Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset eivät taida ymmärtääkään, kuinka lähellä maailmanloppua ollaan.

Vierailija
21.02.2026 |

Ei mulla muuta. 

Ja Ps. Kun se tapahtuu, se käy kuin salama.

Kommentit (120)

Vierailija
61/120 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katselee tätä sodomaa ja gomorraa tässä ympärillä, niin parempi ehkä olisikin.

Vierailija
62/120 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tulisi ydinsota, maailma ei silti loppuisi.

Torakat ja karhukaiset perustaisivat uuden yhteiskunnan. Ihmisiä ei tarvita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/120 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas on maailmanloppu ryssälässä lähellä... tai no kyllä teidän korttitalo taas sortuu... mutta muut jatkavat eteen päin!

Vierailija
64/120 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se oli piti tulla jo vuonna 2000 ja varmaan joka toinen vuosi jonkinlaisten hihhuleitten mielestä. Tulkoot jos on tullakseen eipä sille mitään voi jos tulee.

Vierailija
65/120 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko siihen vaikuttaa?

Tuon kun tietäisi.

Moni rukoilee. Minäkin. Vaikka mulla on vähemmän menetettävää kuin jollain toisella niin silti olen rukoillut vähän kuin vahingossa. Surettaa oikeasti mihin suuntaan on kuljettu jo pitkään. Voi ehkä myös sanoa että meidät on petetty: ne jolla olisi pitänyt olla viisautta ja silmää estää jotain ovat tyrineet pahasti. Tämä osa ihmiskuntaa joiden pitäisi olla sitä parhaimmistoa kaikessa: mitä he tekivät? Mihin he eksyivät?

Vierailija
66/120 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taas on maailmanloppu ryssälässä lähellä... tai no kyllä teidän korttitalo taas sortuu... mutta muut jatkavat eteen päin!

Niinkö

Vierailija
67/120 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko siihen vaikuttaa?

Tuon kun tietäisi.

Moni rukoilee. Minäkin. Vaikka mulla on vähemmän menetettävää kuin jollain toisella niin silti olen rukoillut vähän kuin vahingossa. Surettaa oikeasti mihin suuntaan on kuljettu jo pitkään. Voi ehkä myös sanoa että meidät on petetty: ne jolla olisi pitänyt olla viisautta ja silmää estää jotain ovat tyrineet pahasti. Tämä osa ihmiskuntaa joiden pitäisi olla sitä parhaimmistoa kaikessa: mitä he tekivät? Mihin he eksyivät?

Kuka tässä on pettänyt ja kuka on ollut parhaimmistoa? Ei ainakaan Putin ja Trump. Ihmiskunnan laarin pohjimmaisia.

Vierailija
68/120 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö

Historia toistaa taas itseään. Teillä päin se on yhtä kuin sekaannuksen vuosikymmen kunnes uudet roistot ottavat taas vallan.

Vierailija
69/120 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanloppu tulee sitten kun aurinko sammuu, siihen menee miljoonia vuosia.

Vierailija
70/120 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyt riskit ovat kasvaneet. Ydinase-eskalaatio. Mahdoton tietää lopulta kun kaikki on tähän asti perustunut "ei ole mahdollista"- ajatteluun. Enää mikään ei ole samalla lailla varmaa.

Turha tuota on toki miettiä mutta kun sen asian tietää iin sitä on vaikea olla tietämättä.

Vierailija
71/120 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan kannata suunitella kovin kauas eteenpäin.

Itse toivoisin että pystyisimme murtamaan eristyneisyyttä ja samalla tunnen itseni avuttomaksi tuon suhteen.

Yleisolo että matto vedetty jalkojen alta.  En pysty oikein enää puhumaan mistään, kun en tiedä mistä puhua. 

Hyvä jos muilla on tämä asia vielä paremmin. 

Vierailija
72/120 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla lähellä maailmanloppua, mutta ihmisen loppua tai radikaalia vähenemistä kyllä. Toki siihen voi mennä vielä 100-200 vuotta, mutta sehän on lähellä. 

Vierailija
73/120 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka hetkihän sitä lähemmäs mennään, aika kulkee vain yhteen suuntaan.

Vierailija
74/120 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko siihen vaikuttaa?

Tuon kun tietäisi.

Kuka tässä on pettänyt ja kuka on ollut parhaimmistoa? Ei ainakaan Putin ja Trump. Ihmiskunnan laarin pohjimmaisia.

Ketä sää diggaat? Idi aminia vai siad Barrea!?

Vierailija
75/120 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä itse en jaksa enää pelätä. Ymmärrän realiteetit ja myös sen etten voi asioille juurikaan mitään. Ei se rukoilemalla muutu. 

Vierailija
76/120 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiskunnasta on tullut niin heikko ja typerä ja annetaan tilaa kaikki maailman sopimattomille johtajille. Mitä muuta voikaan tulla kuin maailmanloppu?

Vierailija
77/120 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan Jeesuksen saapumista.

Tule Jeesus pian, aamen.

Vierailija
78/120 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava rakettipoika aloittaa ydinsodan. Onhan siinä se hyvä puoli, että saadaan ilmastoasiat kuntoon, jos atomisodassa kuolee 4 miljardia ihmistä.

Vierailija
79/120 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/6422807/kristinuskon-pilkka-ja-eksyttam…

Loin keskustelun vähän samaan aihepiiriin liittyen mutta otsikosta unohtui mainita populaarikulttuuri. Kiinnostaisi muiden ajatukset ympäröivän kulttuurin roolista tämän Sodoman ja Gomorran aikakauden normalisoijana. Toivoisin laajempaa keskustelua ja herättelyä aiheeseen.

Vierailija
80/120 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset