Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KOLMOSKUUMEILIJAT*** vko 18

02.05.2007 |

Aloitin uuden pinon. Olin aivan ihmeissäni kun ei ollu pinoa tälle viikolle!

Toivottavasti kolmos-pino ei aivan kuihdu pois.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen jo yritin kirjotella mut sit söhläsin jotain ja koko teksti hävis. Nyt olis taas yks työviikko takana ja oli sen verran kiire et nyt on mukava vähän henkäistä ja viettää viikonloppua omien lasten kanssa. Ilmat on ollu kylmät ja vetta on tullu ihan kiitettävästi yök! Ensviikolla kyllä pitäis alkaa lämpeneen. Inhottavaa ku pitää odotella vielä ensviikonlopulle ennenku voi edes ruveta kuulosteleen alkaako menkat vai ei, mulla toi kierto on n.26-32pv. Äitienpäivänä olis toi 26 täynnä. Mulla kyl alkaa oireet menkoista jo reilusti ennen ku ne alkaa on koko ajan nälkä ja tekee mieli syödä ja syödä, Olen myös hiton pahalla päällä. Mutta jos olen raskaana niin oireet on myös melko selvät, pissalla saa ravata hirveesti ja yhtäkkiä alan itkemään vaikka ilman syytä, näin on ollu molemmissa aikasemmissa raskauksissa.

No.. ei auta ku jatkaa hommailuja vielä pari päivää sit jään odotteleen et tärppäskö, en kyl usko et nyt jo olisin niin onnekas ku on eka yritys kierto menossa. Nyt taidan lähtä suihkuun ja sit mussuttaa jotain iltapalaa.

Mukavaa viikonloppua kaikille ja sitä plussa onnea=)

Vierailija
22/28 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten malttanut odottaa huomiseen..

La luultavimminkin 14.1. tai aikaisemmin, kun tuo on laskettu 28 pv:n mukaan.

Pahoittelut Eppu2:lle tädin sopimattomasta vierailusta.

vuma, oliskohan jotain rv 3+5?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Vumalle plussasta! :)

Ja Eppu2:lle pahoittelut tädistä...

Väsyttää jo nyt armottomasti, näin nämä viikonloput menevät nukkuessa, että jaksaa viikon taas töitä paiskia... Tultiin juuri synttäreiltä. Siellä oli suloinen kolmikuinen vauva: katseli tarkkaan ympäristöään ja väläytteli ihania hampaattomia hymyjä. Kaikki naiset leperteli kuorossa...

mp73: Mies on myöntynyt yrittämiseen, ei kyllä varsinaisesti kuumeile ja voivottelee edelleenkin välillä, että miten tähän on taas ryhdytty, mutta on siis antanut suostumuksensa. :D Meillä ei mies ole itse asiassa ikinä kuumeillut vauvoja ja vasta niiden kasvettua on innostunut touhuilemaan lasten kanssa. Olisi varmaan ihanaa, jos mieskin kuumeilisi. -Ja nyt kun mies on suostunut, niin alkoi itseä mietityttämään, että halusinkos minä tätä nyt varmasti ja jaksanko jne...

On: Täällä odotellaan, että täti saapuisi kyläilemään joskus reilun viikon päästä, sitten alkaa tositoimet. Tosin odottelen myös, että paranisin kunnolla rajusta flunssasta ja pääsisi kuntoilemaan. Olin toista odottaessa niin rapakunnossa, että synnytyksen jälkeen hyvä kun pysyin pystyssä, kun tuntui, ettei ole lainkaan vatsalihaksia ja " tukikeppi" oli tullut ulos..! Nyt elättelen toivoa, että saisi ylläpidettyä peruskuntoa raskauden aikanakin. No, raskautumiseen voi mennä vuosi pari, että ehkä ehdin saavuttaa huippukunnon ennen sitäkin.

Mukavaa viikonlopun jatkoa!

Hilppis

Vierailija
24/28 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahoittelut tädin yllättämille! Tuli se perhanan eukko tännekin eilen.. :-/ Ottaa päähän ja varsinkin se, kun seuraava ovis ajoittuu miehen työmatkan ajalle. Viikon on reissussa, joten menee tääkin kierto ihan puihin :-( Tekis mieli parkua ja kunnolla... Prkl!!

Vierailija
25/28 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti karkasi ja vielä " kirotusvirheen" kera.

Onnea Vumalle vielä kerran. Mulla olis ollu 15.1. toi la jos olis tärpänny, mut ei ollut vielä mun vuoro.

Tosi oudot kuukautiset nämä?! alkoi kp24 (normaalisti 29-30) ja ihan vaan pikkuhousunsuojalla ollaan pärjätty pari päivää. Tuntuu jo nyt loppuvan. Ei mitään kuukautisvaivojakaan ole ollut. Taitaa olla hormoonit vähän sekaisin.

Ihanaa kun alkaa taas ilma lämpenemään. Tyttö 8 kk nukkuu pihalla ja itse lueskelin kirjaa auringonpaisteessa tuolla ulkona. Poika 9v on kentällä pelaamassa jalista. Miehenkin olen saanut kotiin loppuviikosta ja on koko ensi viikon maisemissa, joka on ylellisyyttä meidän perheessä.

Aika masiksessa tuntuu taas kolmoskuumeilijat olevan. Ehkä meillä muilla tärppää sitten kesemmällä, saadaan sitten kevätvauvat ja mikäs sen ihanampi aika saada vauvoja. Tai sitten jos tärppäisi syksyllä, kuka nyt haluaa pahoinvoinnista kesällä kärsiä, syksyllä sitten ei ole muutakaan tekemistä kun potea aamupahoinvointia sisätiloissa.

Hauskoja keväisiä päiviä!

Toivottaa Viola

Vierailija
26/28 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän omaa napaa:

Tänään tuli taas yksi vuosi lisää mulle. Tänään siis synttärit. Eli 33v. Mies jo eilen illalla nukkumaan tullessa toivotti hyvää syntymäpäivää. :D Ja toi minulle kukkia tänään kun kävi lenkillä (kävi kukkakaupalla). Ja korunkin oli minulle tilannut mikä oli ihan yllätys, koska meillä ei niin hyvin ole nyt mennyt.

Ja tänään ol iniin innoissaan, että sanoi,e ttä nyt " lasti" putkeen vaan. No joo, aina meillä menee ihan ristiin nää vauvan yritykset. Mulla tänään vasta kp 11, niin eihän se voi mitenkään tärpätä. Enkä minä nyt uutta raskautta jaksaisikaan kun tuo 8kk poika valvottaa joka yö. Sanoin miehelle,e ttä mitä sinä sanoit?! Minun oiti sitten vaan sanoa,e ttä en minä jaksa. Ja mies sitetn myönsi,e ttä innsoitui liikaa ja nyt pitää ajatella järjellä, että onhan tätä porukkaa jo tarpeeksi. Eli on yhteensä 5 lasta; 3 miehen ja 2 yhteistä. Mutta kun minä niin kovasti haluaisin vielä jossain vaiheessa yhden. Mutta katsotaan nyt.

Hyvää sunnuntaita! =)

Vierailija
27/28 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaa tuo rakennus tuossa viedä niin paljon aikaa, että ei ehdi kun pyörähtää koneella.

Onnittelut plusasta !! Ja pahoittelut huusholleihin jonne täti on tullut kylään!!

