Tanssipaikalla hyljeksitty
Minä pari vuotta sitten eronnut lähes 60 kymppinen uskaltauduin vuosien jälkeen iskelmätanssipaikkaan. Seisoin lavan läheisyydessä pystybaarissa. Minua haki jonkin verran humaloitunut mies. Hän toi minut paikalleni, johon tuli myös hän kaverinsa. Ensin tämä hakija lähti vauhdilla siitä pois. Tämän jälkeen kaverinsa ryntäsi myös pois paniikilla, kun tajusi jäävänsä kaksin minun kanssa.
Nuorenpana olin aika nätti ja nyt tämä kokemus, että olen ihan kauhistuttavan ruma teki poislähtemättömän vaikutuksen. Tuntui hirveältä.
Kommentit (9)
Mulla +50 on sama kokemus. Miehet juoksee suorastaan karkuun. Olen jo miettinyt vakavasti kauneusleikkauksia tms.
Se tuntuu naisena hirveältä. Enkä todellakaan ahdistele heitä vaan pelkkä läsnäolo riittää
Mulla on kokemus kun rohkaistuin hymyilemään eräällä miehelle, hänen ilme oli kauhistunut ja käänsi päänsä toiseen suuntaan
Jos hän haki tanssimaan ja sen jälkeen häipyi niin käytöksessäsi oli jotain miksi hän häipyi.
No voihan olla että kyseiset tyypit ovat olleet sosiaalisesti rajoittuneita, jotka kauhistuvat pelkästä ajatuksesta, että pitäisi jutella jonkun kanssa. Et ole siis menettänyt yhtään mitään. Näitä on nykyaikana entistä enemmän. Kyllä normaali ihminen hyväksyy ajan merkit sekä omassa että toisen naamassa. Jos 50-70 -vuotiaat naiset ovat niin vastenmielisiä, niin miksi niin moni mies täällä hehkuttaa, että seksi heidän kanssaan on upeinta ikinä? Miksi Tinderissä nuoret kollit pommittavat? Nyt vaan pää pystyyn, naiset.
Mulla oli tuollaista jo nuorena. Harvoin edes kukaan haki tanssimaan. T. Vähemmän kaunis
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kokemus kun rohkaistuin hymyilemään eräällä miehelle, hänen ilme oli kauhistunut ja käänsi päänsä toiseen suuntaan
Ehkä häkeltyi kun nainen osoitti huomiota. Tuota harvoin perusmiehelle tapahtuu. Tuskin kauhistui.
Nyt ei ole tanssikansaa vastaamassa. Lava homma on mennyt viime vuosina liikaa pelkästään tanssiin ja askeliin keskttyväksi ja ihmisiin tutustuminen ja suhteiden luominen jäänyt vähemmälle. Joka lavalla on semmonen sisäpiiri ryhmä jotka tahkoo askelkuvioita keskenään ja jakaa pakkeja taviksille. Sitten se on vaan yleinen tapa
Tuolla että pyöritään ne 2 biisiä ja takaisin ja uutta hakemaan. Kyllä ne sitten jonkun ajan päästä tai seuraavissa tansseissa hakee uudelleen. Koita vaan näyttää iloiselta juttele jotain pöytä kaverien kanssa niin luot positiivista vaikutelmaa.
Kertoisitko oletko mistä päin Suomea ja kävitkö tanssipaikassa esim ruusulinna vai ravintolastansseissa niin neuvotaan sitten. Älä heti masennu.
Oot varmaan hirveän näköinen, naama jo rypyssä. Ei mikään ihme. Sori.