Säästövinkki: käy julkisissa vessoissa, säästät vedessä, ja ota aina mukaan sieltä paperia ja saippuaa
Pidä mukana pulloa jonka täytät julkisen vessan saippuadispenserillä, ja vessapaperia myös otat mukaan, näin säästät paperissa, saippuassa, ja jopa vedessä!
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten voi päättää tehdä elämällään jotain ja opiskella hyvätuloisen ammatin, joka mahdollistaa vaikka luksusvessapaperin ostamisen. Tavoitelkaa nyt, hyvät ihmiset, elämässä vähän korkeammalle, niin ei tarvitse alentua tuollaiseen.
Älä nyt hyvänen aika pilaa hyvää vauva palstan keskustelua realismilla, hus pois.
Säälittävää on, että jotkut oikeasti harrastavat sitä, että pöllivät yleisten vessojen paperia ja saippuaa. Kyllä on elämänhallinta jo todella pielessä, jos tuollaiseen ryhtyy.
Minä annan paremman vinkin, jolla saa PAREMMAN lopputuloksen pienemmällä vaivalla.
Osta yksi realty incomen osake niin saat kuukausittain nettona saman verran osinkoina kuin tuolla pelleilyllä säästät. Eikä tarvitse edes vaivautua mihinkään julkisiin vessoihin.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten voi päättää tehdä elämällään jotain ja opiskella hyvätuloisen ammatin, joka mahdollistaa vaikka luksusvessapaperin ostamisen. Tavoitelkaa nyt, hyvät ihmiset, elämässä vähän korkeammalle, niin ei tarvitse alentua tuollaiseen.
Usein ne on kylläkin ne todella hyvätuloiset, jotka tällaista harrastaa.
Syö pölyä
- luomua
- lähituotantoa
- ilmaista
- 0 kaloria
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä idea mutta ei kaikilla ole mahdollisuutta opiskella hyville palkoille. En kyllä itse koskaan alentuisi tuollaiseen vaikka rutiköyhä työkyvytön olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mäkkärissä voi myös noukkia tippuneet ranut lattioilta mukaan kotiisi iltapalaksi. Ja pippurit ja ketsupit sieltä mukaan. Kelaa mikä vuosittainen säästö!!
ja hese aterian kansas hamstrata suolaa ja mausteita xD
Vierailija kirjoitti:
Minä annan paremman vinkin, jolla saa PAREMMAN lopputuloksen pienemmällä vaivalla.
Osta yksi realty incomen osake niin saat kuukausittain nettona saman verran osinkoina kuin tuolla pelleilyllä säästät. Eikä tarvitse edes vaivautua mihinkään julkisiin vessoihin.
Tarvis varmaan ensin läpäistä testi....
mee hoitoon, tilaa ambulanssi, sää et oo normaali
Muuta rautatieasemalle asumaan, säästät vuokran, sähkö ja vesimaksut!
Joidenkin nuukailu menee vähän liian pitkälle, kun ei voi kotona käydä edes suihkussa ja paskapaperitkin haetaan julkisista vessoista.
Älä ota. Ne on mitoitettu. Ja jos joku niitä sieltä jemmaa, ei jollekkin toiselle niitä riitä.
Vierailija kirjoitti:
Oon tehny tota jo 10v.
Varastanut? Ammattimaisesti?
Vierailija kirjoitti:
Ryöstövinkki enemminkin.
Näpistys korkeintaan. Ryöstö on sellainen jossa uhkaamalla tai käyttämällä väkivaltaa henkilöön vie jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Ja tuossa säästää neljä euroa kuussa?
Säästö se on sekin, pienistä puroista ne valtameret tulee vai miten se sanonta menikään, jotain pieniä puroja tai polkuja en minä vittumuista
Kyse on varastamisesta. Voi tulla kalliiksi. Ja kuvittelen, että henkisesti olisi rankkaa olla krooninen varas.
Eli suosittelet varkautta?? Hävetkää varkaat!!
Vierailija kirjoitti:
Älä ota. Ne on mitoitettu. Ja jos joku niitä sieltä jemmaa, ei jollekkin toiselle niitä riitä.
Miksi alapeukkuja? Koska tuo on fakta. Itse laitan sen mitoituksen verran sinne papereita. Näen kyllä milloin joku on niitä pöllinut. En laita sinne sen takia enemmän, että siihen jää pöllimisvara. Normaalisti ne paperit riittää, jos joku pöllii, siellä on vaihtovälin lopouosa tyhjää. Paperitonta.
Kymmenenkin ihmistä päivässä kun varastaa kaupasta vessapaperit niin äkkiä tulee wc:stä maksullinen tai sen tarjonta loppuu kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Ja tuossa säästää neljä euroa kuussa?
Säästö se on sekin, pienistä puroista ne valtameret tulee vai miten se sanonta menikään, jotain pieniä puroja tai polkuja en minä vittumuista
Kyse on varastamisesta. Voi tulla kalliiksi. Ja kuvittelen, että henkisesti olisi rankkaa olla krooninen varas.
Kleptomaaneilla ei ole omaatuntoa ne oikeuttaa sairaassa mielessään varkaudet sillä että niillä on oikeus ja yhteiskunta on niille jotakin velkaa tai sitten syyttävät muuten vain kaikkia ihmisiä.
4 centtiä ennemminkin.