Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaupassa käynti sinulle siinä sivussa äkkiä tehtävä asia, vai viikon kohokohta?

Vierailija
21.02.2026 |

?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähden erikseen bussilla kauppaan kauppakeskukseen, ei sitä oikein voi tehdä siinä sivussa mutta ei se nyt mikään kohokohtakaan ole. Lähikaupassa voin käydä siinä sivussa töistä kotiin tullessa mutta siellä on aika onneton valikoima ja kalliskin.

Vierailija
2/30 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa käyminen on pakko kun nälkä tulee aina uudestaan. Jos ei olisi tuota ongelmaa niin voisin olla kotona koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se mikään kohokohta oo vaan uhan tavallista arkirutiinia 

Vierailija
4/30 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakollinen paha. Teen kauppareissut kävellen kilometrin päähän niin sentään jotain "hyötyä" siitäkin.

Vierailija
5/30 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kaupassa matkalla työstä kotiin. Eipä ole mikään ihmeellinen tapahtuma.

Vierailija
6/30 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On erikseen niitä käyntejä, kun haetaan ne isot ja välttämättömät ostokset. Se on aina vähän työläämpää ja rasittavampaa. Mutta sitten erikseen tapahtuvat huvikseen käynnit ovat kivoja, kun käy hakemassa jotain kivaa, mitä mieleen juolahtaa.

Vierailija
7/30 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on 50 vuotta rampannu ostamassa ruokia, niin on ihan kiva ,kun ne tuodaan keittiöön valmiina. Se on tätä päivää.

Vierailija
8/30 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kaupassa 2-3 kertaa viikossa ja ne on mulle ihan neutraali, mutta pakollinen asia tietenkin. Tai no enemmän positiivinen kuitenkin, ihan mielellään käyn useimmiten. Joskus jos on hyvin väsynyt tai sairaskin (asun yksin) niin sitten tietysti voi vähän rasittaa. 

Vierailija
9/30 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkopullaa koko kaupassa käynti. 

Vierailija
10/30 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein joutunut käymään. En saa kerralla hoidettua. Aina jotain jääkin vaikka lappu.

Vierailija
11/30 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohokohta. Syrjäytyneenä kassan tervehtiminen on lähes ainoa ihmiskontakti.

Vierailija
12/30 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpaakaan, annoin vaimolle maksukortin taloustilille ja hän hoitaa kaikki ruokakauppa-asiat meillä. Itse en käy kaupoissa ellei ole ihan pakko. M43

Vierailija
13/30 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellisempi jossei tarvitsisi enää ikinä käydä kaupassa. Enkä nyt tarkoita, että jonkun muun pitäisi maksaa ostokset vaan se itse kaupassa käymisen vaiva. Jos voisin valita, että ruoat vain ilmestyisi kaappeihin niin ehdottomasti se vaihtoehto, kiitos.

Vierailija
14/30 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn n. 4 kertaa viikossa kotimatkalla töistä. Nopea käynti, aivan arkirutiini.

Vierailija
15/30 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat viikon kohokohtia. Näkee muita ihmisiä. Muuten olen vaan kotona.

Vierailija
16/30 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pakollinen paha, mikä on itse tehtävä. En todellakaan tilaa ovelleni tuotteita, jotka on valittu sieltä vanhimmasta päästä.

Vierailija
17/30 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon kohokohta. Rakastan käydä kaupassa! Kerran viikossa teen isot ostokset eli ne riittävät viikoksi ja sitten 2-3 kertaa viikossa haen lisää hedelmiä. Työttömänä ja kaverittomama ei tule kotoa poistuttua kuin kauppaan ja lenkille.

Vierailija
18/30 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kohokohta, kun toivun leikkauksesta. Joka päivä kävelen 300 metriä ja takaisin. Joskus juon siellä myös pullakahvit.

Vierailija
19/30 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on pakollinen paha, mikä on itse tehtävä. En todellakaan tilaa ovelleni tuotteita, jotka on valittu sieltä vanhimmasta päästä.

Et tilaa ja silti tiedät että ne ostokset on sieltä vanhimmasta päästä.  Kokemuksella voin sanoa että koskaan ei ole ollut itsellä mitään lähellekään päiväyksiä. 

Vierailija
20/30 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa silloin, jos on rahatilanne kunnossa. Ei ollenkaan kivaa, jos täytyy laskeskella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi