Himohamstraajat nyt: miten 2 aikuisen koti voi näyttää tullta?!?
Ymmärrän jos yksi sekoaa, mutta miten 2 aikuista, joila ei ilm. huumeongelmaa tmv. voi saada asunnon tuohon kuntoon?!? Liesikin, hyi he...v..tti, oksennus, ja itsekkin olen enemmän sottapytty mitä himosiivooja...
Kommentit (44)
Toi on just niin sääli kun alunperin hyväkuntoisia tavaroita kohdellaan kuin roskaa, jätetään ulos sään armoille ruostumaan tai pinotaan jonnekin nurkkaan homehtumaan. Silti ei voi luopua kun oli joskus niin kallis. No ei ole vttu enää! Ei minkään arvoinen... Kai se hamstraaminen liittyy masennukseen ja se vaan ruokkii sitä, kun näkee ne kaikki keskeneräiset projektit. Eli voi soimata itseään taas aikaansaamattomaksi jne.
Vierailija kirjoitti:
Toi on just niin sääli kun alunperin hyväkuntoisia tavaroita kohdellaan kuin roskaa, jätetään ulos sään armoille ruostumaan tai pinotaan jonnekin nurkkaan homehtumaan. Silti ei voi luopua kun oli joskus niin kallis. No ei ole vttu enää! Ei minkään arvoinen... Kai se hamstraaminen liittyy masennukseen ja se vaan ruokkii sitä, kun näkee ne kaikki keskeneräiset projektit. Eli voi soimata itseään taas aikaansaamattomaksi jne.
Jotkut yrittää jopa myydä niitä entisiä hyviä kalliita tavaroita sanovat että kunto hyvä totuus= homeinen, likainen, pinttynyt, naarmuinen.
No, minä itse olen kans auttanut muutossa ja menin halpaan kun sanottiin et vain 2 tunnin keikka, mitä vielä homeista ruokaa kattilat täynnä joita jouduin hankaamaan puhtaaksi, sotkua, rikkinäisiä esineitä joita piti pakata yms yms, koetin osan turhasta rikkinäisistä ja likaisesta törkystä viedä roskiin mutta ei, säästää piti sit toinen kamalan flegmaattisesti alkoi yhteen laatikkoon laittamaan tavaraa, siinäkin meni valehtelematta melkein tunnin kun itse olin siinä ajassa tiskanut vuorellisen hometiskejä, pakannut keittiöstä laatikoihin tavaraa joita oli muuten paljon, sain ainakin 8 isoon laatikkoon sitä tavaraa. Tietenkin loppusiivous jäi mulle ja ikkunoiden pesu....