Miksi moderni nainen pelkää olla herkkä ja pehmeä?
Antaa sen miehen nostaa käsivarsilleen ja käpertyä syliin.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Tää yhteiskunta on täynnä.. siis TÄYNNÄ!! Ksipäitä ja hyeenoja! Ei voi olla kaunis, kiva ja pehmeä.
Ole itse rikas ja antelias selibaattimunkki. Ei minua kiinnosta yhtään sen enempää mitä sinä haluat kuin sinua kiinnostaa se, mitä minä haluan.
Se vaatii emotionaalisesti turvallisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Hah. Ei miehet naisilta mitään herkkyyttä kestä. Miesten kanssa pärjää vain pelaamalla itsekin miesten säännöillä.
Nuo mainitsemasi "miesten säännöt" ovat juuri niitä, mitä käytetään mm naisten aseman heikentämiseen, kaltoinkohteluun, ns lasikaton ylläpitoon. Eli ylläpidät tuota samaa himmeliä, joka tekee elämästäsi pskaa.
No jos itsestä ei löydy sitä pehmeyttä? Ei kaikissa ole.
Peruskouluaikana pojat kohtelivat minua tylysti ja halveksivasti, koska olin ujo ja hiljainen ja vielä aika vaatimattoman näköinen. Kun muutuin viehättäväksi, poikien ja miesten suhtautuminen minuun muuttui aivan täysin. Se ihastunut käytös on aika iholle tulevaa, vaikka onkin kohteliaan ja ystävällisen oloista. Ilmeisesti tuo on sitä samaa miehistä hallinnan tarvetta kuin se tyly kohtelu, josta on kerrottu tässä ketjussa. Olen kokenut sen miesten kiinnostuksen ehdolliseksi (johtuu ulkonäöstäni) ja hallitsevaksi ja siksi häiritseväksi. Toisaalta olen kokenut työpaikoilla joidenkin naisten olevan tylympiä ja julmempia juuri tällä tavalla, kuten joku edellä kirjoitti: "Oikeasti naiset eivät ole yhtään ymmärtäväisempiä ja monesti katalan epäsuoralla tavalla julmempia kuin miehet". En ole kokenut miesten taholta kylmää ulossulkemista, mutta miesten flirttailu on aika manipuloivaa, oikeastaan tunteilla leikkimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä naiset oikein saavat miesten taholta paskaa niskaansa ja pätemistä ja vähättelyä osakseen? Itse en muista kokeneeni tuollaista peruskoulun jälkeen.
Ihan jo kadulla kulkiessa yritetään kävellä päälle, jos näyttää heiveröiseltä.
Tämä on muuten totta. Olen nähnyt tällaisen omin silmin. Kerran. 40 vuoden aikana.
Samassa ajassa olen nähnyt varmaan kymmeniä kertoja, kun joku häiriintynyt nainen on yrittänyt sylkeä päälle tai haastaa riitaa ihan muuten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostattepa karskeilta naisilta. Miksi olette niin varuillanne ja mitä pelkäätte? Miksi pitää kokoajan päteä?
Miehiä.
Niitä samoja, joiden perään kuolaatte...
Vierailija kirjoitti:
Miesten maailmassa herkkyyttä ja pehmeyttä ei ole koskaan katsottu hyvällä. Nyt tasa-arvon myötä miesten ja naisten maailmat muistuttavat enemmän toisiaan. Kaipa tämä on sitten edistystä ja hyvä juttu.
Ei voi yleistää. Itse miehenä pidän herkkyydestä.
Ei mikään syntymässä saatua perusherkkyyttä poista, mutta ikävä kyllä elämä opettaa meille kaikille naisille jotain miehen itsekkyydestä ja seksualisuudesta, joka ei ole aina niin uskollista ja omistautuvaa kuin nainen nuorena, herkkänä ja pehmeänä kuvittelee.
Vai pitäisikö herkkänä ja pehmeänä rientää syliin, kun tiedän, että miehellä on moottoripyörätreffit toisessa osoitteessa jo ensi viikolla? Kyllä se pehmeys karisee, kun sua kohdellaan kaltoin.
Vierailija kirjoitti:
Salkkarit, laamapaita, sidukka, pieruverkkarit, nalkuttaminen, suklaa, sipsut ja muu mässy pehmentävät kyllä nykynaisen sekä ulkoisesti, että pään sisäisesti. Voimaannuttavaa, etten sanoisi. Naiset ovat löytäneet sen, mikä on parasta.
