Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailunainen puhuu aina exästään

Vierailija
21.02.2026 |

Miten tekivät sitä ja tätä. Tuntuu vieläkin kaipaavan häntä eli kannattaako laittaa suhde poikki ajoissa? Tuntuu etten millään voisi olla yhtä hyvä.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen tapailumies puhui eksästään (ja hänen tiukkuudestaan tai sen puutteesta) jopa sängyssä.

Vierailija
2/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kaksi voisitte alkaa oleen, ymmärtäisitte toisianne ja voisitte keskittyä tekemään toisenne onnellisiksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on vain sellainen tapa. Kun tapailin ex-miestäni, hän kertoi intiimejä yksityiskohtia existään.  Kerran sitten ärähdin, että en halua kuulla. Sen jälkeen ei enää heistä puhunut, mutta avioliiton loppuvaiheilla sain kuulla että minulle ei ole ikinä voinut puhua mistään ja tämä alkuaikojen existä puhuminen nostettiin tapetille. 

Vierailija
4/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo paha jos vain puhui. Mun tapailumies kaipaili nykyisiään niin paljon että meni käymään niillä. Tulin liian mustasukkaiseksi ni pistin poikki. 

Vierailija
5/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä päässyt riittävästi yli exästä. Ei ole valmis uuteen suhteeseen. 

Vierailija
6/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se emakko.

Vierailija
7/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies = 💩

Älä ota 💩

Vierailija
8/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu kumminkin kun jätti toisen kun toinen oli alkoholisti. Niin ainakin väittää.

Vierailija
9/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä antaisin monoa tuollaisille, mitä lie narsisteja jotka yrittää boostata omaa leveliään jauhamalla miten mahtavat orkut sai eksän kanssa silleen ja tälleen siellä ja täällä.

Vierailija
10/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu kumminkin kun jätti toisen kun toinen oli alkoholisti. Niin ainakin väittää.

Se voi hyvinkin pitää paikkansa. Mutta silti eron prosessointi on kesken ja kertaa asioita mielessään. Tapailin myös joskus naista, joka haikaili lastensa isän perään, josta oli eronnut 20 vuotta sitten. Eihän siitä mitään tule, kun sitä eksän "hulluutta" ja mitä milloinkin muisteloa kelataan edestakaisin.

Vierailija
11/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sekään kiva, jos ei tiedä toisen suhdehistoriasta mitään? Nämä kuitenkin olis hyvä selvittää suhteen alussa.

Vierailija
12/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sekään kiva, jos ei tiedä toisen suhdehistoriasta mitään? Nämä kuitenkin olis hyvä selvittää suhteen alussa.

Siitä voidaan keskustella, mutta ei jatkuvasti. Kyllä minusta voin treffeillä keroa että on eronnut ja mistä syystä, kuinka kauan suhde kesti ja onko yhteisiä lapsia. Mutta se että tapaillaan ja kommentoidaan jatkuvasti että ex teki sitä ja tätä, sanoin niin ja sanoi näin ei ole millään tavalla järkevää käytöstä. Hanki terapeutti älä uutta suhdetta, jos et osaa olla elämättä menneisyydessä. 

Vierailija
13/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena sanon että kaipaa exäänsä. Olet vain laastari. Ikinä en puhuisi varteenotettavalle entisestä. Älä jatka. Kiität vielä minua.

Vierailija
14/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala sinä puhumaan tulevista tapailukumppaneista.

Vierailija
15/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nyksä puhuu aina existään. Todella loukkaavaa, ajattelematonta sekä lapsellista. 

Vierailija
16/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla nainen viettää exänsä kanssa enemmän aikaa kuin minun kanssani. Haukkuu kyllä hänet lyttyyn ja sanoo rakastavansa minua. Prioriteeteissa ex menee silti edelle.

Vierailija
17/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nyksä puhuu aina existään. Todella loukkaavaa, ajattelematonta sekä lapsellista. 

Voisithan sinäkin joskus mainita ohimennen jotain omista existäsi ihan tasapuolisuuden nimissä.

Vierailija
18/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla nainen viettää exänsä kanssa enemmän aikaa kuin minun kanssani. Haukkuu kyllä hänet lyttyyn ja sanoo rakastavansa minua. Prioriteeteissa ex menee silti edelle.

No tuo on kieltämättä outoa. Miksi hän niin tekee? 

Vierailija
19/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tapailunainen". Ei ole mikään arvostava termi. 

Ja näin se on: Ei ole päässyt yli entisestä. Ei se, että exä joi liikaa, vähennä rakkauden ja intohimon määrää. Teki varmasti ratkaisunsa järkiperusteella, mutta tunteita vielä on. 

Vierailija
20/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo on kieltämättä outoa. Miksi hän niin tekee? 

Jonkinlainen riippuvuus ja kontrollointihan tuossa täytyy olla kyseessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä