Kanada Suomi 0-2 tilanne toisessa erässä.
Kommentit (146)
Kanada ei puolusta omaa maalinedusstaa ollenkaan joten sinne pitää kiekkoa saada. Ne yli hyökkää ja karvaa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
SUOMIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
Häviää
Laukaukset Kanadalle 23-12. Suomen maalivahdilta ainakin huippupeli.
Suomi ei laita kiekkoa Kanadan maalille lainkaan ja Kanada laittaa suomen maalille joka hyökkäyksessä Kanada ei edes yritä puolustaa omaa maaliaan.
Suosikkikohtani pelissä tähän mennessä on ollut se, kun alivoimamaalin jälkeen suomalainen tuuletti katsomossa ympärillään vain punapaitaisia kannattajia.
Potkaisista joku suomalaista luistimella naamaan se olis hienoa kontenttia
Kanukkien puntit tutisee. Hyvä Suomi!
Vierailija kirjoitti:
Turpa kii homo!
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Kanada ei puolusta omaa maalinedusstaa ollenkaan joten sinne pitää kiekkoa saada. Ne yli hyökkää ja karvaa koko ajan.
Se on paremman materiaalin etu, jos peli muuttuu kohelluksista päästä päähän, joten avoimeen peliin Suomen ei ainakaan kannata lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Suosikkikohtani pelissä tähän mennessä on ollut se, kun alivoimamaalin jälkeen suomalainen tuuletti katsomossa ympärillään vain punapaitaisia kannattajia.
Suosikkikohtani: Niinku mä sanoi, ei jäädä siihen kiinni.
12 minsaa peliaikaa. Suomi menettää kaikki kiekot heti eikä ne yritä edes hyökätä vieläkään. Pian homma kostautuu kun antavat vaan kanadan hyökätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turpa kii homo!
-winner-
Mene apina töihin. Olen hetero ja Tj.
Helpottaisi nyt kivasti yksi maali Suomelle
Joo kummelin sanoin ja minun , Kanada ,ei se jynä meni , sori kanukit jää pronssiotteluun nuolemaan jenkkien persettä.
Nyt jatkuu. Saapa nähä.