Eutanasian hinta Sveitsissä on noussut
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeää kuolemalla rahastusta. Köyhät joutuvat vetämään itsensä jollain keinolla leukakiikkuun.
Paljonko sinä veloittaisit?
Riippuu kustannuksista. Eläimen lopetus painosta riippuen maksaa joitain satasia, että lääkeaineet ihmisellä jää varmaan reippaasti alle tonnin. Siihen muita kustannuksia, palkat ja PIENI voittoprosentti.
Onneksi kotoa löytyy ihan ilmaisia keinoja. Niihin minä köyhänä turvaudun.
Vierailija kirjoitti:
Voiko kuka vaan mennä sinne ja ostaa eutanasian?
joo mutta vaan itselle. ruotsissa voi ostaa 14-vuotiaalta eutanasian ihan kenelle tahansa eikä maksa kuin muutaman satasen. toteutuksen taso voi kyllä jättää toivomisen varaa mutta kranaatilla saa päiviltä koko ruokakunnan
Klarnan osamaksulla ostan eutanasian. Jos en maksa, niin elvyttävät takaisin henkiin ja ulosoton kautta maksamaan.
Järkyttävää. Eikö köyhät saakaan eutanasiaa hädässä kivussa ja kuolemankielissä. Vain rahakkaalle. Bisnes?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törkeää kuolemalla rahastusta. Köyhät joutuvat vetämään itsensä jollain keinolla leukakiikkuun.
Paljonko sinä veloittaisit?
Riippuu kustannuksista. Eläimen lopetus painosta riippuen maksaa joitain satasia, että lääkeaineet ihmisellä jää varmaan reippaasti alle tonnin. Siihen muita kustannuksia, palkat ja PIENI voittoprosentti.
Mutta nuo Sveitsin klinikathan eivät tee voittoa. Ja hintaan sisältyy myös tuhkaus. Siitä vaan odottamaan että laki sallii sinun perustaa täyden palvelun eutanasiaklinikan halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.euronews.com/next/2026/01/22/the-inventor-of-the-suicide-po…
Ilmeisesti väsymys painaa kun nauratti tuo kuva, jossa vempele on metsässä.
Minua nauratti se ettei Nitschke itse mahdu kapseliin suorana vaan makaa siellä polvet suussa.
Vierailija kirjoitti:
No muut eivät osaa niitä tai ei ole. Jäävät kitumaan. Ellei ole joku apu tai nukutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko kuka vaan mennä sinne ja ostaa eutanasian?
Voi. Mutta täytyy olla joku syy, esim. vakava sairaus.
Pelkän totisen kuolemanhalun pitäisi riittää. Miksi pakottaa ketään tuskailevaa kärsimään täällä vastoin tahtoaan?
Voi olla elämässä tilanteita, jolloin ns. toivoisi kuovansa, oletko siis sitä mieltä, että tervekin ihminen kärsiessään mielenterveysongelmista saisi päättää?
Vierailija kirjoitti:
Juu, ja sitten naapurit tai omaiset siivoavat jälkesi. Jokainen kotikuolema on muuten poliisiasia.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää. Eikö köyhät saakaan eutanasiaa hädässä kivussa ja kuolemankielissä. Vain rahakkaalle. Bisnes?
Sveitsiläiset eutanasiaklinikat ovat voittoa tavoittelemattomia. Tässäkin keskustelussa yksi väittää että suostuisi tappamaan sinut tonnilla.
Höh, sveitsissä ei ole kovinkaan hankala hankkia asetta, jolla homman hoitaa paljon arvokkaammin ja omalla aikataululla, ennemmin kuin alentuvaisten ja piittaamattomien hoitajien läsnäollessa ja vekslatessa kanyylien ja muun paskan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole köyhällä varaa tohonkaan.
Tee se itse eutanasia on ilmaista. Ei ajanvararausta.
Jos maksaa 12000 euroa niin kyllähän siinä voittoa todennäköisimmin tulee. Kallis lääkäri ainakin tekemässä eutanasian.
Miten ei voi saada jo Suomeenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, ja sitten naapurit tai omaiset siivoavat jälkesi. Jokainen kotikuolema on muuten poliisiasia.
Juu, viranomaiset. Siinähän miettivät.
Vassarien unelma,päästään näistä.Ei sitä konservatiivi tee.
Ilmeisesti väsymys painaa kun nauratti tuo kuva, jossa vempele on metsässä.