Miksi moderni nainen pelkää olla herkkä ja pehmeä?
Antaa sen miehen nostaa käsivarsilleen ja käpertyä syliin.
Kommentit (107)
Minulla hieman tyly käytös johtui epävarmuudesta. Pelkäsin, että mies kuitenkin jättää minut, joten suhteeseen antautuminen oli tosi vaikeaa. En osannut arvostaa itseäni, vaikka olin ihan viehättävä mukava nainen.
Tietysti hän pelkää, koska pehmeän ja herkän on vaikea selvitä tässä maailmassa. Lempeä ihminen vetää puoleensa hyväksikäyttäjiä ja sadisteja kuin magneetti.
Teen kuten muutkin, salaan nuo piirteet niin hyvin kuin mahdollista.
Miksi moderni mies pelkää olla vahva ja aikaansaava?
Miten muuten peitätte sen herkkyyden, pehmeyden ja empaattisuuden? Eli minkälaista käytöstä ja reaktioita peitätte ja miten käyttäydytte sen sijaan, jotta ripustautujat pysyvät loitolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah. Ei miehet naisilta mitään herkkyyttä kestä. Miesten kanssa pärjää vain pelaamalla itsekin miesten säännöillä.
Nuo mainitsemasi "miesten säännöt" ovat juuri niitä, mitä käytetään mm naisten aseman heikentämiseen, kaltoinkohteluun, ns lasikaton ylläpitoon. Eli ylläpidät tuota samaa himmeliä, joka tekee elämästäsi pskaa.
Älä viitsi. Naisten asema paranee vain toimimalla niinkuin miehet. Suoraan ja puolensa pitäen. Sori, en katso tehtäväkseni enää opettaa miehille tunnetaitoja.
Ei haittaa. Et osaisi opettaa kenellekään yhtään mitään.
Oletteko te, jotka peitätte herkkyytenne, menedtyneet työelämässä?
Kaffebulla kirjoitti:
Miehet ei yleensä pidä herkistä naisista kuin hetken. Ensin se on söpöä, kohta se on heikkoutta jota täytyy vihata.
Ei herkkyys tarkoita sitä, että olisi avuton eikä osaisi rehdisti pitää puoliaan ja puhia asioista suoraan.
Siksi koska naistenlehdet kehottavat olemaan vahvoja kunnes liika tunnollisuus johtaa burnouttiin.
En pelkää, en vaan ole sitä tyyppiä.
Kuivuneet puunlehdet syksyisin käpertyy, todella typerä termi ihmisestä.
Uskallan olla herkkä ja pehmeä, kunhan ei ole ilkeitä miehiä lähellä. Onneksi erosin.
Vahvat ja itsenäiset naiset tekevät seksityötä omien aikataulujensa mukaisesti ja saavat siitä hurjan paljon rahaa ostaa kaikkea luxusta ja matkustella hienoihin hotelleihin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostattepa karskeilta naisilta. Miksi olette niin varuillanne ja mitä pelkäätte? Miksi pitää kokoajan päteä?
Ei me pädetä, satutaan vaan olemaan päteviä ihan oikeasti. Koeta kestää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varaa olla herkkä ja pehmeä vaan on pidettävä puolensa ja muutkin turvassa.
T. Sinkkunainen
Harva se päivä joku (mies) yrittää päteä, määräillä tai muuten käyttäytyä huonosti. Tuossa vaiheessa herkkyydellä ja pehmeydellä ei tee yhtään mitään. Mitäs käyttäydytte niin huonosti, ei ole naisten vika.
Asiaa selventäisi, jos antaisit esimerkkejä miesten pätemisestä ja määräilystä. Mulle aika tuntematon asia. t. nainen 69 v
Missä perunakuopassa mummo on elänyt?
N60
Olen todella herkkä, jopa yliherkkä tai erityisherkkä. Mieheni pitää tästä ominaisuudesta, oletettavasti koska on itse niin jäyhä. Hän siis pitää siitä överiksi menevästäkin osiosta herkkyyttäni.
En kuitenkaan ole kovin pehmeä, fyysisesti enkä luonteeltani. En esimerkiksi hoivaa, en halua lapsia, söpöt eläimet eivät sulata sydäntä. Olen silti miestäni jonkin verran empaattisempi ja tunteikkaampi, mihin ei tosin vaadita paljon.
Vieraille olen asiallinen ja viileä, yleisesti pärjäävä ja varautunut, en luota helposti.
Mutta kokemukseni mukaan siis kun tietynlainen mies peräänkuuluttaa naisten uskallusta olla feminiinisessä energiassaan tai mitä ikinä. Niin hän toivoo söpösti tai sievästi laittautuneita naisia jotka sulostuttavat ja ilostuttavat hänen elämäänsä. Ja romanttisessa suhteessa tietenkin myös ovat huolettomia ja antavat miehen oikein levätä hoivattavana ja larpata vahvaa suojelusmiestä (ilman että tätä tarvitsee realistisesti koskaan missään nykyaikana lunastaa kun on siisti sisätyö, 50/50, modernit mukavuudet turvallista jne).
Mikseivät miehet uskalla olla maskuliinisia ja koota minulle huonekaluja, luoda lunta, kuskata ja kaitsea ilman että minä tarjoan mitään? Kyllähän mies tykkää hakata halkoja ja kuolla puolestani, se on hänelle luontainen olotila 🥰
Koska heti ollaan pllua vonkaamassa.
Pää niillä on nykyisin pehmeämpi kuin koskaan ennen. Täynnä mätää ja ahdistusta.
Vierailija kirjoitti:
Koska heti ollaan pllua vonkaamassa.
Voisit aloittaa siitä, että lopetat sen pllun vonkaamisen...mutta eiiiii....
Vierailija kirjoitti:
En pelännyt. Muille se ei vain käynyt, saa vihaa niskaan. Ja naisen vaaditaan tekevän kaiken kuin mies.
Kuka vaatii, naiset? Miehet ei todellakaan vaan päinvastoin.
Tykkään pehmeistä BBW naisista m52
Kunnes oppivat, että ei kannata luottaa miehiin.