ON: Mua rupesi vähän epäilyttämään, että ei kait nyt vaan ole voinut käydä niin että olisin jo raskaana!!??!! Kerta laakista olisi käynyt jos olisi, rupesin kalenteria tuossa selaa ja totesin et mul on ollu viimeisimmät menkat maaliskuun alussa. Huhtikuun alussa kävin lääkärissä, kun tuli hämärää vuotoa, ja sillon ultrasi enkä ollut raskaana ja jotenkin muistelisin et sen jälkeen oli tämä yksi kerta, mutta en ole varma. Tälläisinä hetkinä toivoisi pitävänsä päiväkirjaa =) Mutta koskapa täysimetyksellä on tuo meidän vauva, niin sinäänsä ei ole ihmeellistä et menkkoja ei kuulu, paitsi että kun niitä on jo kahdet ollut synnytyksen jälkeen.

Testillähän se selviäisi, mutta en ole vain saanut aikaiseksi käytyä apteekissa. Tietysti netistä voisi tilata, mutta ei vaan saa aikaiseksi.. =) No katsellaan vielä vähän aikaa, josko se täti sieltä kylään tulisi, joku teistä voisi sen tänne lähettää!!!!! *huitoo " ajo-ohjeita" *

Ei sillä, ei kyllä ole oireita, mutta niitäkin voi tuo imetys häiritä.

Masennuksesta olitta puhuneet täällä. Jotenkin minusta tuntuu että masennuksesta on tullut muoti-ilmiö, jos ei äitien, niin neuvolatätien joukossa. Ja ehkä se on helppo tapa siirtää vastuuta toisaalle, joskus voisi riittää että neuvolassa käydessä hetki juteltaisiin rauhassa myös mitä äidin päässä liikkuu. Onhan se sanomattakin selvää jos ihminen ei saa nukuttua, niin tulee väsyneeksi ja jossain määrin masentuneeksi, ei hereillä pitoa turhaan pidetä hyvänä kidutuskeinona. Mutta en jaksa uskoa että väsymykseen mielialalääkitys tehoaa!

Toivottavasti te kaikki (ketkä sitä kaipaa)saisitte muutaman yön nukkua rauhassa ja näin ollen virtaa itseenne! Voisiko mies tai vaikka joku sukulainen tai ystävä yökylään ja nukkuisi pienimpien lasten kanssa, niin ei tarvitsisi itse olla valmiina pomppaamaan sängystä ylös. Meillä on muutama yö nukuttu niin että mie menin alakertaan nukkumaan alkuyöksi, koska mie heräsin aina vauvan jokaiseen änähdykseen ja mies nukkui kuin uppotukki, sitten hän soitti (siksi soitti ettei vanhempi herää) kun oli ruokailuaika ja kömmin vasta sitten omaan sänkyyn. Muutamana yönä sai silloin nukuttua jopa 6 h putkeen, ja olo oli kuin eri ihmisellä. Nyt meidän poju onneksi nukkuu jo 7 h syömättä ja suurempia huutelematta (tai sitten mie olen niin väsynyt että en enää herää) =) Mutta väsyttää sitä silti =)

Nyt täytyy palailla jääkiekon pariin!! Todella törkeä taklaus oli Venäjäläiseltä!!!

-E-

Vierailija
28/28 |
06.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuren suuret onnittelut Vumalle!!

Pahoittelut Eppu2:lle tätin tulosta, älä lannistu vielä, meikäläinen tuntee ihan samoin, että on ikuisesti tällä palstalla. Viime syyskuusta asti olen täällä roikkunu:/ Ja lokakuussa alotettii yritys.

ON: Pupuiltu on sen minkä ollaa keretty, ovistestäjä en jaksanutkaan tälle kierrolle ottaa, koska saan niistä vaan lisästressiä:( Toiveita ei oo raskautumisesta, ei oireita. Muuta kuin hermonkiristys, tuntuu että tunnetilat vaihtelee ihan kokoajan, saatan olla ensin iloinen ja alkaa kohta raivota ihan hullunlailla, ja hetkenpäästä olen taas ilonen= tiedän tätin etsivän tietä luokseni:/

Jaksuja kaikille kaikkiin tilanteisiin:)

mami kp21/26-34 yk8