Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannabis = porttihuume

Vierailija
23.02.2026 |

Lue vaikka tästä mikä oli ensimmäisenä:

https://www.savonsanomat.fi/uutissuomalainen/9243426

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huume harjanne haluaa laillistaa sen.   Joskus tyyppi poltteli, sitten sekoitti pollea että kolisi paremmin. Sitten sekosi

Sinulla on varmaan esittää todisteita väitteestäsi.

Vierailija
22/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on alkoholi. Kun se ei riitä niin käytetään jotakin huumetta.

Alkoholi on mulle liian rankka päihde. Ne krapulat on hirveitä. Kannabis on paljon parempi eikä siitä joudu kärsimään seuraavana päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pirtti on sot jotenkin paskana. Huono portti kun olen yli 25 vuotta poltellut sitä satunnaisesti, enkä koskaan edes kokeillut saati käyttänyt mitään muuta huumetta. Sen enempää laitonta kuin laillistakaan. En käytä edes alkoholia. Sitä olen nuorena maistanut, aivan järkyttävän makuista ja tolkuttoman huono olo tuli pienestäkin määrästä joten en ole kokenut tarpeelliseksi toistaa virhettä. Muut päihteet ei kiinnosta pätkääkään joten eipä ole portteja tässä niihin kyllä näkynyt. Mitään opiaatti jne kipulääkkeitäkään en ole kokenut tarpeelliseksi ottaa edes selkä leikkauksen jälkeen. Kahtena pahimpana päivänä kannabis sen sijaan pieninä annoksina auttoi pahimpaan kipuun hyvin. Tuolloin poikkeuksellisesti poltinkin sen muutaman päivän peräjälkeen, eli useammin kuin sen kerran ehkä kahdessa/kolmessa kuussa kuten normaalisti. Eipä jäänyt siitäkään portit auki. Mainitaan nyt vielä sitten sekin etten asu suomessa, meillä se on täällä ihan laillillista käyttää, joten mitään rikollistakaan siinä ei ole. Toki voi olla niin päihde hakuisia ihmisiä että menee jotenkin pata jumiin kun koskee johonkin päihteeseen ja aletaan himoita kaikkea ja kiskoa sitä päätä sekaisin millä tahansa, normaalia se kuitenkaan ei ole. Harvempi kun alkaa vetää heroiiniakaan koska juo iltaa istuessa muutaman paukun. Jos "porttiteoria" pätee omalla kohdalla niin katson että kyseisellä henkilöllä on selvästi joku piilevä päihdevamma/mielenterveysongelma. Kuten todettu, ei mielestäni normaali ihminen sekoa noin. Voimme nauttia satunnaisesti muutaman kaljan/savut ilman että tulee mitään halua ja tarvetta ottaa satunnaisesta rentoutumisesta mitään elämän tehtävää ties millä aineella. 😂

Vierailija
24/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun pirtti on sot jotenkin paskana. Huono portti kun olen yli 25 vuotta poltellut sitä satunnaisesti, enkä koskaan edes kokeillut saati käyttänyt mitään muuta huumetta. Sen enempää laitonta kuin laillistakaan. En käytä edes alkoholia. Sitä olen nuorena maistanut, aivan järkyttävän makuista ja tolkuttoman huono olo tuli pienestäkin määrästä joten en ole kokenut tarpeelliseksi toistaa virhettä. Muut päihteet ei kiinnosta pätkääkään joten eipä ole portteja tässä niihin kyllä näkynyt. Mitään opiaatti jne kipulääkkeitäkään en ole kokenut tarpeelliseksi ottaa edes selkä leikkauksen jälkeen. Kahtena pahimpana päivänä kannabis sen sijaan pieninä annoksina auttoi pahimpaan kipuun hyvin. Tuolloin poikkeuksellisesti poltinkin sen muutaman päivän peräjälkeen, eli useammin kuin sen kerran ehkä kahdessa/kolmessa kuussa kuten normaalisti. Eipä jäänyt siitäkään portit auki. Mainitaan nyt vielä sitten sekin etten asu suomessa, meillä se on tä

Siis portti, ei pirtti. Sori typot. Vaikea kirjoittaa rikkinäisellä näytöllä. 

Vierailija
25/25 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nixon tilasi raportin kannabiksen haitoista että voisi perustella kiellon. Kun sellaisia haittoja ei löytynyt millä kiellon voisi perustella niin piti keksiä niitä haittoja ja siitä syntyi porttiteoria. Tuon parempaa syytä kannabiksen kieltoon ei ole vieläkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi