Tanssipaikalla hyljeksitty
Minä pari vuotta sitten eronnut lähes 60 kymppinen uskaltauduin vuosien jälkeen iskelmätanssipaikkaan. Seisoin lavan läheisyydessä pystybaarissa. Minua haki jonkin verran humaloitunut mies. Hän toi minut paikalleni, johon tuli myös hän kaverinsa. Ensin tämä hakija lähti vauhdilla siitä pois. Tämän jälkeen kaverinsa ryntäsi myös pois paniikilla, kun tajusi jäävänsä kaksin minun kanssa.
Nuorenpana olin aika nätti ja nyt tämä kokemus, että olen ihan kauhistuttavan ruma teki poislähtemättömän vaikutuksen. Tuntui hirveältä.
Kommentit (23)
Paikka oli Tallukassa Asiakkalassa
Vierailija kirjoitti:
Paikka oli Tallukassa Asiakkalassa
Tallukka on suosittu mutta siellä ilmeisesti siis ravintolatanssit kuten esim Tulisuudelmassakin. Ravintolatansseissa on lavatansseihin verrattuna paljon suurempi riski törmätä humalaisiin tai turisteihin, joilla ei ole tietoa miten tansseissa tulee käyttäytyä.
Aloittajan kannattaisi käydä keväämmällä katsomassa miltä lavatansseissa näyttää.
M60
Ap kertoi, että oli iskelmätanssipaikassa. Eli ei ollut tanssilavalla. Mielestäni lavojen miehet on kohteliaampia. Ainakin tanssikursseilla opetetaan kohteliaisuus säännöt.