Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun eksä pyörii mielessä vielä vuosien jälkeen?

Vierailija
21.02.2026 |

En todellakaan haluaisi enää ajatella koko ihmistä. Onko kukaan päässyt yli sillä että olisi vielä vuosien jälkeen tavannut ihan nähdäkseen että ollaan molemmat jo täysin eri ihmisiä? 

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyt olevasi luuseri

Vierailija
2/20 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lobotomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin joskus muistelen nuoruuden heilojani ja mietin, mitä heille mahtaa kuulua ja millaisia heistä on tullut. En minä kuitenkaan heitä kaipaa. Olen onnellinen nykyisen puolisoni kanssa.

Vierailija
4/20 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meditoi.

Vierailija
5/20 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen side pitää katkaista? Tosin ihminen voi nähdä unta siitä mitä ajattelee.

Vierailija
6/20 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia puolia hänestä kaipaat? Eikö nämä puolet toteudu sinun nykyisessä suhteessasi?

Vierailija
7/20 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lobotomia ja/tai turpaanveto.

Vierailija
8/20 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia puolia hänestä kaipaat? Eikö nämä puolet toteudu sinun nykyisessä suhteessasi?

En edes tiedä onko kyse niinkään kaipauksesta vai siitä että traumaattinen ero on jäänyt pysyvästi sattumaan. En siis todellakaan haaveile mistään yhteen palaamisesta. Lähinnä tahtomattani mietin usein että mitähän hänelle kuluu ja onko vielä sen naisen kanssa jonka kanssa petti minua ja että onko tyytyväinen elämäänsä. 

Vierailija
9/20 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lobotomia ja/tai turpaanveto.

Voisitteko te lapset mennä taas ulos leikkimään välillä. 

Vierailija
10/20 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nää kyllä kans. Mulla on jäänyt täysin jumiin päähän kun istuin sohvalla ja eksä seisoi edessäni. En saa pois päästäni sitä mielikuvaa ja olo kuin riivatulla. Yrittänyt unohtaa mutta kelautuu koko ajan päässä.

Vierailija
11/20 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vanhoja te olette?

Vierailija
12/20 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On nää kyllä kans. Mulla on jäänyt täysin jumiin päähän kun istuin sohvalla ja eksä seisoi edessäni. En saa pois päästäni sitä mielikuvaa ja olo kuin riivatulla. Yrittänyt unohtaa mutta kelautuu koko ajan päässä.

Miksi juuri se tilanne? 

Vierailija
13/20 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten vanhoja te olette?

Liian vanhoja tällaiseen. Ap

Vierailija
14/20 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vanhoja te olette?

Liian vanhoja tällaiseen. Ap

Yli 40? 

Vierailija
15/20 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda rengasta taikka rasvaa laakerit.

Vierailija
16/20 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä mietin välillä edelleen sitä kun löysin sohvasta pitkän hiuksen, joka ei ollut minun. Kysyin siitä ja mies meni jotenkin ihan oudosti paniikkiin ja selitti jotain ilmeisen puuta heinää, vaikka olisihan se teoriassa voinut kulkeutua vaikka vaatteiden mukana ulkoa. Kaksi viikkoa myöhemmin se ilmoitti yhtäkkiä että haluaa erota, ja viikko siitä sillä olikin jo yhteisiä somepostauksia "uuden" tyttöystävän kanssa. Muistan sen hiuksen edelleen. 

Vierailija
17/20 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pyöri sillä tavalla kuin moni luulisi. Ennemmin muutama epäselvä asia kalvaa, mutten enää halua edes niitä selvittää, koska siitäkin tulisi vain ongelmia.

Vierailija
18/20 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki oma elämä.

Mua ei ainakaan kiinnosta yksikään exä millään tavalla, ei edes se, mitä niille kuuluu.

N47

Vierailija
19/20 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ihminen pettyy kun asettaa toiveensa liian korkealla. Me uskottelemme liikaa itsellemme asioita joihin alamme itsekin uskoa mutta nämä voivat olla ajatusvääristymiä ja mielikuvituksen paikkaamia aukkoja siitä että maailmankuvamme ovat ristiriidassa todellisuuden kanssa ja olemme jo rakentaneet päämmä sisään sellaisen maailman jossa haluaisimme elää. Täytyy hyväksyä se tosiasia että kaikkea ei voi saada. Täytyy olla rehellinen ja havaintoihin sekä selkeisiin johdonmukaisiin perusteisiin perustuva aito ja oikea maailmankatsomus jossa arvot osuu kohdakkain partnerin kesken. Jos maalaa maisemaa jostain paremmasta ilman että on pitänyt välivuotta pohdittuaan edellistä parisuhdetta, voi parisuhde perustua helposti epärehellisille odotuksille jolloin käytös on ylimielistä ja haavoittavaa kun etsii ja löytää valheellisin silmin toisesta ihmisestä puolia jotka on kuvitellut päässään ja jota haluaa löytää.

Vierailija
20/20 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun se exsä oli niin sexä että paikatkin kostuu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan