Olen tajunnut että kumppanini ei voi antaa mitä tarvitsen
Hän on liian traumatisoitunut ja myös kiinni surussa. Masentunut ja pyörii menetyksissään. Työriippuvainen myös. Ei suostu hoitoon.
Ei ole läsnä suhteessa. Aina on jokin menetyksen päivämäärä menneisyydestä ja joutuu "ottamaan aikaa itselleen" jolloin eristäytyy. Ei ole väliä mitä minä tarvitsisin tai mihin suhde on menossa tässä hetkessä.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Varmaan toinen haluaisi tulla nähdyksi myös. Kuulostaa aika mahdottomalta jos toinen on niin masentunut ja itsekeskeinen, että jauhaa vain omista murheistaan koko ajan.
En tule tulemaan nähdyksi. Minulla oli tässä terveysongelmia ja kävin tutkimuksissa. Sanoin kumppanille olleeni sairaampi kuin koskaan ja pelänneeni kuolevani. Hänen kommenttinsa oli, että se oli hänelle raskasta ja hän pelkäsi "ei kai taas, ei kai kolmannen kerran joku hänen läheisensä kuole". Minulle se oli kuitenkin ensimmäinen kerta mutta hänelle rinnastettavissa muihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan toinen haluaisi tulla nähdyksi myös. Kuulostaa aika mahdottomalta jos toinen on niin masentunut ja itsekeskeinen, että jauhaa vain omista murheistaan koko ajan.
En tule tulemaan nähdyksi. Minulla oli tässä terveysongelmia ja kävin tutkimuksissa. Sanoin kumppanille olleeni sairaampi kuin koskaan ja pelänneeni kuolevani. Hänen kommenttinsa oli, että se oli hänelle raskasta ja hän pelkäsi "ei kai taas, ei kai kolmannen kerran joku hänen läheisensä kuole". Minulle se oli kuitenkin ensimmäinen kerta mutta hänelle rinnastettavissa muihin.
Ja siis minä olin peloissani ja olisin tarvinnut tukea. En voinut pyytää koska toinen triggeröityi omiin menetyksiin.
Tämäkö nyt on se asia mistä loukkaannuit? Taidat vain hakea huomiota tuolla kuolemanpelolla...
Vierailija kirjoitti:
Tämäkö nyt on se asia mistä loukkaannuit? Taidat vain hakea huomiota tuolla kuolemanpelolla...
Ei, on tämä ollut dynamiikka jo pitkään.
En hae huomiota kun piti salata pelkoni.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin loukkaantuisin.
Sama.