Mitä tekisit jos omaisuutesi olisi 2,6 miljoonaa?
Kommentit (25)
Vituttaisi kuin pientä oravaa kun käpy on jäässä kun valtavasti kadonnut kun noin vähän jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri 2,6 miljoonaa?
Kunhan kyselen : D
Ap
En mitään. Kävisin töissä ja jättäisin veroilmoituksen niinkuin nytkin.
Vierailija kirjoitti:
En mitään. Kävisin töissä ja jättäisin veroilmoituksen niinkuin nytkin.
Missä olet töissä?
Ap
Tuplaisin koko potin joka vuosi treidaamalla futuureita.
Laitattaisin hampaat kuntoon, nukutuksessa.
Mulla on aika tarkkaan juuri 2,6 miljoonaa. En tee mitään erikoista. Äsken söin omenan.
Vierailija kirjoitti:
Tuplaisin koko potin joka vuosi treidaamalla futuureita.
Mitä futuureita? Mikä sun sijoitusnäkemys on?
Ap
Olisi helpompi alkaa pienyrittäjäksi. Ja sopiva tila asumiseen sekä yrittämiseen. Ottaa ajotunteja. Pari ulkomaanmatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aika tarkkaan juuri 2,6 miljoonaa. En tee mitään erikoista. Äsken söin omenan.
Kova! 💪
Vierailija kirjoitti:
Miten sun omistukset jakautuu? Kiinteistöt, bondit, osakkeet, raaka-aineet?
Ap
Ottaisin lopputilin ja eläisin koroilla.
Vierailija kirjoitti:
No kun ap kuvittelee perivänsä tuon verran.
Minun omaisuus ollut 760000 euroa jos lasketaan talo ja tontti mukaan jossa asun. Voin suoraan sanoa ettei raha tee onnelliseksi vaan se mitään elämässä saat tehdä ja toteuttaa on onnellisuutta. Jos saa paljon rahaa yhtäkkiä niin koet olevasi kunkku ja kaikki hyvin mutta jos alat sekoilee niin sen omaisuuden voi menettää myös nopeasti. Niin kävi yhdelle tutulle jolla oli 300000 euroa. Onnellisuus tulee siitä että että teet hyviä ratkaisuja elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ap kuvittelee perivänsä tuon verran.
Enpäs : D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minun omaisuus ollut 760000 euroa jos lasketaan talo ja tontti mukaan jossa asun. Voin suoraan sanoa ettei raha tee onnelliseksi vaan se mitään elämässä saat tehdä ja toteuttaa on onnellisuutta. Jos saa paljon rahaa yhtäkkiä niin koet olevasi kunkku ja kaikki hyvin mutta jos alat sekoilee niin sen omaisuuden voi menettää myös nopeasti. Niin kävi yhdelle tutulle jolla oli 300000 euroa. Onnellisuus tulee siitä että että teet hyviä ratkaisuja elämässä.
Joo ei kannata olla äkkirikas.
Ap
Pitäisi varmaan mennä töihin jos noin huonosti kävisi.