Kuka maksaa vankilaan joutuneen asuntolainan?
Kuka? Aika kohtuutonta jos menettää talonsa sen takia että joutuu vankilaan.
Kommentit (15)
Kannattaa miettiä ennen rikosta. Luulitko että valtio maksaa rikollisen puolesta?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa miettiä ennen rikosta. Luulitko että valtio maksaa rikollisen puolesta?
Olen syytön.
Niin miksi joutuu ei vankilaan joutuneet maksamaan lainat? Oikein että rikos tuntuu tekijälle, miettiipähän kahdesti.
Voi pyytää maksuvapautta pankilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen syytön.
Niinhän ne kaikki. 😆
Eihän se ole sinun talosi jos et ole sitä vielä maksanut.
Vierailija kirjoitti:
Voi pyytää maksuvapautta pankilta.
Muistaakseni kolmas täppi siinä pankin palvelun valikossa (linnareissu)
Oli muuten lehdessä juttua asunnottomista. ja kas, kuin on mahdollista, että joku must alai nenkin on ollut asunnoton, lehtijutun mukaan ei kylläkään enää ole, mutta on ollut.
Eivätkö nämä mus ta laiset ole oikein niin kuin tämän maan menestyjiä.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen syytön.
No niinhän ne on kuulema melkein kaikki, siis omasta mielestään, jotka on linnassa istumassa.
Ystävät, vanhemmat, puoliso, suku jne. Annat niille oikeudet pankkitilillesi ja hoidat asian.
Tai laitat pankille suoramaksun joka kuukausi menemään siihen asti, kunnes pääset pois
Ja kyllähän vankilassa pääset pankissa käymään
Vierailija kirjoitti: Ystävät, vanhemmat, puoliso, suku jne. Annat niille oikeudet pankkitilillesi ja hoidat asian. Tai laitat pankille suoramaksun joka kuukausi menemään siihen asti, kunnes pääset pois Ja kyllähän vankilassa pääset pankissa käymään
onko roistolla iso tili pankissa?
Ei sitä vanki selliä voi ostaa, selli on määrä aikainen.
Miksi asuntolaina on joutunut vankilaan?