Tarkoittaako tämä, että sänky kannetaan kotiini asti vai kerrostalon ulko-ovelle asti?
Mua niin kuin raivostuttaa aika paljon nämä hyvin epäselvät palvelukuvaukset:
"Kotiinkuljetus sisäänkannolla
Kuljetusyhtiö tuo lähetyksen sovittuna aikana sisälle asuntoon ulko-oven läheisyyteen."
Eli asun kerrostalossa neljännessä kerroksessa. Tuovatko sen kotiini neljänteen kerrokseen vai jättävätkö kerrostalon ulko-ovelle?
En halua löytää itseäni siitä tilanteesta että joudun pienenä naisena kantamaan sängyn yksin neljänteen kerrokseen tai soittamaan apua.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Kantavat sisälle asuntoosi
Oletko aivan varma? chat gpt sanoi toista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko aivan varma? chat gpt sanoi toista
Tuo kotiinkuljetus sisäänkannolla ainakin kuulostaisi siltä. Voithan soittaa tai laittaa viestiä ja varmistaa?
On tämä ihmeellistä, että kysytään jostain vauvapalstalta eikä firmasta, joka palvelun toimittaa.
No tuossa sun sitaatissahan lukee että "sisälle asuntoon ulko-oven läheisyyteen". Ymmärtäisin että asuntoon, mutta ei makuukammariin asti.
Olet vaan kotona silloin kun ovat toimittamassa.
Oliko se kalliimpi kun normi kotiinkuljetus? Siitähäkin voi päätellä
se firma on kiinni SUNNUNTAINA. Haluan tilata sängyun nytttt
Vierailija kirjoitti:
No tuossa sun sitaatissahan lukee että "sisälle asuntoon ulko-oven läheisyyteen". Ymmärtäisin että asuntoon, mutta ei makuukammariin asti.
Olet vaan kotona silloin kun ovat toimittamassa.
Niin ja jos niin käy, että jättävät paketit sinne ulko-ovelle, eli rapun ulko-ovelle, niin tuota, sitten vaan pyydät jotain naapuria avuksi, että saat kannettua sänkys kämppääs. Ei kai sun naapurit niin torveja ole, etteivät pientä naista auttaisi.
Sisälle asuntoonhan tossa sanotaan. Ei kerrostalon rappukäytävä ole asuntoa.
"sisälle asuntoon ulko-oven läheisyyteen."
Eli eteiseen
ISKUSTA olen tilaamassa, en halua toivo sukarin firmaa kannattaa, kiitos kysymästä.
Ostitko tyynyn ja peitteen tarjoushintaan?
ELI JOS ASUN NELJÄNNESSÄ KERROKSESSA HE KANTAVAT SEN MINULLE NELJÄNTEEN EKRROKSEEN JA JÄTTÄVÄT KOTINI ULKO-OVELLE?
Vierailija kirjoitti:
ELI JOS ASUN NELJÄNNESSÄ KERROKSESSA HE KANTAVAT SEN MINULLE NELJÄNTEEN EKRROKSEEN JA JÄTTÄVÄT KOTINI ULKO-OVELLE?
JOO
Vierailija kirjoitti:
Ostitko tyynyn ja peitteen tarjoushintaan?
Onko iskussa sellainen tarjous