Laamapaita? Mistä sinä tuon keksit? Noitahan ei ole näkynyt sitten 70-luvun alun. En ihan ymmärrä, miksi pehmeä ja lämmin aluspaita saisi naiset pehmenemään, mutta viisaana miehenä sinä osannet sen selittää.
Jos on yhtään pehmeä, herkkä miehet tuppaa käyttää hyväkseen, liika kiltteys ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varaa olla herkkä ja pehmeä vaan on pidettävä puolensa ja muutkin turvassa.
T. Sinkkunainen
Harva se päivä joku (mies) yrittää päteä, määräillä tai muuten käyttäytyä huonosti. Tuossa vaiheessa herkkyydellä ja pehmeydellä ei tee yhtään mitään. Mitäs käyttäydytte niin huonosti, ei ole naisten vika.
Asiaa selventäisi, jos antaisit esimerkkejä miesten pätemisestä ja määräilystä. Mulle aika tuntematon asia. t. nainen 69 v
Ei ihme, että on melko tuntematon. Tuota nimittäin ei juuri tapahdu. Se vähä, mitä tapahtuu, on yleensä miesten välistä (siis yleensä sellainen mies, jolla on heikko itsetunto ja kokee asemansa uhatuksi saattaa noin toimia)
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään syntymässä saatua perusherkkyyttä poista, mutta ikävä kyllä elämä opettaa meille kaikille naisille jotain miehen itsekkyydestä ja seksualisuudesta, joka ei ole aina niin uskollista ja omistautuvaa kuin nainen nuorena, herkkänä ja pehmeänä kuvittelee.
Vai pitäisikö herkkänä ja pehmeänä rientää syliin, kun tiedän, että miehellä on moottoripyörätreffit toisessa osoitteessa jo ensi viikolla? Kyllä se pehmeys karisee, kun sua kohdellaan kaltoin.
Ei se kuitenkaan luonnonlaki ole. Täytyy vain löytää ja valita herkkuydestä pitävä mies. Master Chef Australian australialainen Adi on kolmekymppinen pienikokoinen lääkärinainen, mutta yhä todella herkkä ja pehmeä.
Vierailija kirjoitti:
Miesten maailmassa herkkyyttä ja pehmeyttä ei ole koskaan katsottu hyvällä. Nyt tasa-arvon myötä miesten ja naisten maailmat muistuttavat enemmän toisiaan. Kaipa tämä on sitten edistystä ja hyvä juttu.
Niinkö? Naisista on tullut samanlaisia kpäitä, kuin niistä pahimmista miehistä (joita siis ehkä pari prosenttia koko väestöstä). Mutta tehköön mitä huvittaa.
"Tää yhteiskunta on täynnä.. siis TÄYNNÄ!! Ksipäitä ja hyeenoja! Ei voi olla kaunis, kiva ja pehmeä."
Kpää ja hyeena ovat mitä ovat. Eivät osaa olla muuta. Sinä sen sijaan valitset olla kpää ja hyeena...
Herkkyydestä ja pehmeydestä on joutunutkin kärsimään. Käytetään hyväksi, ilkeillään jne. On oltava perheessäkin se vahva ja kannattava tukipilari, vaikkei aina jaksaisi.
Vierailija kirjoitti:
Moderni nainen voi olla, mitä haluaa, herkkä tai vähemmän herkkä, pehmeä tai sitkeä. Ei-modernissa on vähän se vika, että se on ulkopuolelta tuotettua ja sitä on vaikea kokea omaksi.
Enpä tiedä onko monikaan meistä niin vapaa kuin itselleen uskottelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi yleistää. Itse miehenä pidän herkkyydestä.
Herkkä (tai herkkyydestä pitävä) mies on "punainen vaate" naisille. Koska tuollainen mies on vaarallinen...
Miehet ei yleensä pidä herkistä naisista kuin hetken. Ensin se on söpöä, kohta se on heikkoutta jota täytyy vihata.
🇺🇦🇮🇱
Miksi esittäisin heikkoa seksiaddiktin idiootin apinan edessä? Jotta tämä saisi illuusion jostain paremmuudestaan ja pääsisi parasitoimaan kehooni? Ei kiitti