Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensi viikolla treffit lentäjän kanssa, Tinderissä tutustuin. Jännittää jo nyt! Vinkkejä!

Vierailija
21.02.2026 |

Miten pukeudun, jotta en antaisi halpaa kuvaa, enkä olisi liian tyrkyn oloinen? Kertokaa vinkkejä!!

Kommentit (137)

Vierailija
101/137 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentäjillä on aika huono palkka eivätkä edes itse tajua sitä. Myyt kaiken vapaa-aikasi kohteessa päivärahalla noin 50e ja sinulle maksetaan lentotunneista. Halpa on hinta työtunnille. Mielummin kannattaa iskeä kunnolla tienaava juristi. Kaiken lisäksi lentäjät maksavat valtavasti palkastaan veroja, lääkäri/juristi saa pienemmällä veroprosentilla. Lisäksi orjatyö, koska eivät saa päättää lomistaan. Ei niin hyvä diili sittenkään. 

No eipä ole huono palkka. Tai suhteellista se on, mutta veljeni tienaa Finnairilla noin 200k vuodessa ja töitä vain noin 12-15 päivää kuukaudessa. Ja todelliset työtunnit kuukaudessa olisiko sataakaan, koska kaukolennoilla todellista työaikaa lepoaikojen ym takia vain vähän. Lisäksi kaikkia etuja, mm. Ilmaisia lentolippuja, matkustaa vaimonsa kanssa koko ajan tai vaimo yksinkin. 

Kyllä mäkin sanon, että suhteessa vaikka juristehin lentäjä tienaa todelliseen työaikaan nähden hyvin! Eikä tarvitse tuoda töitä kotiin tai stressata niillä vapaa-aikana. Hyvä diili minusta. 

Vierailija
102/137 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lentäjälle voi olla liian tyrkyn oloinen, vrt. lentoemot. Laita päälle tyylikäs pikkumusta tms. - ei ole ihan niin tarkkaa kun se tippuu kuitenkin lentäjän makkarin lattialle ensimmäisen parin tunnin aikana.

Panosta sen sijaan aluspukeutumiseen: ohuet sukat ja sukkanauhavyö, liivit ja pikkupöksyt samaa sarjaa, pitsiset. Pöksyt sukkanauhojen päälle tietenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/137 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lentäjälle voi olla liian tyrkyn oloinen, vrt. lentoemot. Laita päälle tyylikäs pikkumusta tms. - ei ole ihan niin tarkkaa kun se tippuu kuitenkin lentäjän makkarin lattialle ensimmäisen parin tunnin aikana.

Panosta sen sijaan aluspukeutumiseen: ohuet sukat ja sukkanauhavyö, liivit ja pikkupöksyt samaa sarjaa, pitsiset. Pöksyt sukkanauhojen päälle tietenkin. 

Mä tunnen ehkä kymmenisen lentäjää vaimoineen ja aika tavallisia ne vaimot ovat. Eivät mitään laitettuja todellakaan. 

Vierailija
104/137 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksat kaikki mitä se pyyttää! Rakkaudentakia potää rahaa uhrata.

Vierailija
105/137 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentäjillä on aika huono palkka eivätkä edes itse tajua sitä. Myyt kaiken vapaa-aikasi kohteessa päivärahalla noin 50e ja sinulle maksetaan lentotunneista. Halpa on hinta työtunnille. Mielummin kannattaa iskeä kunnolla tienaava juristi. Kaiken lisäksi lentäjät maksavat valtavasti palkastaan veroja, lääkäri/juristi saa pienemmällä veroprosentilla. Lisäksi orjatyö, koska eivät saa päättää lomistaan. Ei niin hyvä diili sittenkään. 

No eipä ole huono palkka. Tai suhteellista se on, mutta veljeni tienaa Finnairilla noin 200k vuodessa ja töitä vain noin 12-15 päivää kuukaudessa. Ja todelliset työtunnit kuukaudessa olisiko sataakaan, koska kaukolennoilla todellista työaikaa lepoaikojen ym takia vain vähän. Lisäksi kaikkia etuja, mm. Ilmaisia lentolippuja, matkustaa vaimonsa kanssa koko ajan tai vaimo yksinkin. 

On huono palkka kun sen suhteuttaa poissaolopäiviin, joista saa 50e. Kokonaispalkasta vielä vähintään -50% veroina pois. Kesälomaa ei yleensä ole normaaliin aikaan saatika muita lomia ja viikonloppuja. Halpa hinta maksettavaksi kaikesta poissaolosta. Lisäksi lentoliput eivät ole ilmaisia, koskaan! 

Vierailija
106/137 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poissaolo on paljon pidempi kuin varsinainen työaika. Minä lasken palkkani sen mukaan paljonko olen poissa kotoa. Lentäjä on paljon poissa kotoa ja palkka tulisi tosiaan suhteuttaa tähän kokonaisaikaan. 

Vierailija
107/137 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnen ehkä kymmenisen lentäjää vaimoineen ja aika tavallisia ne vaimot ovat. Eivät mitään laitettuja todellakaan. 

Vaimot ja työpaikan vosut erikseen.

Vierailija
108/137 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kuolee tutkimusten mukaan keskimääräistä nuorempina. Mikä toisaalta hyvä jos haluaa olla nuori leski. 

