Ajattelen erästä henkilöä 24/7. Voiko olla mahdollista että hän ajattelee myös minua?
En vain saa häntä mielestäni. Hän on mielessäni koko ajan! Tietenkin myös unissani.
Tätä on jatkunut nyt muutaman kuukauden ajan. Kun näemme niin lävitseni virtaa sähköä. Hän on minusta myös kiinnostunut mutta ei ole kertonut sitä vielä täysin suoraan, epäsuoraan kylläkin. Olen yrittänyt etääntyä ja irrottaa mutta en pysty. Minun on pian kysyttävä häneltä, että tunteeko hänkin samanlailla. Välillä mietin, elämmekö jonkinlaisessa synkornisiteetissa hänen kanssaan. Joskus iltaisin voin jopa tuntea hänen energiansa ihan konkreettisesti vierelläni. Kukaan toinen ihminen ei ole koskaan aiheuttanut minussa tällaista. Minun on saatava selville, että mitä tämä on.
Kommentit (48)
Tottakai selvität asiat hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Kamalasti alapeukkuja. Miksi? Todella voimakas ihastuminenhan on just noin huumaavaa. Koko kroppa menee sekaisin.
Niin. Ja niin sekaisin, että uskoo aidosti tuntevansa toisen ajatukset ja energian ym. maagista. Siksi alapeukku.
Näinhän ei siis ole. Sinä et voi tuntea toisen ajatuksia etkä tunteita. Sinun kehosi tuottaa nuo tuntemukset sinulle itsellesi.
Mutta ei se tietenkään tarkoita että hän ei voisi ajatella sinua. Mutta se selviää ainoastaan häntä lähestymällä ja keskustelemalla. Millään maagisilla tavoilla et saa sitä selville.
Tämän takia on paljon sinkkuja, kun ei uskalleta lähestyä ihastuksen kohdetta, kun pelottaa. Minulta olisi parisuhde jäänyt välistä, jos en itse olisi ottanut reilusti yhteyttä. Ennen tätä parisuhdetta nolasin itseni monestikkin, mut so what, kerranhan täällä eletään. Joten täällä jo ketjussa mainittiikin, että katso kortit loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Pusi pusi
Pusi pusi vaan sinullekin, rakas mieheni. T. Vaimosi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla on epäsuorasti kertonut olevansa kiinnostunut?
No olemme molemmat ihan samanlaisia käytökseltämme. Hän vain tulee lähelle, on kiinnostunut minusta. Vihjailee minulle että on samalla puolella kanssani. Kehuu ja pitää minua erityisenä. On jännitettä, sähköä. Se on todella uskomatonta miten keho voi väreillä pelkästään katseesta ja hänen puheestaan. En voi käsittää miten hän sen tekee. Hän on saanut minut pauloihinsa. On kuitenkin myös hermostunut ja jännittynyt kanssani. Etenkin kun muita tulee samaan tilaan niin ei katso päinkään, ei halua paljastua. Minua se huvittaa. Kuitenkin kun jäämme kaksin niin energia vaan värähtelee. Haluaisin kysyä häneltä vain, että tunteeko hänkin sen vai kuvittelenko kaiken. Pääsisi tästä epätietoisuudesta. Haluaisin kysyä seuraavan kerran ihan kasvokkain. Tai siis aionkin kysyä. Mutta tekisi kyllä nytkin
Ällöttää tälläiset perheen rikkojat! Jätä rauhaan ja unohda!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamalasti alapeukkuja. Miksi? Todella voimakas ihastuminenhan on just noin huumaavaa. Koko kroppa menee sekaisin.
Niin. Ja niin sekaisin, että uskoo aidosti tuntevansa toisen ajatukset ja energian ym. maagista. Siksi alapeukku.
Näinhän ei siis ole. Sinä et voi tuntea toisen ajatuksia etkä tunteita. Sinun kehosi tuottaa nuo tuntemukset sinulle itsellesi.
Mutta ei se tietenkään tarkoita että hän ei voisi ajatella sinua. Mutta se selviää ainoastaan häntä lähestymällä ja keskustelemalla. Millään maagisilla tavoilla et saa sitä selville.
