Nuorella kurkku kipeä,miehen mielestä voisi hyvin käyttää koiraa iltapissillä
Sanoin että minä vien.
Miehen mielestä olen periksi antava äiti.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Ja mikä oli miehen tekosyy, ettei hän voinut koiraa viedä?🙄
Koska koirat on perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se kurkkukipu estää lyhyen kävelyn?
Asun yksin ja mulla on koira - kyllä se on käytettävä ulkona, vaikka olisi itse kipeä.
Eli olen miehesi puolella tässä. Ei tule aina olemaan jotakuta pelastamassa.
Niin minäkin olen joutunut viemään koiraa lenkille sairaanakin, mutta en silti laittaisi muita kokemaan samaa kohtaloa, jos voisin auttaa.
On kahdenlaisia ihmisiä - toiset haluavat kostaa oman kärsimyksensä muille, ja toiset haluaa säästää muita siltä.
Jos ei ole kuumetta, voi viedä.
Sitäpaitsi voi käyttää tekosyynä myöhemminkin.
Sana sanaa vastaan.
Olen tehnyt navettatyötkin kuumeessa ja kipeänä.
Joskus ihmisen on pakko kun ei ole vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun yksin ja mulla on koira - kyllä se on käytettävä ulkona, vaikka olisi itse kipeä.
Eli olen miehesi puolella tässä. Ei tule aina olemaan jotakuta pelastamassa.No oma vika jollei ole tukiverkostoa ja pitää ripsassakin lähteä ulos koiran kanssa.
Itse olen koirani hommannut ja olen siitä 100% vastuussa. Ei kävis mielen vieressäkään alkaa vaivata ystäviä tai perhettä ajelemaan luokseni koiran pissitystä varten, vaikka olisi vähän kuumetta. Jalka kipsissäkin tuo onnistui ilman muiden vaivaamista.
Ei kipsi,vaan ripsa. Vähän kuumetta eri asia kun olla vuoteen oma vaikka viikon. Toki silloin vois apuja pyydellä, jos vaikka buranatkin loppuu tai ruoka, eikä ole siinä kunnossa että voisi lähteä liikenteeseen. Mun työkaveri kun sano,et hän oli niin kipeä et makas monta päivää vessan lattialla,otti sinne patjan ja oksensi pönttöön ja koira jäi ulkoiluttamatta kun ei ollu ketään pyytää,tai ei kehdannut. Tosin jos mä olisin tiennyt, olisin tarjonnut apua koiran ulkoiluttamiseen tai vaikka kaupassa käyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on liikkeellä tautia johon kuuluu kaikki vaiheet, kurkkukipu, kuiva ystä, päänsärky, kuume ja lopuksi verinen niistäminen. Ei pidä vähätellä pojan kurkkukipua, ellei se ole usein käytetty este koiran ulkoiluttamiselle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ainakin patistan teinin ulos koiran kanssa viiden minuutin happihyppelylle, jos on kipeä. Ellei nyt ole kovassa kuumeessa. Lyhyt ulkoilu tekee hyvää kipeänä.
Aivan ja asuntoa tai hänen huonettaan pitää myös päivittäin tuuletta. Voi hyvin laittaa naamarin ja kaulaliinan ja mennä ulos käymään koiran kanssa.
Toisaalta onko mies osallistunut ulkona suoritettviin urheiluihin? Kuntolenkki, mutta en osaa muuta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on liikkeellä tautia johon kuuluu kaikki vaiheet, kurkkukipu, kuiva ystä, päänsärky, kuume ja lopuksi verinen niistäminen. Ei pidä vähätellä pojan kurkkukipua, ellei se ole usein käytetty este koiran ulkoiluttamiselle.
Oikein tuollaisessa taudissa on olo niin huono, että potilas pysyy sängyssä eikä jaksa nousta ylös.
Ja ap on itse liian kiireinen palstalla maatessaan?
Saako teini jäädä koulustakin pois jos on vähän kurkku kipeä?
En voi sietää miehiä joilla koira.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin voi. Älä lelli sitä ipanaa.
Tuskin on ollut lapsen päätös hommata rakkia?
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole kuumetta, voi viedä.
Sitäpaitsi voi käyttää tekosyynä myöhemminkin.
Sana sanaa vastaan.
Olen tehnyt navettatyötkin kuumeessa ja kipeänä.
Joskus ihmisen on pakko kun ei ole vaihtoehtoja.
Tuon takia en halua koiraa, piski päätyy aina muiden riesaksi. Tuossakin perheessä varmaan mamma halunnut koiran.
Onko koira tapana pissattaa juosten kymmenen kilometrin tuntivauhtia, vai miksi ei kurkkukipuisena voisi sitä tehdä? Ei kaikki pienikin sairauden oire vaadi vuodelepoa, tsissus.
Niin saitteko tuosta nyt jonkun väännön aikaiseksi, vai miksi pitää oikein palstalle tulla kirjoittelemaan? Jos se on sulle ok viedä sitä koiraa, niin vie ja käske miehen pitää turpansa kiinni. Toki teini voisi aivan hyvin käyttää koiran ulkona, vaikka onkin kurkkukipuisena, mutta jos kerta sä voit viedä sen koiran.... niin pitäköön se ukko turpansa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Saako teini jäädä koulustakin pois jos on vähän kurkku kipeä?
Nuo kaksi asiaa ei ole millään tavalla vertailukelpoisia, koira ei ole pakollinen hankinta.
Kaupunki pelle laita se hurtta mikroon jos pörssisähkö tapa se vasaralla sillä jonka tilasit temusta.
Mitä veikkaat onko teini hommannut koiran yksin 100% vastuulla?