Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro yksi vappumuisto ja vuosikymmen!

Vierailija
30.04.2025 |

!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri otti mun repusta vappujuomat ja heitti ne katuun. 

Toisena vappuna sama kaveri joi mun vappujuomat. 

Olin yleensä vappuna melko selvinpäin, kiitos kaverille, joka hoiti multa juomat pois. 

Vierailija
2/14 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askarreltiin ruotsin tunnilla vappukortteja ja kaverin kanssa skriivattiin klara vappen. Opettaja ei tykännyt. 1990. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin selvinpäin nuorisoporukassa Oulussa ja hukkasin lapaset. Oli ihan talvinen keli. Tämä oli vappuna 2001. 

Vierailija
4/14 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1980 ja istuin pyörän tarakalla kun olin treffeillä tulevan mieheni kanssa, mitä en silloin tiennyt.

Vierailija
5/14 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvun alku. Minä kuskina kahdelle miehelle ja molemmilla haku päällä. Jäin yksin autoon kun poliisi pysäytti ja vei molemmat :D

Vierailija
6/14 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänäzäg on vetänyt jo pari vuorokautta putkeen eikä sammu millään!!

Vierailija
7/14 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muistikuvia vuosilta 2006-2024. Tämän vapun tulen muistamaan, koska olen selvinpäin.🥳

Vierailija
8/14 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1996 nuori ja hullu. Käsikyykässä jumalattoman hyvännäköinen nainen jonka itse hölmöyksissäni hukkasin ennen kesää. Ei näin.

Vierailija
9/14 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luku, Helsinki. Ilta alkoi Tuomiokirkon portailta ja päättyi aamuyöllä Mäkkärille jäljellä olevan porukan kanssa, söin kinuskisundaen, joka maistui taivaalliselta. Sieltä taksilla kotiin.

Vierailija
10/14 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaasassa Kantarellis- ravintolassa oli miestenvessassa lavuaari oksennettu tukkoon ja kustu täyteen. 90- luku.

Vierailija
11/14 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere 80-luku. Olin pieni lapsi äidin kanssa kävelemässä keskustan kohdalla ja ihmettelin jo silloin miksi on kauheasti roskaa maassa ja likasta tahraa. En halunnut sitä. Olen aina halunnut puhtaat kadut. Edelleen sama ongelma ja sikajuhlijoita. Lapsille ilmapallo oli tärkeä juttu kotiin.

Vierailija
12/14 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-luvun puolivälissä mentiin katsomaan vappumarssia. Siihen aikaan oli talvella käytössä jäätie. Jäät olivat siinä vaiheessa kevättä jo heikentyneet ja lossi oli jo liikennöimässä. Lossille oli kuitenkin jonoa, niin isäni ajoi jäätietä pitkin. En muista, paljonko oli painorajoitus, mutta huonolla tuurilla kuusi ihmistä olisi hukkunut jään pettäessä.

Vierailija
13/14 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin ysillä ja meillä oli kaverin kanssa kokonainen kossupullo tuhottavana. Oltiin juotu ennenkin muutaman kerran, mutta lähinnä jotain omppupomppua.. Nyt siirryttiin kerralla järeempiin aineisiin.

Meillä vaan ei ollut oikein enää rahaa ostaa lantrinkia, että vietiin pulloja saatiin yksi puolen litran sprite. Otettiin suullinen kossua ja toinen spriteä. Se lantrinki loppu todella nopeesti ja jäi vähän kuin juomatta, kun ei sitä kossua enempää juonut.  Se oli ihan hiton pahaa. Tuli vietettyä se vappu sitten selvinpäin. 1988.

Me vielä piilotettiin se kosanderi kaupungille ja muistettiin se parin viikon päästä. Kaveri otti sen ja sai siitä vielä muutamat hyvät kännit, kun oli lantrauksesta jotain oppinut. ;) Mua ei enää kiinnostanut koko kossu, enkä ole vieläkään palannut sen ääreen.

Vierailija
14/14 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1998

Oli aivan järjettömän lämmin vappu. Ihan pienen pienessä mekkosessa pärjäs iltamyöhään. Pidettiin kavereiden kanssa nyyttärit. Oli paljon hyviä ruokia. Sitten lähdetiin hortoilemaan kaupungille. Vapun päivänä oli rääppiäiset ja sitten vapputorin jälkeen kaivettiin bikinit esiin ja otettiin aurinkoa ihan tosissaan.

1999

Oli aivan järjettömän kylmä vappu. Mä myin kaasupalloja, eipä juuri ostajia näkynyt. Pakkasta ei ollut, mutta räntää tuli poikittain. Mulla oli useampi kerros vaatetta päällä ja pilkkihaalarit. Aivan kylmissäni. Pallot kärsi aivan älyttömästi tuulesta ja tuiverruksesta. Oli paikat kipeenä, itketti kun rahaa ei tullut, aivan paska fiilis.. Jätin bilettämisen väliin ihan vaan sään takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme