Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissa ei halua silityksiä Mutta tulee silti viereen.

Vierailija
21.02.2026 |

Mistä johtuu? Kehrää ja leipoo samalla

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan kissa halua silityksiä, mutta seuraan tulee silti ja naukuu. Eli on vain puhekumppania vailla. Mä juttelen silloin sille, mutta en kosketa kissaa. 

Vierailija
62/72 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvapuustejako leipoo? Sano sille, että "Keittiöön siitä leipuri Viiksi". Ei kai sitä muutkaan leipurit tykkää kun pyörittelevät pullia et joku tulee lääppimään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kisut tykkää rapsutuksista, mutta eivät taas tule istumaan viereen tai syliin.

Toinen tulee vain yhdessä paikassa viereen makaamaan, eli minun toimistotuolille, ihme kisuli. :D

Vierailija
64/72 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän. Tykkään istua mieheni vieressä, mutta alkaa ahdistaa jos ollaan liian lähekkäin (pl. tietyt tilanteet, you know). Oma tila, kiitos.

Vierailija
65/72 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ymmärrän. Tykkään istua mieheni vieressä, mutta alkaa ahdistaa jos ollaan liian lähekkäin (pl. tietyt tilanteet, you know). Oma tila, kiitos.

Mitkä tilanteet?

Vierailija
66/72 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä tilanteet?

Oletko tosissasi? Parisuhde, läheisyys... herääkö ajatuksia?

Vierailija
67/72 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kisulia...

Vierailija
68/72 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa silittää sua.

Vierailija
69/72 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko kokeillu rapsuttaa poskesra, leuan alta?

Tai pyllyn päältä? Myös korvalehden hieromisesta jotkut kisuliinit tykkäävät

Vierailija
70/72 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tämän takia en tykkää kissoista. Kun ne on niin rasittavia prinsessoja. Tulevat lähelle kiehnään mutta auta armias kun alat silittää niin raapii tai purasee. Ihan sekopäitä!

En pidä tuon takia kissoista yhtään. Ei niihin uskalla koskea enkä kyllä enää haluaiskaan.

Miten noin kamalia elukoita jotku voi pitää lemmikkeinä 🤮

Meillä kolme ja silittää saa niin paljon ettei pikein edes jaksaisi.

Vierailija
71/72 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 10-vuotias ragdoll poika hakee joka ilta mut nukkumaan. On aina silmät ristissä kun sitä niin väsyttää. Pakko mennä vaikka haluaisin neuloa.

Kesken leipomisen älä silitä.

Vierailija
72/72 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat ovat yksilöitä, toki rotuominaisuudetkin vaikuttavat. Muuttunut käytös voi kertoa sairaudesta tai muusta epämukavuudesta. Muuten olen sitä mieltä, että kissat oppivat vuorovaikutusasioita kuten läheisyydessä oloa, jos ne saavat sitä pikkupennusta asti. Jos kissa jää ilman huomiota omilleen, ei se pelkillä geeneillään rupea ihmisen kaveriksi muuten kuin itsensä kannalta välttämättömän saadakseen.