Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako noista työkkärin koulutuksista enää sitä 9 euron päivärahaa?

Vierailija
21.02.2026 |

Vai lopetettiinko se? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla kursseilla saadaan työllistettyä kurssin pitäjä muuta hyötyä tuosta ei ole.

Vierailija
22/27 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota 9€ ei lasketa tuloksi, mutta jos sitä alkaa säästämään niin sepä huomioidaan jossain vaiheessa.

Voi pyhä yksinkertaisuus nostaa nuo rahat kerran kuussa ja laittaa sukanvarteen niin homma hoidettu.

Käteisen käyttö on noloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota 9€ ei lasketa tuloksi, mutta jos sitä alkaa säästämään niin sepä huomioidaan jossain vaiheessa.

Voi pyhä yksinkertaisuus nostaa nuo rahat kerran kuussa ja laittaa sukanvarteen niin homma hoidettu.

Käteisen käyttö on noloa.

Ei ollut ollenkaan noloa, kun oli jokin maksupäätehäiriö ja olin kahvilan pitkän jonom ainoa asiakas joka pystyi maksamaan ostoksensa 😄

Vierailija
24/27 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun olin työkkärin koulutuksessa, noita 9 euron päivärahaa piti hakea erikseen, ja se taisi tulla neljän kuukauden viiveellä. 

Vierailija
25/27 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ihan ajanvietteenä ajattelin mennä, ehkä tuolla 9 €:llä saa keittolounaan paikan päällä. 

Ap 

Vierailija
26/27 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutus kannattaa käydä, se edistää työllistymistä.

Ihanan holhoavaa. Ei, itse asiassa noiden työkkärin koulutusten vaikutus työllistymiseen on heikko - jopa negatiivinen. 

Vierailija
27/27 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkäri meinas että menen typerälle kurssille 9 euroa päivässä ja matkaa 30 km niin ei se 9 euroa riitä edes bussiin. Sanoivat että maksan itse loput. Jo varmaan onkin 200 euroa varaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme