Näin kun vanhempi kieltäytyi kaupassa ostamasta lapselle VIHANNEKSIA
Jotain 5-vuotias lapsi pyysi hevi-osastolla, että isä ostaa tomaatteja, kun hänen teki niitä mieli. Mitä sanoi isä? "En osta, et sä syö niitä kuitenkaan." :O Mitä helvettiä?? Suomalaiset syö ylipäänsä liian vähän vihanneksia, jos lapsi vartavasten PYYTÄÄ jotain hedelmää tai vihannesta, niin totta hitossa niitä ostetaan!
Tuli myös mieleen, onko ne jääneet aiemmin syömättä koska isukki ei ole viitsinyt itse laittaa niitä tarjolle. Pieni lapsi ei voi yksin tomaatteja terävällä veitsellä leikellä tai ehkä edes yllä ottamaan jääkaapista.
Joku roti. Kyllä otti päähän tämän luuserin huono vanhemmuus.
Kommentit (60)
Fiksu isä. kasvissyöjät ovat itsekin vihanneksia. Olet mitä syöt.
Jos tietää ettei syö niin suotta ostaa.
Tomaatteja ei säilytetä jääkaapissa. Jospa isä oli ostanut niitä tuota ennen kymmenen kertaa ja siitä viisastuneena kieltäytyi.
Laivalla eestiläinen pari osti viinaa muutaman pullon. Pikkumies oisko 4 vuotta halusi todella selkärepun " Ville Viikinki". Moneen otteeseen haki ja näytti vanhemmilleen. Ei , oli liian kallis.
Minä otin repun ( muistin köyhän lapsuuden ) ja laitoin sisään purukumia myös,
Olisitte nähneet kun lapsen silmät kirkastui ja hän meni niin onnellisena reppu selässä . Muisto elämälle pienelle ja minä en alkoholia käytä, joten oli vain pieni apu lapselle.
Teki mieli sanoa vanhemmille viinoista mutta ajattelin että en sano , ettei tule riitaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tietää ettei syö niin suotta ostaa.
Jos joskus on jäänyt syömättä niin tällä kertaa voisi syödä. On todella tärkeää että hevi-tuotteita on aina tarjolla lapsille, että niistä tulee osa normaalia ruokavaliota.
ap
Oliko itkuntuhruisin silmin lapset vaatineet banaania.
Tuliko lapselle itkuntuhrua silmiin? Valuiko yksinäinen kyynel pitkin pehmeää nukkaposkea?😢
Et voi tuon yhden pienen näkemäsi perusteella voi tehdä mitään johtopäätöksiä ettei lapselle tarjota kasviksia kotona.
Oliko nämä lapset Riikka ja Petteri😂
Oliko lapsella paha mieli?
Mielipaha?
En minäkään yleensä ostanut lapselleni ruokia mitä se ei syönyt, vaikka niitä satunnaisesti kaupassa pyysikin. Olisi ollut ruuan ja rahan tuhlausta, ellei sitten sattunut olemaan jotain sellaista mitä me vanhemmatkin syödään. Ja ennen kuin joku päästäkipeä vajaaälyinen rientää mölisemään... Ei, lapsi ei kasvanut nakeilla, sipseillä ja mäkkärin aterioilla.
Käyttäjä2108 kirjoitti:
Laivalla eestiläinen pari osti viinaa muutaman pullon. Pikkumies oisko 4 vuotta halusi todella selkärepun " Ville Viikinki". Moneen otteeseen haki ja näytti vanhemmilleen. Ei , oli liian kallis.
Minä otin repun ( muistin köyhän lapsuuden ) ja laitoin sisään purukumia myös,
Olisitte nähneet kun lapsen silmät kirkastui ja hän meni niin onnellisena reppu selässä . Muisto elämälle pienelle ja minä en alkoholia käytä, joten oli vain pieni apu lapselle.
Teki mieli sanoa vanhemmille viinoista mutta ajattelin että en sano , ettei tule riitaa.
Olet todella kiltti ja hyvä ihminen. Hienosti teit, ihan itsekin herkistyin.
Ehkä lapsen isä tiesi, että lapsi ei oikeasti syö (mauttomia)tomaatteja, joista viimeksikin sai aftan tai syöminen loppui allergiseen reaktioon...
Luulisi että yhteiskunnan maksamalla lapsilisällä saisi lapsi tomaatteja syötäväkseen.
Huono tapa puhua kellekään noin, "et sä kuitenkaan". Patologisoi.
Vierailija kirjoitti:
Huono tapa puhua kellekään noin, "et sä kuitenkaan". Patologisoi.
Ja lannistaa.
Jospa isä tietää ettei lapsi niitä syö. Itse aloin syömään tomaattia vasta aikuisena en ikinä lapsena syönyt
Talvella tomaatit on pahoja.