vuotiaalla miehellä on elämänsä aikana ollut lukuisia naisystäviä, mutta hän ei ole koskaan asunut yhdessä naisen kanssa.

Vierailija
03.01.2025 |

Olin kiinnostunut aikanani miehestä, mutta suhde loppui, kun hän ei halunnut sitoutua. Nykyään mies on yli 80-vuotias ja hän asuu yhä edelleen yksin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan meitä tälläisiä ihmisiä, itse viisikymppinen enkä pysyvästi asunut yhdessä. Enkä asuisi vaikka olisin naimisissa.

Vierailija
2/11 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ole aina asunut yksin, vaikka olen 58-vuotias mies. Jotenkin toisen ihmisen läsnäolo häiritsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-vuotias on jo pinttynyt tapoihinsa niin, ettei hän sovellu asumaan kenenkään kanssa.

Vierailija
4/11 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tarvitsevat enemmän omaa tilaa, kuin toiset. 

Vierailija
5/11 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva mies haluaa vapaaehtoisesti hävittää omaisuutensa ja hankkia ongelmia mitä tulee sen mukana kun muuttaa naisen kanssa saman katon alle. Naisille ei koskaan kelpaa miehen omaisuus joten ne on hävitettävä että sen parin vuoden jälkeen mitä suhteet korkeintaan kestää saa mies hankkia kaikki uudestaan kun kaikki jäljellä olevat omaisuudet siellä yhteisessä kodissa on joko naisen tai naisen valitsemia (miehen maksamana) jotka eron jälkeen kuuluu yksin naiselle eikä mies saa niitä vaan joutuu hankkimaan uudet

Vierailija
6/11 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on varmaan nauttinut elämästä.

Onhan joku eronnut vaikka neljä kertaa.Ei liene yhtä oikeeta tapaa elää elämäänsä.

Vierailija
7/11 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on varmaan nauttinut elämästä.

Onhan joku eronnut vaikka neljä kertaa.Ei liene yhtä oikeeta tapaa elää elämäänsä.

Hänellä on ollut naisystäviä, mutta koskaan suhde ei ole johtanut avioliittoon tai edes yhteisasumiseen naisen kanssa.

Vierailija
8/11 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Etsi itsellesi nuorempi miesystävä varsinkin, jos kaipaat seksiäkin.

Vierailija
9/11 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ollut viisas.

Vierailija
10/11 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa sisustaa juuri niinkuin huvittaa ja kukaan ei liikuttele tavaroitasi.

Vierailija
11/11 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme