Voiko uimahalliin ottaa matot mukaan ja pestä ne siellä?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voi. Itse pesen pyykitkin aina uimahallissa.
Sama. Jätin tänään isoon altaaseen pyykit likoamaan ja haen ne huomenna pois. Laitoin pullollisen mäntysuopaa sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Tää on tätä parasta vanhaa kunnon vauvaa!
Näitä on toooosi vähän nykyään: on vaan saman p..n jankkaajia pvästä toiseen …
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai voi. Itse pesen pyykitkin aina uimahallissa.
Sama. Jätin tänään isoon altaaseen pyykit likoamaan ja haen ne huomenna pois. Laitoin pullollisen mäntysuopaa sekaan.
🤣🤣🤣🤣🤣🤣👍
Voi mutta vain naisten puolella maton pesu on naisten hommia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä matot voi pestä uimahallissa ja kuivattaa ne saunassa
Tuota en ole tajunnutkaan! Ensi kerralla kuivatan matot saunassa. Tähän asti olen kuivattanut vain pyykit.
Vierailija kirjoitti:
Tää on tätä parasta vanhaa kunnon vauvaa!
Joku hapannaama alapeukuttaa iiihan sikana
😅🤣🤭🤣😅
Vierailija kirjoitti:
Voi. Kylmävesialtaassa. Kylmä vesi kirkastaa mattojen värit - etenkin jos veteen lorauttaa pari korkillista etikkaa.
Tarvitaan vähintään 10 litran kannullinen sitä etikkaa, kun kylmävesiallaskin on kuitenkin aika suuri. Tekee hyvää myös hiuksille, jos joku menee sinne samaan aikaan pulahtamaan.
Tottakai! Viime torstaina pesin mun sohvakaluston ja kolme blyysimattoa lähimmässä hallissa. Maauimalaan kannattaa kantaa tiskit mukana. Samalla kun ui niin lautaset tulee puhtaaksi huljuteltua.
Matoista ei ole kieltotauluja, mutta meilläpäin on kielletty kansallisasujen peseminen altaassa.
En tiedä onko semmoista joskus käynyt, kun kieltotaulut on kiinnitetty. Useaan paikkaan.
Ajan aina autolla suihkuhuoneeseen. Saan kätevästi matot ja muut kodintekstiilit tuotua kerralla. Pesen auton myös samalla. Kuka nyt puhtaita mattoja ja muita tekstiilejä likaisessa autossa kujettaisi.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai! Viime torstaina pesin mun sohvakaluston ja kolme blyysimattoa lähimmässä hallissa. Maauimalaan kannattaa kantaa tiskit mukana. Samalla kun ui niin lautaset tulee puhtaaksi huljuteltua.
Jiiisus 🤣😅😂😅🤣
Lisää tälläistä. Niin kuin joku jo mainitsikin niin tosi vähän näitä hauskoja ketjuja enää on.
Onko muuten tänä kesänä av:n syysretkeä? Voisiko retken järjestäjä aloittaa ketjun ja antaa tarkempaa informaatiota?
Ite ajoin auton maauimalan uima-altaaseen. Tuli sekin kätevästi puhdistettua.
Mul on oma pesulabisnes pori uimahallis naisten puolella tuo tänne vaan mattos niin pesen ne samalla ku sä uit.
Luulis sen vauvapalstan olevan tasokampi, kun joku mielenterveysongelmien kanssa taistelevan porukan treffipaikka.
Oletteko kokeilleet pestä salin antiikkikalustoa uimahallissa? Mietin vaan että vahingoittaako kloriitti jalopuuta?
Siis tämä on tyhmintä mitä olen tänään lukenut!
Lisää tällaista
Vierailija kirjoitti:
Luulis sen vauvapalstan olevan tasokampi, kun joku mielenterveysongelmien kanssa taistelevan porukan treffipaikka.
Nuttura liian kireellä?
Vois kyllä olla maton pesijöille oma vuoro!
Uimahalleissa olis kätevää olla mattolaiturit.