Vilpin paljastuminen Kokoomuksessa: Miljonääriperijä maksoi lähes 200 nuoren jäsenmaksut kokoomukseen
HS: Nuori mies maksoi viime vuonna 191:n kokoomusnuoren jäsenmaksut. HS:n tietojen mukaan maksaja on kokoomusnuoriin itsekin kuuluva miljonääriperijä.
Verotiedoissa hän on kuulunut Suomen kovatuloisimpiin nuoriin.
Kovatuloisimpiin? Perityllä ilmaiseksi saadulla rahalla? Kaikki tullut tekemättä itse mitään.
Hän lahjoo rahalla ja antaa tukina muille nuorille Kokoomuksen jäsenyysmaksut. Eikö sen pitäisi olla Kokoomuksen oman ideologian vastaista?
Kommentit (55)
Kokoomusnuoret eivät siis viitsi edes itse maksaa jäsenmaksujaan, mutta haluavat laittaa työttömät palkattomaan risusavottaan, siivoamaan ja viedä lounasedut työntekijöiltä? Wau.
Mitä merkitystä sillä on mihinkään, jos joku maksaa muiden jäsenmaksuja johonkin yhdistykseen?
jos lukisit uutisin tietäisit että itse maksujen maksaminen ei sinällään ole rikos. Se että ilman lupaa kaivetaan puolueen jäsenten henkilö ja maksutiedot ja annetaan ne henkilölle jolla ei ole niitä mitään asiaa nähdä, se on rikollista.
Minua ei tässä kiinnosta kuin nimi. Onko kellään tietoa mistä nuo verotiedot saa kaivettua että voisi alkaa rajaamaan kuka noista nuorista on tämä henkilö?
Miksi nimeä ei kerrota missään???? joku tässä haisee
Kerrotko mikä siinä on vilpillistä, että maksat jonku toisen puolesta jäsenmaksun.
Ettei vaan olisi vilpillistä vain sen vuoksi, että juuri sinä et saanut vastiikkeetta jotain?
EI OLLUT LAITONTA
Näin sanoo poliisi tutkittuaan asiaa
Vierailija kirjoitti:
Lahjominen ja korruptio kuuluu Kokoomuksen ideologiaan.
Tukien ei pitäisi kuulua, mutta onhan hallitus tehnyt päämäärätöntä verojen nostoa ja sössinyt koko Suomen talousasiat.
Toisen jäsenmaksut saa maksaa jos haluaa
Miksi kokoomusta pidetään eliitin ja paremmin toimeentulevien puolueena? Kun kokoomus kuitenkin on kaikkien kansalaisten asialla.
Vierailija kirjoitti:
kokoomuksen tilit on kammattava,onko verot maksamatta. yhdistystoiminta ei saa olla liiketoimintaa. toivottavasti selviää onko puolue maksanut ja jösenet kokoomus nuorille muutakin hyödykettä. eihän veroja voi jättää lahjoista maksamatta.jotain mätää on kokoomuksessa.
kokoomus ehdokkaat maksattaa makkarat ja vaalitilojen kalusteet,pienyrittäjien sponssilla. kerjäävät tuotteet ilmaieksi yrittäjiltä.
Hyvähän se on, että kokoonus motivoi penaalin tylsimmätkin kynät ottaan selvää siitä, miten suomalaiset puolueet toimivat.
Kokoomuksen rahoituskuviot tosin ovat vain pikku tuhnu verrattuna SDPn miljardiluokan verovapaiden rahojen keruujärjestelmään.
Vierailija kirjoitti:
Ohho näinkö se Kokoomuksen kannattajajoukko pysyy kasassa. Rahalla ja tuilla.
Jos ei ole laitonta, niin minkäs teet
Oisko Koneen perijä? Ei noita vaihtoehtoja montaa ole.
Jokainen saa maksaa toisten jäsenmaksuja jos haluaa. Ei se ole laissa kiellettyä. Olin yhdistyksessä palkollinen ja pomo maksoi minun jäsenmaksun, tekikö väärin ?
kokoomuksen tilit on kammattava,onko verot maksamatta. yhdistystoiminta ei saa olla liiketoimintaa. toivottavasti selviää onko puolue maksanut ja jösenet kokoomus nuorille muutakin hyödykettä. eihän veroja voi jättää lahjoista maksamatta.jotain mätää on kokoomuksessa.
kokoomus ehdokkaat maksattaa makkarat ja vaalitilojen kalusteet,pienyrittäjien sponssilla. kerjäävät tuotteet ilmaieksi yrittäjiltä.