Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssipaikalla hyljeksitty

Vierailija
21.02.2026 |

Minä pari vuotta sitten eronnut lähes 60 kymppinen  uskaltauduin vuosien jälkeen iskelmätanssipaikkaan. Seisoin lavan läheisyydessä pystybaarissa. Minua haki jonkin verran humaloitunut mies. Hän toi minut paikalleni, johon tuli myös hän kaverinsa. Ensin tämä hakija lähti vauhdilla siitä pois. Tämän jälkeen kaverinsa ryntäsi myös pois paniikilla, kun tajusi jäävänsä kaksin minun kanssa. 

Nuorenpana olin aika nätti ja nyt tämä kokemus, että olen ihan kauhistuttavan ruma teki poislähtemättömän vaikutuksen.  Tuntui hirveältä. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla +50 on sama kokemus. Miehet juoksee suorastaan karkuun. Olen jo miettinyt vakavasti kauneusleikkauksia tms. 
Se tuntuu naisena hirveältä. Enkä todellakaan ahdistele heitä vaan pelkkä läsnäolo riittää

Vierailija
2/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemus kun rohkaistuin hymyilemään eräällä miehelle, hänen ilme oli kauhistunut ja käänsi päänsä toiseen suuntaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän haki tanssimaan ja sen jälkeen häipyi niin käytöksessäsi oli jotain miksi hän häipyi. 

Vierailija
4/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan olla että kyseiset tyypit ovat olleet sosiaalisesti rajoittuneita, jotka kauhistuvat pelkästä ajatuksesta, että pitäisi jutella jonkun kanssa. Et ole siis menettänyt yhtään mitään. Näitä on nykyaikana entistä enemmän. Kyllä normaali ihminen hyväksyy ajan merkit sekä omassa että toisen naamassa. Jos 50-70 -vuotiaat naiset ovat niin vastenmielisiä, niin miksi niin moni mies täällä hehkuttaa, että seksi heidän kanssaan on upeinta ikinä? Miksi Tinderissä nuoret kollit pommittavat? Nyt vaan pää pystyyn, naiset.

Vierailija
5/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollaista jo nuorena. Harvoin edes kukaan haki tanssimaan.  T.  Vähemmän kaunis

Vierailija
6/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kokemus kun rohkaistuin hymyilemään eräällä miehelle, hänen ilme oli kauhistunut ja käänsi päänsä toiseen suuntaan

Ehkä häkeltyi kun nainen osoitti huomiota. Tuota harvoin perusmiehelle tapahtuu. Tuskin kauhistui.

Vierailija
7/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole tanssikansaa vastaamassa. Lava homma on mennyt viime vuosina liikaa pelkästään tanssiin ja askeliin keskttyväksi ja ihmisiin tutustuminen ja suhteiden luominen jäänyt vähemmälle. Joka lavalla on semmonen sisäpiiri ryhmä jotka tahkoo askelkuvioita keskenään ja jakaa pakkeja taviksille. Sitten se on vaan yleinen tapa

Tuolla että pyöritään ne 2 biisiä ja takaisin ja uutta hakemaan. Kyllä ne sitten jonkun ajan päästä tai seuraavissa tansseissa hakee uudelleen. Koita vaan näyttää iloiselta juttele jotain pöytä kaverien kanssa niin luot positiivista vaikutelmaa. 

Vierailija
8/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko oletko mistä päin Suomea ja kävitkö tanssipaikassa esim ruusulinna vai ravintolastansseissa niin neuvotaan sitten. Älä heti masennu.

Vierailija
9/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että vanhemmatkin miehet ovat oppineet olemaan häiritsemättä naisia.

Vierailija
10/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen miehen piti lähteä karkuun, koska nykyään mies voi saada metoon.

jos miehellä on työpaikka ja jonkinlainen maine, niin niitä ei kannata vaarantaa olemalla lähellä tuntematonta naista. monilla naisilla on nykyään mt-ongelmia ja ne voivat ahdistua omista ajatuksistaan ja tehdä miehelle metoon, jolla miehen mainetta pilataan.

Vierailija
11/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla +50 on sama kokemus. Miehet juoksee suorastaan karkuun. Olen jo miettinyt vakavasti kauneusleikkauksia tms. 
Se tuntuu naisena hirveältä. Enkä todellakaan ahdistele heitä vaan pelkkä läsnäolo riittää

Olen +50 itse, ja jo silloin nuorena sain itkeskellä discoissa seinäruusuna kukaan mies ei hakenut tanssimaan, kun kaverit vietiin viereltä. Minä olin se, joka huolehti, että kaikilla on mukavaa ja hauskaa, ja pidin keskustelua yllä- myös niiden miesten kanssa, jotka tulivat iskemään ystäviäni.

Nyt en enää edes käy missään. Miksi kävisin. 

Vierailija
12/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP nainen? Aluksi luulin, että kyseessä on miehen ja miehen välinen suhde.

Vierailija
13/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä trolli. 

Muuten ei kukaan tosissaan väitä, että joku hakisi ensin tanssimaan ja sitten vasta huomaisi, että toinen on niin ruma, että täytyy paeta paikalta paniikissa. 

Vai oliko vaari puolisokea ja havaitsi vasta lähietäisyydellä tanssiessa, että tuli haettua peikko tanssiin?

Ja tuskin kukaan edes on niin ruma, että ihan paniikissa tarvii tanssittajan karata paikalta. 

Eikä  tuossa iässä enää kukaan kovin viehkeältä näytä. Tarkoitan siis, että lähellä kuuttakymppiä ne viehkeimmät ajat on meiltä kaikillta ohi.

Oskari Katajistosta luin juttua jostakin. Täyttää nyt helmikuussa 60v ja ei kyllä olisi mitenkään uskonut samaksi hurmuriksi, joka oli nuorena. En olisi tunnistanut jos ei olisi nimeä mainittu.

Vierailija
14/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos et koko ikääsi ole ollut niin ruma, että ukot on karkuun juosseet, niin tuskin olet yhtäkkiä sellaiseksi muuttunut. 

Sitä paitsi ei kellään vanhalla ukolla enää mitään kaunotarta kainalossa ole. (paitsi harkimolla ja Dannylla)kaikki me iän kanssa muututaan.  Eikä parempaan suuntaan. 

15/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa ap missä nimenomaisessa tanssipaikassa tuo tapahtui. Oliko kyseessä ravintolatanssit, disko vai mikä? Kuullostaa sen verran oudolta tarinalta.

Itse en ole tutuilta tanssikavereilta tuollaista kuullut vaikka heillä ikää kolmestakymmenestä yli seitsemänkymppisiin ja ollaan puhuttu monasti myös miesten hakuvuoron tapahtumista. Ulkonäön puolesta heistä monikaan ei ole mallin näköinen vaan ihan tavallinen suomalainen nainen, jolla ikäkin selvästi näkyy.

M60

Vierailija
16/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

me oltiin jo aikoja sitten hitaissa ihan kiinni toisissaan.

Vierailija
17/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä? Ettekö te tanssikaan ennemmin karhun kanssa kuin miehen? Minä kun olen saanut teidän palstaviesteistänne ja toistenne viestien ylänuolittelusta sen käsityksen että ette halua olla lähelläkään miehiä.

Ootpa ty*perä tai katkera.  Tuskin kukaan nainen  menee  lavatansseihin ja kuvittele, että siellä on karhuja tanssittamassa.

Tanssilava on sentään julkinen tila, jossa uskaltaa kyllä nainenkin olla, vaikka miehiä siellä onkin.

Eri juttu on joku lenkkipolku tai muu vastaava tila. Siellä voi joskus käydä naiselle huonommin, jos vastassa on mies eikä karhu.  (Useammalle naiselle on lenkkipolulla käynyt huonosti, kun siellä on ollut mies jolla on ollut mielessä muuta, kuin lenkkeily)

Muutenkin mies on käynyt useammin naisen kimppuun, kuin karhu, joten siinä suhteessa karhu voi olla vaarattomampi vastaan tulija.

18/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei ole tanssikansaa vastaamassa. Lava homma on mennyt viime vuosina liikaa pelkästään tanssiin ja askeliin keskttyväksi ja ihmisiin tutustuminen ja suhteiden luominen jäänyt vähemmälle. Joka lavalla on semmonen sisäpiiri ryhmä jotka tahkoo askelkuvioita keskenään ja jakaa pakkeja taviksille. Sitten se on vaan yleinen tapa

Tuolla että pyöritään ne 2 biisiä ja takaisin ja uutta hakemaan. Kyllä ne sitten jonkun ajan päästä tai seuraavissa tansseissa hakee uudelleen. Koita vaan näyttää iloiselta juttele jotain pöytä kaverien kanssa niin luot positiivista vaikutelmaa. 

Missä niitä pakkeja jaellaan?

Ei havaintoa sellaisesta ainakaan Pavilla, Ruusulinnassa, Puistokulmassa, Tulisuudelmassa,...

Itse (mies) olen tanssinut lavoilla viime vuoden maaliskuusta asti keskimäärin kerran viikossa ja pakkeja miesten haulla on kertynyt kohdalleni alle 5 kpl.

Haun nurkkakuntaisuutta kyllä olen huomannut ja siitä kuullut. Itselläni on sen välttämiseksi tapana vaania naisten tyrkkyrivin takana ja valita sieltä selän perusteella joku jota ei napattu vuorolle.

M60

Vierailija
19/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HYi mitä kielenkäyttöä, 

... mutta älkää vastatko trolleihin vaan suoraan poistopyyntö kommenteitta.

Vierailija
20/23 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkupoikaa alkoi pelottamaan :D 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan