Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies vitsailee koko ajan ja piikittelee, jos kirjoitan tai sanon yhdenkin sanan väärin

Vierailija
22.02.2026 |

Tai jotenkin väärässä muodossa. Ikäänkuin hän yrittäisi saada mut jatkuvasti kiinni jostain virheestä, jotta pääsisi nälvimään. Todella rasittavaa oikeasti, kun joutuu tarkkaan miettimään jokaisen pilkun paikan ja mitä on sanonut kaksi viikkoa sitten. Mikä saa ihmisen toimimaan noin?

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies käyttäytyy kuin tyypillinen palstanainen, mutta nyt kun pilkka osuukin omaan nilkkaan, niin alkaa itkettää? :D

Joo joo. Sehän on tosi hyvä merkki ja pelkkää tasa-arvoa, että jo tapailuvaiheessa itkettää 👍

Eikun antaa mennä vaan, vaikka tuntuukin pahalta.

Niin. Alkaa itkettää se oma käytös, kun se osuukin omaan nilkkaan. Mutta palstanainen ei vieläkään ymmärrä. 

Vierailija
62/92 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa potut pottuina- heittäydy hetkeksi pokerina samalle tyylille hänen kanssaan. Sitten nosta kytkintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin, että tuo olisi jotain alkuvaiheen kömpelöyttä.

Ap

No EI OLE. Miten ilkeys ja kömpelyys voisi olla sama asia? Et tapaa häntä enää, onko selvä???

Vierailija
64/92 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun tapailla jotain oman tasoista, joka myöskään ei oikein osaa suomea kunnolla?

Vierailija
65/92 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni oli tuollainen siinä vaiheessa kun tapailimme. Minä otin ne heitot testeinä, että kuinka niihin suhtaudun. Löytyykö huumorintajua ja pystynkö nauramaan itselleni ja juurikin kuinka pian nostan kytkintä ja jätän hänet.

Tulimme eri murrealueilta, joten paljon kuulin ivaa sanonnoistani. Latasin sitten joskus takaisinkin  sillä hän käyttää sanoja aivan väärässä merkityksessä ja sekoittaa lähellä toisiaan olevia sanoja. Mietinkin oliko kyseessä hänen epävarmuutensa.

Nyt olemme olleet yhdessä yli 30 vuotta ja hyvin menee.

Jos pitää "testata" mahdollista kumppania kohtelemalla tätä huonosti, niin kyllä itse nostaisin kytkintä siinä hetkessä. Tuntuu, että olet jäänyt jotenkin todistamaan miehelle, että olet "erilainen nainen" ja siksi kestät kaiken pilkan ja huonon kohtelun. No, jos se tekee sinut onnelliseksi niin mikäs siinä.

Se, ettei suostu olemaan loukkauksien ja huonon kohtelun kohteena ei tarkoita sitä, etteikö olisi huumorintajua.

Sitäpaitsi mikä se sellainen huumorintaju on, jossa on kiusatun asemassa?

Olen aivan tyytyväinen siihen, että en nostanut kytkintä. Mieheni sisaruksista kaksi on sosiaalisesti kömpelömpiä kuin mieheni, joka on vuosien saatossa oppinut paljon paremmaksi ihmiseksi. Hänen voisi sanoa olevan jopa mukavampi ihminen kuin minä. 

Hän ei enää ole alkuaikojen jälkeen mitenkään vitsaillut tai pilaillut kustannuksellani. Ehkä hän huomasi, ettei kannata sillä meillä naisillahan on paljon terävämpi kieli ja olemme verbaalisesti lahjakkaampia. Rauha säilyy, kun hänkin oppi pitämään mölyt mahassaan. 

Varmaan kyse tosiaan oli hänen omasta epävarmuudestaan. 

Vierailija
66/92 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen aina millaisiin kuspäihin suuri osa naisista tyytyy. Onko tämä helmi miesten joukossa hyvännäköinen? Valitsitko pelkän ulkonäön perusteella?

Vierailija
67/92 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä riittää netissäkin. Kun kirjoitat jonkun mielipiteen niin vastaaja etsii virheitä kirjoituksesta. Typeryksiä tällaiset, hankkiudu hänestä eroon.

Vierailija
68/92 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen aina millaisiin kuspäihin suuri osa naisista tyytyy. Onko tämä helmi miesten joukossa hyvännäköinen? Valitsitko pelkän ulkonäön perusteella?

No tämä omani on hyvä sängyssä ja hyvännäköinen ja tosiaan koulutin hänet pitämään mölyt mahassaan. 

Vierailija
69/92 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä kuspäitä vaan tuntuu olevan deittiäpeissä kolmetoista tusinassa. Ne muut tarjokkaat ovat sitten mykkiä, lapsensa jo tehneitä tai pelkkää saunakaveria vailla. Valitse niistä sitten. Taidankin jättää oman piikittelijäni. Parempi ilman.

Vierailija
70/92 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo noita riittää. Kannattaa ottaa sellainen jossa mikään ei ärsytä, niitäkin on.

