Jos henkilöä ns kiusataan yhdessä paikassa, on 50/50 todennäköisyys että vika on molemmissa, jos häntä kiusataan muuallakin, vika on itsessä
Kommentit (11)
Näin on. Me kiusaattiin persu ulos töistä. Ihmeellinen änkyttäjäjä jankuttaja oli.
Autistipaskiaiset eivät tule toimeen kuin äidin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vrt tapaus Janne Antti.
👍
Ap
Höpsis. Valtaosa väestöstä on duunareita ja vahinkolapsia, joille ei opeteta käytöstapoja ja hyveitä.
Vierailija kirjoitti:
Autistipaskiaiset eivät tule toimeen kuin äidin kanssa.
Noh, jos muiden ulosanti ja käytös on samaa luokkaa kuin tuo sinun ulosantisi niin olen mieluummin autistipaska.
Mua kiusataan vain yhdessä paikassa,a
Itse tulin kiusatuksi kun olin liiankin kiltti. Junttimaiset ja kateelliset kiusaajat näkivät helpon henkisen nyrkkeilysäkin.
Ei pidä paikkaansa.
Esim kun menin päiväkoteihin töihin, oli kuin shokkina olisi joutunut keskelle vajaaälyisten työntekijöiden sotaleiriä. Jouduin kiusatuksi monien elämäänsä kyllästyneiden harmaahiirulaisten taholta. :D
Ja vika ei todellakaan ollut itsessä. Vai miten selität sen, että jopa työhaastatteluissa vakikysymys on "Miten suhtaudut hankaliin työkavereihin, ja haasteisiin työavereiden kanssa?"jne.
En tule mukaan!Vihaan ihmisiä!Deal with IT!
Näitähän ne muka kiusaamisesta ruikuttavat aina on. Joka ikisessä paikassa käyttäytyvät kusipäisestä ja niin metsä vastaa kuin siihen huudetaan.