Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaupassa käynti sinulle siinä sivussa äkkiä tehtävä asia, vai viikon kohokohta?

Vierailija
21.02.2026 |

?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin käyn niin tulee käytyä ulkona.

Vierailija
22/32 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu minkätyyppinen kaupassa käynti kyseessä. Jos menee bussilla isompaan kauppaan hakemaan isommat ostokset niin se on työlästä, aikaavievää ja vaatii suunnittelua. Jos taas koiran kanssa aamulenkillä poikkean lähikauppaan ostamaan kahvimaitoa niin se on molemmille mukavaa, vaivatonta ja hoituu kätevästi siinä sivussa kun muutenkin kävelee kaupan ohi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin onnellisempi jossei tarvitsisi enää ikinä käydä kaupassa. Enkä nyt tarkoita, että jonkun muun pitäisi maksaa ostokset vaan se itse kaupassa käymisen vaiva. Jos voisin valita, että ruoat vain ilmestyisi kaappeihin niin ehdottomasti se vaihtoehto, kiitos.

Tilaa ruoat?

Vierailija
24/32 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on pakollinen paha, mikä on itse tehtävä. En todellakaan tilaa ovelleni tuotteita, jotka on valittu sieltä vanhimmasta päästä.

Kokeile tilata jostain muualta, ehkä saat tuoreempaa?

Vierailija
25/32 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn kaupassa mielelläni, usein myös syömässä samalla reissulla. Harvoin tosin käyn, korkeintaan kerran viikossa ja ostan tarpeet pitkäksi aikaa.

Vierailija
26/32 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on yleensä liikkeellä viikonloppuisin ja perjantai-iltaisin joten kannattaa vältellä miehiä kun en halua antaa pllua heille.

Vierailija
27/32 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa. Tykkään, kun saa ruokaa kotiin kaapit täyteen, kun on melkein kaikki lopussa.

Vierailija
28/32 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ostokset olen hoitanut kotiin kuljetuksella jo viisi vuotta. Eli en käy kaupassa.

Vierailija
29/32 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden rahapäivän kohokohta, jonka kruunaa alennusten suomat onnentunteet :)

Vierailija
30/32 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuukaudessa toteutettava asiainhoitotehtävä. Välitäydennys on sitten sellainen siinä sivussa tehtävä asia.

Vierailija
31/32 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle miehelle kaupassa käyminen ei ole pakkopullaa ja nykyään me tehdäänkin ostokset yhdessä. Välillä mies hakee jotain, jos on mielihalu tai tarvis. Kauppareissut on mukavia paitsi ei pahimpaan ruuhka-aikaan, niitä haluan vältellä.

Vierailija
32/32 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkopullaa koko kaupassa käynti. 

Tämä, Via Dolorosa lähinnä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi