Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaushan ei kiinnosta ketään muuta kuin isovanhempia

Vierailija
21.02.2026 |

Mielestäni fiksu tapa on antaa raskauden edetä, ja huomaavat kun huomaavat.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? 

Vierailija
2/21 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? 
 Jotkuthan tekevät raskaudesta ison asian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinosta meitäkään! 

Iso vanhempi

Vierailija
4/21 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostakaan. Se on heille itselleen iso asia ja siksi luulevat että muillekin.

Vierailija
5/21 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se yleensä tulevia vanhempia kiinnostaa.

Vierailija
6/21 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mitenkään yksityiskohtaisesti kiinnosta edes isovanhempia. 

Vierailija
7/21 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin olin innoissaan, kun veljen nainen alkoi odottaa ja kaikki raskaana olevan ympärillä otti hänet huomioon ja tavallaan suojeli sitä penskaa että äitiä.

Ja ihania mukuloita on.

Eikö ihmiset oikeasti välitä edes omasta perheestään?

Vierailija
8/21 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se yleensä tulevia vanhempia kiinnostaa.

No hehän tässä ovat uutisoijina.

Vierailija
9/21 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hirveitä aikoja eletään

Vierailija
10/21 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on. Jokainen ihminen on oman elämänsä pääroolissa ja luulee että muita niin hetkauttaa. Ei mua ihan hirveästi jaksa kiinnostaa muiden lisäntyymiset, toki mä osaan onnitella ja muut perus teatterit heittää. Mutta parastahan on sitten ne jotka hankkivat mukuloita ja odottaa yhtäkkiä että kaikki muut ihmiset ovat heidän elämänsä statisteja. Kertaakaan eivät ole omia läheisiään ja ystäviään auttaneet mitenkään, mutta tottahan jokainen heistä joutaa muuttamaan elämänsä niin, että ruhtinasperheen elo on mahdollisimman helppoa.

Vierailija
11/21 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVVK

Vierailija
12/21 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mitenkään yksityiskohtaisesti kiinnosta edes isovanhempia. 

Tämä. Ehkä sitä liioitellaan, miten hulluna kaikkien tulevien isovanhempien pitäisi olla lapsenlapsista.

Vierailija
13/21 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kiinnostaa vanhempia ja työnantajia, koska heihin se vaikuttaa eniten. Minä annoin isovanhempien huomata itsestään. Kyllä ne sitten huomasivatkin, kun olin kuudennella kuulla ja jo aika iso. Siihen asti olivat vain haukkuneet, että esitän väsynyttä ja tekeydyn uhriksi, jotta mies ajaa kyläilymatkat.

Vierailija
14/21 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kiinnostaa vanhempia ja työnantajia, koska heihin se vaikuttaa eniten. Minä annoin isovanhempien huomata itsestään. Kyllä ne sitten huomasivatkin, kun olin kuudennella kuulla ja jo aika iso. Siihen asti olivat vain haukkuneet, että esitän väsynyttä ja tekeydyn uhriksi, jotta mies ajaa kyläilymatkat.

Tietysti se, että tällaisesta asiasta kertoo, auttaa toisia ymmärtämään väsymystä. Mutta aina voi ottaa raskauden mahtavana mahdollisuutena uhriutua oikein huolella.

Vierailija
15/21 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinosta meitäkään! 

Iso vanhempi

Taattua vauvaa, että tämä on saanut paljon yläpeukkuja  ja luultavasti sitten nämä samat ihmiset toisessa ketjussa parkuu miten itsekkäitä isovanhemmat on, kun eivät välitä.

Nyt se on kuitenkin tässä ketjussa positiivinen asia, kun joku iso vanhempi ilmoittaa, ettei välitä😁

Täytyy kyllä ihmetellä minkälainen isovanhempi ei ole kiinnostunut kun oma lapsi saa perheenlisäystä🤔

Onko nämä sitten niitä joita ei se oma lapsiaan ole kiinnostanut.

Sellaisten ihmisten ei pitäisi lisääntyä.

Toki vauvalla ei eletä normi maailmassa vaan trolli elämää.

Vierailija
16/21 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinosta meitäkään! 

Iso vanhempi

Sinä et kinosta ketään.

Vierailija
17/21 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, eikö se kiinnosta tulevan lapsen sisaruksiakaan?

Vierailija
18/21 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista se on. Jokainen ihminen on oman elämänsä pääroolissa ja luulee että muita niin hetkauttaa. Ei mua ihan hirveästi jaksa kiinnostaa muiden lisäntyymiset, toki mä osaan onnitella ja muut perus teatterit heittää. Mutta parastahan on sitten ne jotka hankkivat mukuloita ja odottaa yhtäkkiä että kaikki muut ihmiset ovat heidän elämänsä statisteja. Kertaakaan eivät ole omia läheisiään ja ystäviään auttaneet mitenkään, mutta tottahan jokainen heistä joutaa muuttamaan elämänsä niin, että ruhtinasperheen elo on mahdollisimman helppoa.

Ei suurin osa vanhemmista ole tuollaisia. Onneksi. Mutta tunnistan tuon tyypin, jonka ympärillä kaiken (ja kaikkien) pitäisi pyöriä. Ja hänen lapsensa, koska lapsi on itsen jatke. Kummin pitäisi panostaa enemmän aikaa ja rahaa kuin omaan lapseensa. Kaikki kerrotaan hyyyvin yksityiskohtaisesti ja loukkaannutaan, jos ei muista pienintäkin yksityiskohtaa, kuten minkä väristä Aadan kakka oli viime viikolla. Itse eivät ole muista/muiden lapsista kiinnostuneita, paitsi mehukkaiden juorujen toivossa. 

Vierailija
19/21 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinosta meitäkään! 

Iso vanhempi

Taattua vauvaa, että tämä on saanut paljon yläpeukkuja  ja luultavasti sitten nämä samat ihmiset toisessa ketjussa parkuu miten itsekkäitä isovanhemmat on, kun eivät välitä.

Nyt se on kuitenkin tässä ketjussa positiivinen asia, kun joku iso vanhempi ilmoittaa, ettei välitä😁

Täytyy kyllä ihmetellä minkälainen isovanhempi ei ole kiinnostunut kun oma lapsi saa perheenlisäystä🤔

Onko nämä sitten niitä joita ei se oma lapsiaan ole kiinnostanut.

Sellaisten ihmisten ei pitäisi lisääntyä.

Toki vauvalla ei eletä normi maailmassa vaan trolli elämää.

Jostain syystä he, jotka eivät omista lapsista välittäneet, saattavat olla hyvinkin kiinostuneita lapsenlapsista. 

Vierailija
20/21 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jos on omaksunut kaikki nyky-yhteiskunnan opit. Mutta emme me kaikki ole, osa ajattelee vielä itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan