Olen 52 v ope ja nuoret naiset kuolaavat minua
On ollut mukavaa huomata kuinka tällainen 52 v 190 cm opettaja saa nuoret naiset himokkaiksi. Mutta tunnettua on, että elämänkokemus vetoaa - kyseessä taitaa olla suoranainen trendi:
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000011743546.html
Kommentit (34)
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Miesten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Hei ap, olethan jo tehnyt kuolinsiivouksen?
Lesbous loppuu kuin seinään kun vapaa-ajalle päästään. Työminä lesbo, vapaa-ajan minä hetero.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet Supon tarkkailussa, ap ?
Supoa kiinnostaa lesbot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas sama aloitus.
No pakko tehdä kun kateelliset incelit ja katkerat vanhatpiiat poistattaa.
Jank jank, autistivamainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko saanut oppilailta?
Nooh, taidan jättää tämän arvailujen varaan;)
Tyypillinen ala-asteen ope siis, teithän riittää.
Siis tekeekö jotkut ihmisjoukot yhä nykyään 2026 luvulla tälläisiä aloituksia?
Vierailija kirjoitti:
Siis tekeekö jotkut ihmisjoukot yhä nykyään 2026 luvulla tälläisiä aloituksia?
Siis Öööööööhhh? Millaiset ihmisjoukot tekee nykyään tälläisia aloituksia? öööööööhhhhh nyt on jo muita trolliaiheita?
Oliko ministeri Wille Ryydman todella Maissilapsi ennen kuin oli Kokoomusnuori?
Vierailija kirjoitti:
Miten sua on lähestytty? Oon 22 v nainen, ja vastaava tilanne, mun ope on tosi kuuma. En vaan oikein uskalla lähestyä, mutta en saa sitä komistusta mielestäni. Tuntuu, etten jaksa tätä enää kauan.
Joko taas, Pasi?
Hei, kiinnostaako kuumaa 52vee opemiestä nuorekas mut lihava 39-vuotias ikisinkku ja lapseton nainen? Se "eläimellinen seksi" kuulostaa niin kuumalta tällaisen keski-ikäisen neitsykäisen korvissa ;)
N39
Miksi olet Supon tarkkailussa, ap ?