Herrasmiesmäisyys on kuollut!
Mihin on yhtäkkiä kadonneet miehet, jotka kohtelevat naista kuin prinsessaa?
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
Harvassa mutta ei kadonneet. Oma mies on tälläinen, ei mikään ylimakea mutta hyvä, älykäs, kohtelias ja kunnioittava. Äly lumosi minut, on DI.
Montako erilaista leikkelettä oli aamiaispöydässä?
En mä huoli nillikoille, nallikoille,
sulle poika ruitukalle.
Annoit joka helman heilutella,
joka kurvin kuikutella.
Tahdon tosimiehen varrelleni,
miehen riskin rinnalleni,
rakastajan vatsalleni -PIIMÄ."
Sinne samaan paikkaan mihin katosi normaalipainoiset ja EI demarifemakkosyöpäiset-naiset.
Kannattaa käydä kuikuilemassa sen mestan ovella niitä herrasmiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
If youre a gent get their consent.
Grab them by the pussy 😎
Jos ei saa hyvällä eikä rahalla, niin sitten pahalla.
Eikös se ole tasa-arvoa kun kaikkia kohdellaan kuin miehiä?
Miksi muuten miehet on joku tasa-arvon tavoitetila? Ikään kuin jos ei ole kuin miehet niin on jotain vähemmän? Miehet on luomakunnan kruunu? Tai ainakaan itse en ole kuullut tasa-arvoa mitattavan sillä että moniko mies omaksuu naisten tapoja jne.
Saduissa prinssit lumoutuvat prinsessasta, hänen kauneudestaan, älykkyydestään ja hyväsydämisyydestään. Miksi oikeassa elämässä miehet eivät kuuntele naisten mielipiteitä, lue naisten tekemiä kirjoja, seuraa naisurheilua, äänestä naisia ja palvo näitä toisena päivätyönään kuten saduissa?
Vierailija kirjoitti:
Halusitte tasa-arvoa.
Etkö itse halua?
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten miehet on joku tasa-arvon tavoitetila? Ikään kuin jos ei ole kuin miehet niin on jotain vähemmän? Miehet on luomakunnan kruunu? Tai ainakaan itse en ole kuullut tasa-arvoa mitattavan sillä että moniko mies omaksuu naisten tapoja jne.
Feministit alkoivat myymään naisille miesten kliseistä käytöstä oikeana tapana käyttäytyä. Paitsi että senkin he käsittivät väärin. Eivät miehet koskaan pitänäät kovaäänistä rääkymistä ja vaatimista minään miehekkäänä tekona. Tai jatkuvaa "voimaantumista". Koska olet kuullut miehen sanovan että hän voimaantui tekemään sitä tai tätä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat tuhonneet länsimaat käytöksellään.
Miten?
On heitä vieläkin. Vähän yllättäen saattavat ilmestyä. Juuri kun tarvitset. Joskus ihan kohteliaisuuttaan esim pitämään ovea auki.
Naisten olisi pitänyt pysyä naisina.
Missään päin maailmaa miehet eivät halua länsimaisia "miehekkäitä" feministinaisia. Heitä pidetään huonoimpina naisina mitä maailma on nähnyt koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Pätkiikö muisti? Se oli naiset ihan itse ajamassa että heitä pitää mitata samoilla mittareilla joilla miehiä on aina mitattu. Naiset pitävät tasa-arvon mittarina sitä, kuinka monta naista on johtotehtävissä, armeijassa, tohtorina, eduskunnassa, kuinka monta äitiä töissä ja kuinka monta isää kotona.
Ei kiinnosta kun tietää että naista on pumpannut moni eri mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat tuhonneet länsimaat käytöksellään.
Miten?
Hyökkäämällä omia miehiä vastaan feminismillä. Äänestämällä politiikkaa joka tuhoaa länsimaat.
Hävis varmaan samoihin aikoihin kuin prinsessat.
Nyt on vain vihreätukkaisia , kehopositiivisia naaraita jotka valitsivat karhun.
Tasa-arvo ei ole sitä että naiset yrittävät olla miehiä. Tasa-arvo on sitä että miehet on miehiä ja naiset naisia, molemmat arvokkaita.
muslimit ovat herroja liitoissa ja kotona
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvo ei ole sitä että naiset yrittävät olla miehiä. Tasa-arvo on sitä että miehet on miehiä ja naiset naisia, molemmat arvokkaita.
Naaraat vihaavat miehiä.
Ymmärrettävää. Paitsi kinuaville insseleille.