Nyt kun on valoisaa paljon myöhempään niin miksi tuolla ei ole silti yhtään enempää ihmisiä ulkoilemassa?
Koko talven ollut kauhea valitus kun on pimeää eikä voi tehdä mitään.
Kommentit (42)
Jos porukka hengaa kotona kattomassa olympialaisia.
Siellä ulkona ei ole mitään minkä takia menisin sinne.
Luulen, että ulkoilevat ihmiset ajaa autolla ns. ulkoilupaikalle? Osittain johtuu kaupunkisuunnittelusta. Kodin lähellä ei välttämättä enää ole jäädytettyä kenttää luisteluun (koska säästöt), vaan täytyy mennä toiseen kaupunginosaan jne.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitten on, kun lumet sulaa.
Läskeillä on aina selitys laiskuuteensa. Liian kylmä, liian pimeä, liikaa tuulta, liikaa lunta, aurinko paistaa silmiin jne.
Vierailija kirjoitti:
koska kylmää
Tänään ei ollut kuin kahdeksan astetta kun olin hiihtämässä. Ihanteellinen sää.
No mä ulkoilen, jos ylipäätään saan itseni ulos, pimeällä.
ne joilla perhe asiat ovat aivan kammottavat joutuvat keksimään keinoja olla ulkona joka päivä ja koko päivän, muut viihtyvät kotona ja sisällä
Vierailija kirjoitti:
koska kylmää
No ei ole yhtään. Eilen -1 ja tuuli oli kuin lehmän hönkäys. Tänään aamulla -7 ja päivällä -5, ei edes toppavaatteita tarvinnut. Ulkoilkaa ympäri vuoden säässä kuin säässä ja pitäkää lihaskuntoa yllä, niin tarkenee.
Missä tuolla? Some täynnä ihmisten kuvia hiihtoladulta, jäältä ja metsästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene itse tuohon myrskyyn ja viimaan ulkoilemaan.
Kävin aamulla hiihtämässä 15 kilsaa. Hyvin tarkeni.
ap
Niin, kirjoitit aloituksen, jotta sait kehuttua itseäsi.
Lenkkeilen yhtä paljon joka vuoden aikaan..
T: koiran omistaja
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisin siellä ulkoilemassa kun koiran kusta ja paskaa on metrin välein?
Missä on noin vähän? Täällä vain hanget hohtaa keltaisena ja ruskeana.
Vierailija kirjoitti:
Lenkkeilen yhtä paljon joka vuoden aikaan..
T: koiran omistaja
Onnittelut 😄
Turussa oli iltapäivällä vaikka kuinka paljon porukkaa aurajoen jäällä ja muutenkin keskustassa kävelemässä. Kahvilat oli täynnä ihmisiä.
Seuratkaapa muuten "päivänpitenemistä", aivan järk. no nopeasti aamut ja illat ovat valoisimpia. Jos sitä ei muuten huomaa, niin katuvaloista - syttyvät iltapäivällä myöhemmin. Nuuka? Mikä nuuka, eikö raski laittaa valoja päälle kotona? :))) Ei ole kyse siitä, vaan siitä hämäryydestä (mulla migreenitaipumus ja äkillinen valon vaihtelu voi "liipaista" sen.).
Kaupungissa koirien ulosteita joka paikka täynnä. Liian monta kertaa olen jo astunut pagkaan ja joutunut pesemään kengät. Eipä huvita.
Kesällä sitten senkin edestä. Todistaa vain kuinka suurin osa ihmisistä on kesäihmisiä ja pitävät auringosta ja lämpöisestä. Nyt ihmiset ovat lopen väsyneitä tähän kylmään ja lumeen eikä ulos huvita mennä kömpelöllä kerrospuketumisella.
Minä olen ulkona kesät talvet, mutta et sinä minua näe täällä omassa pihassani puuhastelemassa tai metsässä samoilemassa.