Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seisooko kulli, kun ajattelet Halla-ahoa?

Vierailija
21.02.2026 |

Mulla seisoo tosi kuvana mutta ei seiso suvaggiiämmille yhtään ja kaikki naiset on tänä päivänä suvaggiämmiä!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä Halla-ahosta tulee aina mieleen kuva hänestä harrastamassa naisen alusvaatteisiin pukeutumista vapaa-ajallaan. Näen hänet röyhelöisissä tissiliiveissä ja stringeissä pyyhkimässä pölyjä pölyhuiskulla olohuoneessaan tyhjässä asunnossa. Karvainen stringiperse heiluu kameraan ja Halla-aho hyräilee pula-aikojen talonpoukaislauluja.

Kullini ei seiso.

Vierailija
2/5 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä uskon että sinun vasemmistolaisen kehitysvammaisen kulli seisoo kun persuista jankutat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä Halla-ahosta tulee aina mieleen kuva hänestä harrastamassa naisen alusvaatteisiin pukeutumista vapaa-ajallaan. Näen hänet röyhelöisissä tissiliiveissä ja stringeissä pyyhkimässä pölyjä pölyhuiskulla olohuoneessaan tyhjässä asunnossa. Karvainen stringiperse heiluu kameraan ja Halla-aho hyräilee pula-aikojen talonpoukaislauluja.

Kullini ei seiso.

Fantasiansa kullakin.

Vierailija
4/5 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hämmentävä fantasia. Tilanteessa vahvasti Kaurismäkeläinen tunnelma. 

Minulla ei ole Hallaahoa vastaan mitään, maahanmuuttoasioissa oikeassa, muussa väärässä, mutta ei mitään isompia tunteita tai  sekeuaalisia haluja miestä kohtaan. 

Vierailija
5/5 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo hämmentävä fantasia. Tilanteessa vahvasti Kaurismäkeläinen tunnelma. 

Minulla ei ole Hallaahoa vastaan mitään, maahanmuuttoasioissa oikeassa, muussa väärässä, mutta ei mitään isompia tunteita tai  sekeuaalisia haluja miestä kohtaan. 

Tosilla on ja toiset valehtelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan