Kuvaako poliisi jo ihmisten kodeissa salaa?
Tätä lakimuutosta on yritetty saada aikaan. Myös poliisi on Suomessa tunnettu taipumuksesta rikkoa lakia ja tehdä asioita ennen laillista lupaa. Jenkkipoliisi taas rikkonut paikallisia lakeja.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
Itä-uudenmaan alueella rikollisuuteen valuneet virkamiehet yhdessä järjestäytyneen rikollisryhmän kanssa harrastaneet useiden ihmisten salakuvausta jo vuosien ajan ihmisten kotirauhan alueella. Käyttäneet vakoilukameroita näissä harrastuksissa.
Niinkö. Kyse sotilaista?
Vierailija kirjoitti:
Olispa hyvä, niin saataisiin nämä poltergeistilmiöt kerrankin nauhalle.
Hv, et ymmärtänyt koko ketjun ideaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo varsinkin kaupunkien vuokrataloihin nykyisin asennetaan kamerat jo rakennusvaiheessa.
Kärsitkö adhd-sairaudesta vai muusta persoonallisuushäiriöstä typerien vitsiesi paljastamana.
Kännykkäsi ja muut mikrofonin omaavat laitteesi kuuntelevat sinua 24/7. En olisi huolissani kuvitteellisista piilokameroista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JOS PERUSTEET LÖYTYY
Luulisin että pakkokeinojen käyttö antaa tuohon mahdollisuuden.
Teleseuranta
Televalvonta
Tilakuuntelu
Tekninen valvonta
Laite valvonta
Henkilöseuranta
Vedin noi nyt hatusta. Joku kyttä voi kommentoida jos haluu, tai juristi, tai tuomari.
On se jännä miten on rahaa heitellä ilmaan jos näitä huvin vuoksi puuhastellaan 💸
Kyllä kai rahaa on jos se joku Suposta eläköitynyt etsivä ja Eurojackpot voittajakin netin mukaan perusti säätiön joka palkitsi tiedusteluammattilaisia. En kyllä tiedä liittyykö noihin juttuihin mitenkään, siis en tiedä mitä tiedusteluammattilaiset tekee.
Minun kotiin tuotiin heijastin. Oli laitettu lattialle, mutta niin ettei sitä eteisen ovesta saa sisälle sujautettua. Oli lapsen heijastin. Minulla ei ole lapsia. En omista ainuttakaan heijastinta. Makuuhuoneen ovenkahva oli kerran lattialla irrallaan. Ei se itsekseen irtoa. Oli hävinnyt olohuoneesta kaulakoru ja makuuhuoneesta dildo.
Tulin kotiin bileistä. Eräs tuttava saattoi minut autollansa kotiin. Minulla oli vaihtunut puhelinnumero. Vaihdettiin tuttavan kanssa numeroita. Menin kotiin. Nukuin pari tuntia. Herättyäni katsoin puhelinta. Se oli täysin pimeä, hakkeroitu. Sitä ei enää saanut auki ollenkaan. Täytyi ostaa uusi puhelin.
Ihmisten salakuvaaminen kotirauhan alueella poliisin toimesta on kuvottava ja sairas rikos, seksuaalirikolliset poliisit ainoastaan tekevät tällaisia tekoja (poliisin työhön ei kuulu eikä saa sisältyä millään tavalla väkivaltarikosten tekemistä, ihmisten salakuvaus kotirauhan alueella ei kuulu poliisin työnkuvaan, vaan on rikos) ja herää kysymys, millaiset poliisit haluaisivat sisällyttää ihmisten raiskaamisen työnkuvaan?
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi mun kotiin on tuotu kuollut iso torakka paikkaan mihin ei voi mitenkään vahingossa joutua. Myös muita tuholaisia. Nyt on löytynyt kuolleita hyönteisiä aikana, jolloin mikään ei lennä.
