Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin mammaksi.fi:stä ovulaatio testejä. ja ensin ne näytti

Vierailija
04.03.2006 |

haaleaa viivaa, mikä luokitellaan negaksi ja nyt kun on selkeät ovulaatiokivut tms. ei tule edes sitä haaleaa viivaa pelkkä kontrolli viiva. Onko ne ihan huuhaatestejä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan testannut oikein, ohjeiden mukaan?

Vierailija
2/19 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää varmaan tilata aika lekuriin, jatkan kuitenkin testausta vielä jonkin aikaa kierron puoivälin jälkeen jos vaikka löytyis...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nimittäin täysin normaalia, että joka kierrossa ei ovulaatiota tapahdu. Jos kolmessa peräkkäisessä kierrossa et löytä lh-huippua, harkitse sitten lääkäriä.

Vierailija
4/19 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäriajan meille. Katsotaan miten asia etenee..

Vierailija
5/19 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään tapauksessahan ei kannata vielä lääkäriin mennä jos esim. vasta alle puoli vuotta. Virallinen suositushan on, että sitten kun on vuosi yritystä takana.

Vierailija
6/19 |
06.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen kyllä eri mieltä tosta lääkärille menosta.. Jos itse tuntee, ettei kaikki ole kohdillaan, miksipä asiaa ei voisi tutkia aikaisemminkin? Itsellä yritystä takana puoli vuotta, mutta olin varma, että jotain häikkää on, joten menin lääkäriin ja oikeassa taisin ollakin... Rahaahan niihin tutkimuksiin saa menemään mutta tuleepahan asiat selviksi (toivottavasti)...

Vierailija
7/19 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan että asia tutkitaan että ovuloinko minä ollenkaan koska ollaan tosiaan yritetty lasta jo reilun vuoden ajan. Ovulaatiotikut otin käyttöön vasta pari kk sitten. Selkeät vatsaoireet on kierron puolivälissä mutta kivut ovat aina oikealla. Kuukautiskivut ovat järisyttävän kamalat. Samalla saadaan sekin tutkittua.

Tähän asti ollaan kalenterin mukaan hääräilty mutta nyt kun otin tikut käyttöön näyttää ettei selkeää ovulaatiota tapahdu..

Nyt oli taas eilen illalla haalea viiva kontrolliviivan lisäksi, muutama päivä on mennyt niin ettei ole ollut muuta kuin se kontrolliviiva. Kp 20/30

-neitimyy-

Vierailija
8/19 |
08.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on toinen kierto missä mammaksin testit oli käytössä ja kun ne olivat lopuillaan noin 4 jäljellä, niin tilasin aconin testit ja eilen illalla oli selkeät ovisoireet ja päätin testata myös aconilla, kun mammaksi vaan pukkaa negaa. Mammaksin herkkyyshän on sen 25 yksikköä ja aconin 40. Mutta vastaus olikin sitten jotain aivan muuta, acon näytti selkeän ovisplussan ja mammaksi negaa, vaikka herkkyyksien mukaan asian pitäis olla juuri päinvastoin! Tein aconin testin myös sitten tänään ja näytti vielä vahvempaa tulosviivaa ja oireet mukaanluettuna luotan tuohon aconiin enemmän. Mammaksilta vastasivat heti että epäilevät minulla olleen virheellinen erän ja lähettävät kuulemma hyvitystä. Harmittaa vaan että uskoin edellisessä kierrossa siihen mammaksin virheelliseen testiin enemmän kuin kroppani kertomaan, luulin oireitani pääni ja innokkuuteni aikaansaamiksi. Mutta, kyllä täytyy sanoa että luotto niihin testeihin on mennyt ja jos sieltä lähettävät hyvitystestejä niin luultavimmin jätän ne käyttämättä.