Vierailija
109/137 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista harjoitella etukäteen pään asentoja, miten jykeväleukaisen lentäjän kanssa pussaillaan, ettei leuat kolise yhteen.

Vierailija
110/137 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkasta tuossa puhuttiin, etteikö hyvä. No mä en tiedä mihin av-mammat täällä tottuneet, mutta kyllä minusta 100-250 k tienaavat ovat melko hyvätuloisia. Se on tietysti ymmärrettävää, että monella av-mammalla on kovatuloisempi puoliso siellä sohvalla pieruverkkareissa kaljoittelemassa. 

Vierailija
111/137 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkasta tuossa puhuttiin, etteikö hyvä. No mä en tiedä mihin av-mammat täällä tottuneet, mutta kyllä minusta 100-250 k tienaavat ovat melko hyvätuloisia. Se on tietysti ymmärrettävää, että monella av-mammalla on kovatuloisempi puoliso siellä sohvalla pieruverkkareissa kaljoittelemassa. 

Aika paljon Suomessa tuon verran tai enemmän tienaavia miehiä monissa ammateissa. Ehkäpä heilläkin on vaimot. Jos joku näkee ettei tuo ammattiryhmä ole kaikkein tavoitelluin niin anna olla. Ehkä heillä on parempaa tietoa ja kokemusta aiheesta. 

Vierailija
112/137 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon Suomessa tuon verran tai enemmän tienaavia miehiä monissa ammateissa. Ehkäpä heilläkin on vaimot. Jos joku näkee ettei tuo ammattiryhmä ole kaikkein tavoitelluin niin anna olla. Ehkä heillä on parempaa tietoa ja kokemusta aiheesta. 

Olen eri, mutta tekoäly kertoo, että vain 2-3 % palkansaajista Suomessa tienaa yli 100 000€ vuodessa, että ei nyt kovin monia miehiä ole. 

Vierailija
113/137 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Lentäjät ovat "tottuneet saamaan".

Vierailija
114/137 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran eräs lentäjä jäi rysän päältä kiinni täällä siitä että oli yrittänyt somevosua. Somevosu tuli kertomaan lentäjistä tänne ketjuun niin paljon että lentäjä oli helpoo tunnistaa somesta. Tämä sankari olisi halunnut liiton ulkopuolista suhdetta, mutta perääntyi viime hetkellä koska nainen halusi tapaamiset hotelliin eikä omaan kotiinsa kuten lentäjä ehdotti. Eli tuollakaan lentäjällä eivät rahat riittäneet perinteiseen hotellihuoneeseen, eikä somevosu tätä tajunnut, vaan ihmetteli äkillistä vetäytymistä, koska ajatteli lentäjällä olevan varaa tarjota mukavaa elämää ja hotelleja. 

Vierailija
115/137 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta tekoäly kertoo, että vain 2-3 % palkansaajista Suomessa tienaa yli 100 000€ vuodessa, että ei nyt kovin monia miehiä ole. 

On niitä kuitenkin verrattain paljon tietyissä piireissä ja suurissa kaupungeissa. Minun tutuista esimerkiksi 80% tienaa tuota enemmän. 

Vierailija
116/137 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä kuitenkin verrattain paljon t

Minulla ehkä 1 tuttu, eikä täällä periferiassa todellakaan tienata niinkuin jossain Esbossa. 

Vierailija
117/137 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran eräs lentäjä jäi rysän päältä kiinni täällä siitä että oli yrittänyt somevosua. Somevosu tuli kertomaan lentäjistä tänne ketjuun niin paljon että lentäjä oli helpoo tunnistaa somesta. Tämä sankari olisi halunnut liiton ulkopuolista suhdetta, mutta perääntyi viime hetkellä koska nainen halusi tapaamiset hotelliin eikä omaan kotiinsa kuten lentäjä ehdotti. Eli tuollakaan lentäjällä eivät rahat riittäneet perinteiseen hotellihuoneeseen, eikä somevosu tätä tajunnut, vaan ihmetteli äkillistä vetäytymistä, koska ajatteli lentäjällä olevan varaa tarjota mukavaa elämää ja hotelleja. 

Tuskin nyt rahasta se hotellihuone jäi kiinni mutta ehkä huonoa harkintakykyä oli pyytää kotiin. Toisaalta mistä tiedämme että joku somevosu puhuu edes totta :D

Vierailija
118/137 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sometähti Marianna Mäkelä seukkaa lentäjän kanssa. Reissaa miehen mukana paljon. Katsokaa IG. 

Vierailija
119/137 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kertoi? Täällä av palstalla? Mikä ketju? 

Vierailija
120/137 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sometähti Marianna Mäkelä seukkaa lentäjän kanssa. Reissaa miehen mukana paljon. Katsokaa IG. 

Ei reissaaminen tuolta oikeasti näytä. Täyttä siloiteltua pintaa. Hän on stand by-matkustaja, joka saa paikan jos on tilaa. Kyseessä on someammattilainen, joka tehnyt vuosikausia töitä imagonsa eteen ja näyttää vain ehdottomat parhaat palat. Kyseinen henkilö on muutenkin muuttanut koko ulkonäkönsä täysin toiseksi vuosien varrella. Aloitti jonain bloggarina. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi