Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HYYYYI, mulla on kaksi persettä!

Vierailija
02.05.2007 |

Näin itseni peilistä inhottavasta kulmasta ja siis mulla on kaksi persettä. Yksi tavallinen ja toinen alaselän kohdalla olevat kaksi kumpua ja vako välissä.

Nyt kaikki temput esille pliis.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkäläskit lähtee vain laihduttamalla.

Vierailija
2/5 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähentänyt hiilarit vain kertaan päivässä, pitää sekin leipä jättää pois. Treenaan 4 krt viikossa, pitää lisätä.

Mulla on kuukausi aikaa tiputtaa 8kg, onnistuukohan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulenkki vähintään tunti

-palauttavaksi/brekkariksi proteiinipirtelöä (n. 250 kcal)

-esim. porkkana, banaani tms

-lounaaksi vähärasvaista lihaa/kanaa/kalaa ja kasviksia/salaattia

-välipalaksi jotain pientä

-proteiinipirtelö tai ananasrahkaa

Aterioiden välillä 2,5-3 h TÄRKEÄÄ että aineenvaihdunta toimii.

osta kuitutabletteja niin ei tarvii hiilareita turhaan syödä ja vatsa toimii varmasti. Pitää myös verensokerin sopivana.

PALJON vettä ja liikuntaa. Kuntosalia jos mahdollista. Kuukaudessa saat ihmeitä aikaan.

TSEMIÄ=)

Vierailija
4/5 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon aamulenkin otan tavaksi.

Vierailija
5/5 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi. itselläni vauva 6 kk ja olen imettänyt ja noudattanut kyseistä ruokavalioo. Nopeasti pääsin takaisin hyvään kuntoon, vaikka vauvakilot on aina tiukemmassa. Muistathan että tuosta tulee aika vähän energiaa. Jos maidontuloon vaikuttaa ja haluat jatkaa imettämistä niin lisää ruuan määrää. Esim päivälliseksi lounaan kaltainen ruoka. Idea kuitenkin että syöt PALJON protskua ja jätät hiilarit pois. Kuukauden voit huoletta noudattaa tiukkaa diettiä mutta pidemmäksi aikaa en ehkä noin tiukkaa imettävälle suosittele. Kk:n jälkeen lisää yksi päivä jolloin syöt mitä haluat. Pysyy mielenkiinto ja aineenvaihdunnalle tekee hyvää. Paljon vain päättäväisyyttä peliin niin tulokset palkitsee =)

Vauva rattaisiin ja lenkille. Tekee molemmille hyvää. Ja todellakin jos pystyt tekee esim aamulla yhden tyhjään vatsaan ja toisen vaikka sitten illalla, niin kilot karisee. Kiinteyttävä salitreeni olisi hyv' ä ottaa rinnalle.