Vierailija
9/19 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon plussannu mammaksin ovistesteillä ja tänään tuli raskaustestistäki plussaa!!!!!!!!! Oon ihan onnessani ja toivon tätä onnea sulleki.. ootko muuten testannu useamman kerran päivässä? Mä testailin vain ensin aamuvirtsasta, mutta ku huippu saattaa mennä nii nopeesti ohi sain ystävällisen neuvon testata saman päivän aikana pariinkin otteeseen eri kellonaikana. Tärppäsi eikä menny ovis ohi eikä näköjään hedelmöityminen.. sillä sisälläni kasvaa pieni ihmisenalku. Sulla on ollu vaan huonoo tuuria. Tsemppiä!

Vierailija
10/19 |
12.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari vuotta sitten gynellä käydessäni hän kertoi että kannattaa kokeilla eri merkkisiä testejä sillä jostain syystä (en siis muista sitä syytä) kaikilla ei välttämättä näytä sitä lh-huippua kaikki testit. Tämä on harvinaista mutta niin voi käydä. Tämä oli gynen vastaus kun tuskailin kun en lähes puolen vuoden tikutuksella löytänyt kuin yhden ovulaation! Sain sitten kuitenkin clomit ja tulin raskaaksi :)

Vierailija
11/19 |
15.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap-

Vierailija
12/19 |
21.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen ostanut niitä mammaksi.fi ovistestejä, enkä ole saanut kahta viivaa. Välillä on haalea viiva ja välillä ei mitään. Mahdollisen oviksen aikana on pistävää kipua ja aina oikealla puolella. Tuskin testissä kuitenkaan mitään vikaa on. Puol vuotta vasta yritetty, joten ei kun jatketaan...

Vierailija
13/19 |
22.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole myöskään saanut Mammaksin ovistesteillä kahta samanvahvuista viivaa näkyviin (testailin niillä pari-kolme kiertoa). Nyt tässä kierrossa tikuttelin Aconin testeillä ja niissä sain kaksi täysin samanvahvuista viivaa kp17/34(edellinen)...eli en tiedä, miksi Mammaksi-testit eivät kohdallani toimineet. Vika saattoi siis olla testeissä tai sitten en vaan ovuloinut edellisissä kierroissa (mikään ei kyllä viittaisi siihen, että ovulaatio olisi jäänyt tulematta). No onneksi sain ovulaatioajankohdan näkyviin tässä kierrossa:)!

Vierailija
14/19 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdessa ei ole tullut kahtaa viivaa ja silloin oli käytössä kotitestien aconit. Mutta en kyllä menisi testien viaksi laittamaan, ovulaatiota ei vain tainnut tapahtua.

Vierailija
15/19 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ainakkaan ne mammaksi.fi -testit toiminu ollenkaan ja laitoin niille netissä palautetta ja sain uusia viallisia tikkuja.. sieltä ei kannata tilata! niihin ei ees tullu kontrolliviivaa vaikka tein ohjeen mukaan.. tais olla joku huono erä..

Vierailija
16/19 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

netissä tuollaisia totuutena. Mulla on ollu kotitestien ja mammaksin ovulaatiotestejä ja hyvin on näyttäny viivat. Harmi ettei sitä vaan raskaustestiin saa viivaa.. ollaan yritetty yli puol vuotta.

Vierailija
17/19 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen ap: n saamaa lääkäriaikaa. Jos lapsettomuustutkimuksiin lähdetään, ensin otetaan tietyt peruskokeet sekä mieheltä, että naiselta ja sitten tehdään follikkeliultra kierron 11-15 päivä ja vasta sitten harkitaan hoitoja/ muita tutkimuksia.

Tuohon alkupakettiin kuuluu yleisimmin naisella verikokeet FSH, LH, PROGESTERONI, TSH, HEPATIITIT JA HIV. Miehellä HEPATIITIT, HIV ja siemennesteanalyysi.

Aika varataan terevyskeskuksesta.

Vierailija
18/19 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähdetään purkamaan ensin verikokein ja sitten ultraan.

-ap-

Vierailija
19/19 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin loistavasti, että kahdeksan kuukauden yrityksen jälkeen plussasin ensimmäisestä tikutuskierrosta :)))