Sigmamies on itsevarma oman tiensä kulkija, joka ei välitä muiden mielipiteistä.
Jotkut kutsuvat häntä myös yksinäiseksi sudeksi.
Kommentit (73)
Minusta on jotenkin sööttiä kuinka miehet on löytäny oman versionsa horoskoopeista, ei tarvi olla joku vaaka tai neitsyt, nyt voi olla miehekkäästi sigma tai alfa tai pekoni tai jotain, mutta käytännössä tismalleen sama taajuus kun naiset hurahtaa horoskooppeihin.
Ja sitten miehet vielä teeskentelee että naiset on emotionaalisia :' )
Vierailija kirjoitti:
Minusta on jotenkin sööttiä kuinka miehet on löytäny oman versionsa horoskoopeista, ei tarvi olla joku vaaka tai neitsyt, nyt voi olla miehekkäästi sigma tai alfa tai pekoni tai jotain, mutta käytännössä tismalleen sama taajuus kun naiset hurahtaa horoskooppeihin.
Monetkohan raivarit jne olen "alpha" miehen suusta nähnyt elämäni aikana :D mutta ei ne onneksi ole emotionaalisia.
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa minuakin :D
Yhdenkään kreikkalaisiin aakkosiin hurahtaneen miehen ei kannata sanoa halaistua sanaa horoskoopeista :D
Mun piti googlata tää sigmamies. Menestyvä. Yksikään menestyvä mies ei täällä palstaile.
Palstalta löytyy sitten smegmamiehiä pelkästään.
Sigmamies on sama kuin alfamies, viehättävänä naisten silmissä. Erona on että Alfamies tarvitsee muiden hyväksyntää samalla kun sigmamies viihtyy yksin
Keskeiset piirteet:
Itsenäisyys: He kulkevat omia polkujaan, eivätkä seuraa laumaa.
Sosiaalinen asema: Usein kuvattu "alfaa ylempänä", mutta hiljaisempana ja mystisempänä.
Yksinolo: Viihtyvät omassa seurassaan, eivätkä hae muiden hyväksyntää.
Menestys: Keskittyvät omiin tavoitteisiinsa (ns. grindset), mutta voivat silti olla viehättäviä.
Heh goofletin niin löysin vaihdellen 6 tai 7 miestyyppiä xD riippuen lähteestä
Vierailija kirjoitti:
Keskeiset piirteet:
Itsenäisyys: He kulkevat omia polkujaan, eivätkä seuraa laumaa.
Sosiaalinen asema: Usein kuvattu "alfaa ylempänä", mutta hiljaisempana ja mystisempänä.
Yksinolo: Viihtyvät omassa seurassaan, eivätkä hae muiden hyväksyntää.
Menestys: Keskittyvät omiin tavoitteisiinsa (ns. grindset), mutta voivat silti olla viehättäviä.
Aww, toivottqvasti sun horoskooppi tsemppaa sua! <3
Minä olen horoskoopiltani neitsyt, se tarkoittaa että minä olen vttumaisen analyyttinen!
Mietin alkuun, että mikä helevetin sigmamies, mutta sitten muistin!
https://www.autowiki.fi/index.php/Mitsubishi_Sigma_I
Uskon hyvin, että sigmamies on omantiensä kulkija. Audimiehiä ja corollamiehiä on liikaa.
Seitsemän miestyyppiä: Millainen mies olet? | City Magazine https://share.google/u0qgqiKzwxv0EvqC1
Ahahhahahahaa
Vierailija kirjoitti:
Mietin alkuun, että mikä helevetin sigmamies, mutta sitten muistin!
https://www.autowiki.fi/index.php/Mitsubishi_Sigma_I
Uskon hyvin, että sigmamies on omantiensä kulkija. Audimiehiä ja corollamiehiä on liikaa.
Ajelisin minäkin tuollaisella autolla piilossa syrjäisiä pikkuteitä ettei varmasti muut näkisi. :D
Vierailija kirjoitti:
Täällä kans sigma. Jotkut naiset nimittäneet erheellisesti alfaksi. Osa existä ei voi unohtaa edes vuosien jälkeen. Kesti kauan hyväksyä olevansa naisten jahtaama.
Olet kuullut väärin - naiset keskustelevat sinusta nimellä "smegmamies" ja varoittelevat toisilleen että se ei koskaan pese itseään.
Mikä tarve haukkua miesten identiteettipohdintoja?
Kun on alfauros ja kaiketi myös beta, niin mitä ovat ne kaikki siinä välillä ennen kuin päästään sigmaan asti? Siinä on aika monta välissä.
Vierailija kirjoitti:
Horoskoopit ovat huuhaata, mutta niissä on sentään jokin johdonmukaisuus. Näissä miesten kategorioissa ei ole. Jos ei huuda mukana alfa-mieskuorossa, vaan ajattelee asioista melko päin vastoin, ei todellakaan ole mikään muiden ajatuksista välittämätön sigma, vaan soijapoika.
Ota näistä sitten selvää. Tosin, eipä noista kyllä tarvitsekaan ottaa selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt kauheasti perusta näistä luokitteluista, mutta mun mies kai passaa just tuohon kuvaukseen. Parasta hänessä on se, ettei piittaa ympäristön kapeakatseisista mielipiteistä, vaan tekee itselleen tärkeitä asioita. Harrastaa sekä ns. maskuliinisia että feminiinisiä asioita. esim. ajaa moottoripyörällä, mutta tykkää työntää kissoja vaunuissa kadulla jos menemme jossain käymään kissojen kanssa.
Betacuckilta kuulostaa.
Betat ovat ihanimpia. Alfat ällöjä.
Onko tämä vähän niinkuin horoskooppi, mutta yksinkertaisempi?
Sigmaksi itseään kutsuvat on aina ihan pellejä. Tyhmiä, itsekkäitä ja huono itsetunto.
Mielenkiintoinen kysymys. Toivottavasti muistaa tarkistaa vielä ihan kaikki lähteet ja tehdä kunnon tutkimustyön asiasta. Tieteelliset todisteet tarvitaan myös.