Yhdessä paikassa tuuletusikkunan alta parvekkeelta löytyi ilmeisesti hiiren ulosteita isompi kasa. Minä sitten näppäränä pöläytin siivotessa ne muiden huoleksi 😁 Kun nämä kaikki toistuu useamman vuoden ajan, voi kysyä tekijöiden motiiveja. Seuraava asukas ilmeisesti pullea mies.
Suosittelen siivoamista ja tuholaistorjujaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaa ainakin sua.
Kiinnostaisi kyllä tietää miten mm. tavaroiden penkojat löytää etsimänsä ja varsinkin palauttaa seuraavaan osoitteeseen vaatekaapin hyllylle. Että meneekö kauankin tässä nuuskimisessa, vai onko etsitty tietoa tallenteesta.
Tästähän tehtiin jo valitus EU:n ihmisoikeustuomioistuimeen, kun jenkit syötti feikkipuhelimia rikollisille tarkoituksella ja laittomasti hankittuja tietoja käytettiin täällä oikeudessa. Ja mm. minä en edes ole minkään lajin rikollinen, nyt tai aiemmin.
Miten se feikkipuhelimien syöttäminen noin niinkuin käytännössä tapahtui? Entä miten jenkkien touhut kuuluu EU:lle? Eihän USA kuulu Euroopan unioniin.
Äläpä sekoile. Suomalaiset käytti rikollista keinoa käyttäen hankittua tietoa. T
Miten muuten tietoa voi saada kuin hankkimalla?
Toki joskus joillekin tulee itsestään ja pyytämättä. Mutta useimmat joutuvat hankkimaan tarvitsemansa tiedon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi mun kotiin on tuotu kuollut iso torakka paikkaan mihin ei voi mitenkään vahingossa joutua. Myös muita tuholaisia. Nyt on löytynyt kuolleita hyönteisiä aikana, jolloin mikään ei lennä.
Yhdessä paikassa tuuletusikkunan alta parvekkeelta löytyi ilmeisesti hiiren ulosteita isompi kasa. Minä sitten näppäränä pöläytin siivotessa ne muiden huoleksi 😁 Kun nämä kaikki toistuu useamman vuoden ajan, voi kysyä tekijöiden motiiveja. Seuraava asukas ilmeisesti pullea mies.
Suosittelen siivoamista ja tuholaistorjujaa.
Suosittelen sinulle lukemisen ymmärtämistä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, heillä on suora näköyhteys haaroväliisi kun istut pöntöllä.
Kerran tämä on sinulle suurta huvia, teepä itse. Ehkä saat sillä itsellesi jopa kaljarahoja.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten salakuvaaminen kotirauhan alueella poliisin toimesta on kuvottava ja sairas rikos, seksuaalirikolliset poliisit ainoastaan tekevät tällaisia tekoja (poliisin työhön ei kuulu eikä saa sisältyä millään tavalla väkivaltarikosten tekemistä, ihmisten salakuvaus kotirauhan alueella ei kuulu poliisin työnkuvaan, vaan on rikos) ja herää kysymys, millaiset poliisit haluaisivat sisällyttää ihmisten raiskaamisen työnkuvaan?
Kiitos siitä, että ymmärrät tällaisen vainon vakavuuden.
Se lisälukko. Vara-avainta ei voi rupumaiset vastustaa, polttelee taskussa ja minne nyt on tungettukin. Jos eri ammattiryhmissä esiintyy tällaista, niin sittenän on kyseessä em. tai ihan luonnehäiriöinen, joka ei tosiaankaan halua jäädä aitoreinikaiselle kiinni.
Tänne asuntoon oli piilotettu erilaisia sekavia avaimia ja myös niihin avaimiin jotka aikoinaan sain. Ei suinkaan kaikkia tarpeellisia avaimia. En luota poliisiin, että aitoreinikaisista on turha minulle puhua.
Ainakin kaikki kiinalaiset turvakamerat ja robottipölynimurit kuvaavat, sekä kartoittavat. Eivät tosin Suomen poliisille, vaan Kiinan.
Äläpä sekoile. Suomalaiset käytti rikollista keinoa käyttäen hankittua tietoa. T