Seisooko kulli, kun ajattelet Halla-ahoa?
Mulla seisoo tosi kuvana mutta ei seiso suvaggiiämmille yhtään ja kaikki naiset on tänä päivänä suvaggiämmiä!
Kommentit (5)
Minä kyllä uskon että sinun vasemmistolaisen kehitysvammaisen kulli seisoo kun persuista jankutat.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä Halla-ahosta tulee aina mieleen kuva hänestä harrastamassa naisen alusvaatteisiin pukeutumista vapaa-ajallaan. Näen hänet röyhelöisissä tissiliiveissä ja stringeissä pyyhkimässä pölyjä pölyhuiskulla olohuoneessaan tyhjässä asunnossa. Karvainen stringiperse heiluu kameraan ja Halla-aho hyräilee pula-aikojen talonpoukaislauluja.
Kullini ei seiso.
Fantasiansa kullakin.
Joo hämmentävä fantasia. Tilanteessa vahvasti Kaurismäkeläinen tunnelma.
Minulla ei ole Hallaahoa vastaan mitään, maahanmuuttoasioissa oikeassa, muussa väärässä, mutta ei mitään isompia tunteita tai sekeuaalisia haluja miestä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo hämmentävä fantasia. Tilanteessa vahvasti Kaurismäkeläinen tunnelma.
Minulla ei ole Hallaahoa vastaan mitään, maahanmuuttoasioissa oikeassa, muussa väärässä, mutta ei mitään isompia tunteita tai sekeuaalisia haluja miestä kohtaan.
Tosilla on ja toiset valehtelee.
Jostain syystä Halla-ahosta tulee aina mieleen kuva hänestä harrastamassa naisen alusvaatteisiin pukeutumista vapaa-ajallaan. Näen hänet röyhelöisissä tissiliiveissä ja stringeissä pyyhkimässä pölyjä pölyhuiskulla olohuoneessaan tyhjässä asunnossa. Karvainen stringiperse heiluu kameraan ja Halla-aho hyräilee pula-aikojen talonpoukaislauluja.
Kullini ei seiso.