Häh? En minä sanonut missään vaiheessa, että tietäisin hänen ajatuksista tai että osaisin lukea hänen ajatuksiaan. Sen sanoin, että hän on minun ajatuksissani, unissani ja koen häneen hyvin erikoista vetovoimaa joka itseänikin turhauttaa. En varsinaisesti nauti tästä tilanteesta. Ap
"No olemme molemmat ihan samanlaisia käytökseltämme. Hän vain tulee lähelle, on kiinnostunut minusta. Vihjailee minulle että on samalla puolella kanssani. Kehuu ja pitää minua erityisenä. On jännitettä, sähköä.
Se on todella uskomatonta miten keho voi väreillä pelkästään katseesta ja hänen puheestaan. En voi käsittää miten hän sen tekee. Hän on saanut minut pauloihinsa.
On kuitenkin myös hermostunut ja jännittynyt kanssani. Etenkin kun muita tulee samaan tilaan niin ei katso päinkään, ei halua paljastua. Minua se huvittaa.
Kuitenkin kun jäämme kaksin niin energia vaan värähtelee. Haluaisin kysyä häneltä vain, että tunteeko hänkin sen vai kuvittelenko kaiken.
Pääsisi tästä epätietoisuudesta. Haluaisin kysyä seuraavan kerran ihan kasvokkain. Tai siis aionkin kysyä. Mutta tekisi kyllä nytkin mieli laittaa viestiä, en viitsi varmaan. Ap"
Jaahas. Hakee popparit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy juttelemassa pakkoajatuksistasi vaikka psykiatrin kanssa.
Hän on minun psykiatrini. Ap.
Trolli sinä olet. Tässä oikea Ap.
Taas tuo höperö joka keksii kaikenlaisia tarinoita. Hyvä jos ei ole muuta ajankulua.
Rivien välistä pystyy lukemaan suoraan, että molemmat tai jompi kumpi ovat varattuja. Siitä kielii se, että ap ei nauti tilanteesta, mies ei edes katso ap:ta, kun muita on paikalla, ap ei uskalla ottaa asiaa puheeksi jne.
Lisäksi yleensä kielletty hedelmä houkuttaa enemmän, juuri tällä tavalla kuin ap:ta.
Veikkaan, että mies on varattu. Ap on ehkä varattu myös, mutta huonossa liitossa.
Ap ei kerro tästä, koska pelkää, että hänet tuomitaan sitten heti, eikä hän saa tukea itselleen. Ap on jo kehitellyt tästä tunteestaan jotain yliluonnollista, vaikka kyseessä on ihan normaali vahva ihastuminen saavuttamattomaan (eli varattuun) ihmiseen. Kyseessä voi myös olla limerenssi. Limerenssiin vaaditaan saavuttamattomuus, tietynlainen kemia ja pienen toivonkipinän heittäminen liekkeihin tasaisin väliajoin. Sitten soppa onkin valmis.
Ihan satuprinsessan toiveita ja luuloja.
On se mahdollista. Itse ajattelen usein erästä varattua naista ja sitä, miten hän nojaisi pöytää vasten, lähestyisin takaa päin ja antaisin käteni vaeltaa...
Vierailija kirjoitti:
Rivien välistä pystyy lukemaan suoraan, että molemmat tai jompi kumpi ovat varattuja. Siitä kielii se, että ap ei nauti tilanteesta, mies ei edes katso ap:ta, kun muita on paikalla, ap ei uskalla ottaa asiaa puheeksi jne.
Lisäksi yleensä kielletty hedelmä houkuttaa enemmän, juuri tällä tavalla kuin ap:ta.
Veikkaan, että mies on varattu. Ap on ehkä varattu myös, mutta huonossa liitossa.
Ap ei kerro tästä, koska pelkää, että hänet tuomitaan sitten heti, eikä hän saa tukea itselleen. Ap on jo kehitellyt tästä tunteestaan jotain yliluonnollista, vaikka kyseessä on ihan normaali vahva ihastuminen saavuttamattomaan (eli varattuun) ihmiseen. Kyseessä voi myös olla limerenssi. Limerenssiin vaaditaan saavuttamattomuus, tietynlainen kemia ja pienen toivonkipinän heittäminen liekkeihin tasaisin väliajoin. Sitten soppa onkin valmis.
Aikamoinen teoria pienen kirjoitelman perusteella. Voihan aloittaja olla mieskin, miksi olisi juuri nainen?
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä osasit tällaisen päätelmän kirjoittaa? Oletko ollut vastaavanlaisessa itse?