Vierailija
71/92 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä mikä saa sinut pitämään edelleen yhteyttä tähän "tapailumieheen"?

Ajattelin, että tuo olisi jotain alkuvaiheen kömpelöyttä.

Ap

Joo, se voi olla alkuun kömpelöä pilailua, kyllä se ihan sujuvaksi henkiseksi väkivallaksi muuttuu suhteen edetessä. 

Vierailija
72/92 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti tai ei, mutta minä en olisi sellaisen tyypin kanssa, joka piikittelee minua. Mietipä, jos hän käyttäytyy noin jo tapailu vaiheessa, niin minkälaiseksi muuttuisikaan, jos alkaisitte olla tiiviimmin yhdessä. Neuvon heittämään moisen tyypin vikkelästi mäkeen ja etsimään tilalle paremman.

Vierailija
73/92 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti tai ei, mutta minä en olisi sellaisen tyypin kanssa, joka piikittelee minua. Mietipä, jos hän käyttäytyy noin jo tapailu vaiheessa, niin minkälaiseksi muuttuisikaan, jos alkaisitte olla tiiviimmin yhdessä. Neuvon heittämään moisen tyypin vikkelästi mäkeen ja etsimään tilalle paremman.

Hieno neuvo. Mistäs näitä parempia löytyy? Paljon on tarjolla ukkoja, joilla on päihde- tai peliongelmaa, ulosottoa, lapsia vähintään yhdelle naiselle jne. N42

Vierailija
74/92 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi tapailet sitä miestä? On meitä fiksuja miehiä jotka ei nälvi.

Vierailija
75/92 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli asia mikä tahansa, hän tiesi sen jo, hän osasi sen, hän on kokenut sen. 

Jos minuun sattui, ei sillä ollut merkitystä koska hänellä sattui se vanha urheiluvamma kovemmin.

Jos harrastin, se oli aivan turhaa, ne mitään tiedä, HÄN tietää ja olisi opettanut samat asiat paremmin.

Jos kaipasin läheisyyttä, sai osaksi nälvimistä että Ai nyt kelpaa!

Ja jos joskus sanoin, että minusta tuntui pahalta niin se kaikki kuitattiin miksi olet niin negatiivinen, ota nyt vähän huumorilla.

Kaikki asiat käännettiin lopulta aina minuun niin että tunsin itseni idiootiksi.

Vierailija
76/92 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään järkeä jatkaa ilkeän miehen tapailua. Alkuunhan ihmiset tyypillisesti haluavat olla erityisen mukavia, kunnes oikea luonne paljastuu. Tämä mies on varmasti kamala tyyppi. Hän kokeilee jo nyt rajojasi. Testaa, kuinka pitkälle hän voi törkeyksissään mennä. Jätä hänet asap. 

Vierailija
77/92 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno neuvo. Mistäs näitä parempia löytyy? Paljon on tarjolla ukkoja, joilla on päihde- tai peliongelmaa, ulosottoa, lapsia vähintään yhdelle naiselle jne. N42

Taidat olla läheisriippuvainen, olisit mieluummin ilkeänkin; kenties persoonallishäiriöisen  miehen kanssa, kuin yksin?  Minä onnekseni en ole, ymmärrän että parempaa kannattaa etsiä, mutta jollei sitä löydy, niin voi olla kuitenkin onnellinen, että pääsi huonosta eroon.

Vierailija
78/92 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen oma työnantaja joka kokoajan piikittelee ja sanoo mitä tahansa aina löytyy sanomista ja vastakommenttia vinoillen. Paras tapa on että yrittää välttää kontaktia niin paljon kuin mahdollista, sun tapauksessa lopettaisin tapailun. 

Vierailija
79/92 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko jo nyt, ettei vauvojen kanssa seurustella!

Vierailija
80/92 |
24.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa raskaalta. Minä varmaankin vain sanoisin, että tää huumori ei iske minuun enkä pidä että huomauttelet kyseisestä asiasta. Jos ei tuolla mene jakeluun, niin ei varmaan millään. 

Mulla on tuttu, joka jatkuvasti nillittää ihmisten tekemistä kielioppivirheistä. Puolitosissaan, kai hieman keventääkseen, mutta tiedossa on että hän oikeasti kiinnittää niihin huomiotaan. Koska vastapainona tälle on päättymätön valitusvirsi tekemästään asiakaspalveluammatista ja sitä kautta kohtaamistaan aasiakkaista, seurailen loppuviimein melko vähän kyseisen ihmisten päivityksiä. En vain jaksa lueskella kuinka ihmiset pakkaavat kaiken ostoshihnoille väärässä järjestyksessä, väärässä asennossa ja sitten vielä kehuvat häntä mojovasti kaupan päälle ihan lehtiä myöten. Mukava varmaan mennä kassalle, joka nillittää asiakkaiden tekemisen nettiin. Varmaan itse kirjoitettuja kehuja, en yhtään ihmettelisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi