Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ystävä hyppii alusvaatteisillaan

Vierailija
02.05.2007 |

Meillä oli ystäväpariskunta kylässä ja tämä nainen hyppeli alusvaatteisillaan ja vaihtoi rintsikoitaan samassa tilassa missä oli muita. Lisäksi tämä pariskunta mainitsi vähän väliä heidän seksielämästään. Miten ihanaa se on ja kuinka monta kertaa ja missä nussivat. Rupesi ärsyttämään.

Onko tuollainen käytös mielestänne normaalia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaveripiirissä ei ole kyllä kukaan ystäviä tapaillessaan hengaillut alusvaatteisillaan. Ainakaan, jos mukana miehet.

Kai ihmiset on tonkin suhteen erilaisia. Mutta kyllä mä olisin tilanteen kokenu aika huvittavana ja outona, kuten varmaan mun mieskin.

Ja uskon ap:n tapaan, ettei munkaan mies olis ollu kiinnostunu katselemaan kaverinsa tyttöystävää alusvaatteisillaan. Ennemmin olis ollu kiusaantunu.

Ja seksielämästäkään meidän kaveripiirissä ei tolleen puhuta. Naiset nyt voivat keskenään jotain puhuakin, mutta tollasessa ap:n kuvaamassa tilanteessa kukaan kaverimme ei ole kyllä luetellut seksikertojaan- ja tapojaan.

Outoja!

Vierailija
22/27 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...saattaa mieheni aikana esim. aamulla pukeutua. Heittää yöpaitansa pois ja pukee rintsikat siinä miehni tai appimme edessä. Käy myös pissillä ovi auki. Kouluikäiset lapsemme aina nauravat jälkeenpäin ihan katketakseen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla?

Vierailija
24/27 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vilauttelu on jo tapahtunut niin ei kai sille mitään enää voi. Nuorena on tietenkin aika luonnollista tehdä ajattelemattomia juttuja, mutta jos on jo ihan aikuinen, niin luulen, että halusi tahallaan provosoida. Tavallaan onnistui, kun kyselet täällä, että onko normaalia. Itse en nyt kenenkään miehen läsnäollessa vaihtaisi vaatteita, mutta naisporukalla jos ollaan, niin mua ei haittaa vaikka mennään pissallekin yhdessä ja jatketaan juttua.

Vierailija
25/27 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta naisten paljastelu ei kai herätä niin suuria tunteita, joten siihen taipuvaiset voivat sitä avoimemmin harrastaa. Kyllä vaikuttaisi, että on jotain tunne-elämässä tai oman seksuaalisuutensa käsittelyssä pielessä.

Vierailija
26/27 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruutuhyppelyä?

Vierailija
27/27 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisitte viikon jossain pienellä mökillä jossa ei kertakaikkiaan sitä yksityisyyttä ole, niin siinä vaiheessa alusvaatteisillaan pomppiminen on ihan normaalia ja lopulta suorastaan pakko.

En kuitenkaan ymmärrä miksi yhden illan kyläilyn aikana tulee tarve vaihtaa rintsikoita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan