80-vuotiaalla miehellä on elämänsä aikana ollut lukuisia naisystäviä, mutta hän ei ole koskaan asunut yhdessä naisen kanssa.
Olin kiinnostunut aikanani miehestä, mutta suhde loppui, kun hän ei halunnut sitoutua. Nykyään mies on yli 80-vuotias ja hän asuu yhä edelleen yksin.
Kommentit (11)
Minä ole aina asunut yksin, vaikka olen 58-vuotias mies. Jotenkin toisen ihmisen läsnäolo häiritsee.
80-vuotias on jo pinttynyt tapoihinsa niin, ettei hän sovellu asumaan kenenkään kanssa.
Toiset tarvitsevat enemmän omaa tilaa, kuin toiset.
Aika harva mies haluaa vapaaehtoisesti hävittää omaisuutensa ja hankkia ongelmia mitä tulee sen mukana kun muuttaa naisen kanssa saman katon alle. Naisille ei koskaan kelpaa miehen omaisuus joten ne on hävitettävä että sen parin vuoden jälkeen mitä suhteet korkeintaan kestää saa mies hankkia kaikki uudestaan kun kaikki jäljellä olevat omaisuudet siellä yhteisessä kodissa on joko naisen tai naisen valitsemia (miehen maksamana) jotka eron jälkeen kuuluu yksin naiselle eikä mies saa niitä vaan joutuu hankkimaan uudet
Hän on varmaan nauttinut elämästä.
Onhan joku eronnut vaikka neljä kertaa.Ei liene yhtä oikeeta tapaa elää elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Hän on varmaan nauttinut elämästä.
Onhan joku eronnut vaikka neljä kertaa.Ei liene yhtä oikeeta tapaa elää elämäänsä.
Hänellä on ollut naisystäviä, mutta koskaan suhde ei ole johtanut avioliittoon tai edes yhteisasumiseen naisen kanssa.
Ap. Etsi itsellesi nuorempi miesystävä varsinkin, jos kaipaat seksiäkin.
Saa sisustaa juuri niinkuin huvittaa ja kukaan ei liikuttele tavaroitasi.
No onhan meitä tälläisiä ihmisiä, itse viisikymppinen enkä pysyvästi asunut yhdessä. Enkä asuisi vaikka olisin naimisissa.