Onko kaupassa käynti sinulle siinä sivussa äkkiä tehtävä asia, vai viikon kohokohta?
Kommentit (32)
Riippuu minkätyyppinen kaupassa käynti kyseessä. Jos menee bussilla isompaan kauppaan hakemaan isommat ostokset niin se on työlästä, aikaavievää ja vaatii suunnittelua. Jos taas koiran kanssa aamulenkillä poikkean lähikauppaan ostamaan kahvimaitoa niin se on molemmille mukavaa, vaivatonta ja hoituu kätevästi siinä sivussa kun muutenkin kävelee kaupan ohi.
Vierailija kirjoitti:
Olisin onnellisempi jossei tarvitsisi enää ikinä käydä kaupassa. Enkä nyt tarkoita, että jonkun muun pitäisi maksaa ostokset vaan se itse kaupassa käymisen vaiva. Jos voisin valita, että ruoat vain ilmestyisi kaappeihin niin ehdottomasti se vaihtoehto, kiitos.
Tilaa ruoat?
Vierailija kirjoitti:
Se on pakollinen paha, mikä on itse tehtävä. En todellakaan tilaa ovelleni tuotteita, jotka on valittu sieltä vanhimmasta päästä.
Kokeile tilata jostain muualta, ehkä saat tuoreempaa?
Minä käyn kaupassa mielelläni, usein myös syömässä samalla reissulla. Harvoin tosin käyn, korkeintaan kerran viikossa ja ostan tarpeet pitkäksi aikaa.
Miehet on yleensä liikkeellä viikonloppuisin ja perjantai-iltaisin joten kannattaa vältellä miehiä kun en halua antaa pllua heille.
Kivaa. Tykkään, kun saa ruokaa kotiin kaapit täyteen, kun on melkein kaikki lopussa.
Nuo ostokset olen hoitanut kotiin kuljetuksella jo viisi vuotta. Eli en käy kaupassa.
Kuukauden rahapäivän kohokohta, jonka kruunaa alennusten suomat onnentunteet :)
Kerran kuukaudessa toteutettava asiainhoitotehtävä. Välitäydennys on sitten sellainen siinä sivussa tehtävä asia.
Omalle miehelle kaupassa käyminen ei ole pakkopullaa ja nykyään me tehdäänkin ostokset yhdessä. Välillä mies hakee jotain, jos on mielihalu tai tarvis. Kauppareissut on mukavia paitsi ei pahimpaan ruuhka-aikaan, niitä haluan vältellä.
Vierailija kirjoitti:
Pakkopullaa koko kaupassa käynti.
Tämä, Via Dolorosa lähinnä.
Päivittäin käyn niin tulee käytyä ulkona.